Anàlisi i gestió de dades en el màrqueting digital dels museus
Programa, avaluació i acreditació
• Introducció breu al big data: quines dades necessitem i quines generem.
• Les bases de dades.
• La difusió genera dades: recollim-les i avaluem-les.
• Generació d’informes.
• Casos pràctics.
• Les bases de dades.
• La difusió genera dades: recollim-les i avaluem-les.
• Generació d’informes.
• Casos pràctics.
• Aprendre a analitzar i gestionar les dades en l´ús de les tècniques de marketing digital per a una millor comunicació i difusió dels continguts i activitats dels museus.
• Millorar la comunicació dels museus amb els seus públics.
Curs teòricopràctic
Assistència
Proves d’aprenentatge
Assistència a totes les sessions de videoformació i superació d’un qüestionari que recollirà els principals fonaments teòrics tractats al llarg de les classes. L’avaluació serà d’apte/no apte.
Certificat d’aprofitament
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic museu | Gestió dels museus locals |