Anàlisi i gestió de dades en el màrqueting digital dels museus

Acció formativa
Anàlisi i gestió de dades en el màrqueting digital dels museus
Àmbit promotor de formació:
Gerència de Serveis de Cultura
Requisits:
Tècnics dels museus de la Xarxa de Museus Locals
Nombre de participants: Mínim 15 | Òptim 20 | Màxim 30
Canal:
Videoformació
Durada: 10,0 h | Presencial 0,0 h | Videoformació 10,0 h | Treball en línia 0,0 h
Modalitat:
Curs

Programa, avaluació i acreditació

• Introducció breu al big data: quines dades necessitem i quines generem.
• Les bases de dades.
• La difusió genera dades: recollim-les i avaluem-les.
• Generació d’informes.
• Casos pràctics.

• Aprendre a analitzar i gestionar les dades en l´ús de les tècniques de marketing digital per a una millor comunicació i difusió dels continguts i activitats dels museus.
• Millorar la comunicació dels museus amb els seus públics.

Curs teòricopràctic
Assistència
Proves d’aprenentatge
Assistència a totes les sessions de videoformació i superació d’un qüestionari que recollirà els principals fonaments teòrics tractats al llarg de les classes. L’avaluació serà d’apte/no apte.
Certificat d’aprofitament

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic museu Gestió dels museus locals