Cartells i tríptics: com ha de ser la comunicació gràfica adreçada als joves.

Acció formativa
Cartells i tríptics: com ha de ser la comunicació gràfica adreçada als joves.
Àmbit promotor de formació:
Oficina del Pla Jove
Nombre de participants: Mínim 10 | Òptim 12 | Màxim 15
Canal:
Presencial
Durada: 9,0 h | Presencial 9,0 h | Videoformació 0,0 h | Treball en línia 0,0 h
Modalitat:
taller

Programa, avaluació i acreditació

• Introducció a la comunicació.
• El disseny gràfic.
• Continguts que han de tenir els cartells i tríptics per a presentar una oferta atractiva.
• Tríptics i cartells: característiques bàsiques que han de tenir.
• Software lliure que permet realitzar aquests materials.
• Llenguatge i elaboració de continguts per a fer-los atractius a la joventut.
• Correcció i coherència corporativa en la comunicació.

• Conèixer i comprendre els elements bàsics de la comunicació visual, el disseny gràfic i el cartellisme.
• Dominar les pautes per la realització de cartells, tríptics i fulletons.
• Conèixer el recursos de la distribució online.

Exposició dels continguts acompanyada de suport visual i realització d’exercicis pràctics (esbossos sobre paper) i disseny de productes amb programari lliure que permeti assimilar i posteriorment aplicar els aprenentatges a l'entorn professional.
Assistència
A cada sessió es realitzaran activitats i dinàmiques avaluades. S'expedirà un certificat d'assistència als i les participants que superin el curs amb una assistència del 100%.
Certificat d’assistència

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic joventut Programes per al desenvolupament personal i professional dels joves