Coaching integral aplicat als SLO (2n nivell). Compartir, aprendre, practicar i aplicar
Programa, avaluació i acreditació
LES LÍNIES DE COMPETÈNCIA I ELS 4 QUADRANTS.
Els 4 quadrants, a nivell avançat teòric i pràctic. Característiques, avaluació i pràctica de les 6 Línies de Competència.
Línia cognitiva: la capacitat per veure des de diferents perspectives.
EMOCIONS I COS Línia Emocional: la intel·ligència emocional a través del cos i la ment.
Línia somàtica: com el cos ens pot ajudar a gestionar millor l'estrès, les emocions i la relació amb els altres.
Estats: funcionals o disfuncionals/energèticament alts o baixos.
RELACIONS, COMUNICACIÓ I ÈTICA.
Línia interpersonal: comunicació intrapersonal i interpersonal. PNL. Feedback i generar relacions de confiança.
Línia moral: la influència dels valors i de l'ètica en els nostres comportaments i la nostra presa de decisions.
Quina és l'acció que beneficia a l'usuari, a nosaltres com a orientador/es, al servei d'ocupació i a la societat en general?
NIVELLS DE CONSCIÈNCIA O DE DESENVOLUPAMENT.
Línia integral: la nostra connexió amb les grans preguntes de la vida i com les respostes d'aquestes ens influencien. Integració i relació de totes les línies.
Els Nivells de Consciència com a eina de comprensió de les diferents visions del món, valors i creences de les persones amb les que ens relacionem.
DESENVOLUPAMENT INTEGRAL Eina d'auto-avaluació del nostre centre de gravetat en els nivells.
Anàlisi de casos, dinàmica espiral. Incloure i transcendir. Fases dins els nivells.
Els 4 quadrants, a nivell avançat teòric i pràctic. Característiques, avaluació i pràctica de les 6 Línies de Competència.
Línia cognitiva: la capacitat per veure des de diferents perspectives.
EMOCIONS I COS Línia Emocional: la intel·ligència emocional a través del cos i la ment.
Línia somàtica: com el cos ens pot ajudar a gestionar millor l'estrès, les emocions i la relació amb els altres.
Estats: funcionals o disfuncionals/energèticament alts o baixos.
RELACIONS, COMUNICACIÓ I ÈTICA.
Línia interpersonal: comunicació intrapersonal i interpersonal. PNL. Feedback i generar relacions de confiança.
Línia moral: la influència dels valors i de l'ètica en els nostres comportaments i la nostra presa de decisions.
Quina és l'acció que beneficia a l'usuari, a nosaltres com a orientador/es, al servei d'ocupació i a la societat en general?
NIVELLS DE CONSCIÈNCIA O DE DESENVOLUPAMENT.
Línia integral: la nostra connexió amb les grans preguntes de la vida i com les respostes d'aquestes ens influencien. Integració i relació de totes les línies.
Els Nivells de Consciència com a eina de comprensió de les diferents visions del món, valors i creences de les persones amb les que ens relacionem.
DESENVOLUPAMENT INTEGRAL Eina d'auto-avaluació del nostre centre de gravetat en els nivells.
Anàlisi de casos, dinàmica espiral. Incloure i transcendir. Fases dins els nivells.
Aprofundir per una banda en els coneixements teòrics en el que es basa la disciplina del Coaching Integral i, per altra banda, en el desenvolupament de recursos per la gestió de les emocions davant de diverses situacions dins l’àmbit professional.
Compartir: problemàtiques a la feina, solucions ja aplicades, ... Aprendre: noves lents del coaching integral. Practicar: dinàmiques simulades en parelles i grups; exercicis de reflexió individual. Aplicar: tot el treballat durant cada sessió, a la feina.
Assistència
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic promoció econòmica | Projectes de mercat de treball i ocupació |