Com acompanyar a fer un bon estudi de mercat a empreses i/o persones emprenedores

Acció formativa
Com acompanyar a fer un bon estudi de mercat a empreses i/o persones emprenedores
Àmbit promotor de formació:
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació
Requisits:
Personal tècnic dels Centres Locals de Serveis a les Empreses.
Nombre de participants: Mínim 15 | Òptim 20 | Màxim 30
Canal:
Presencial + videoformació
Durada: 12,0 h | Presencial 3,0 h | Videoformació 9,0 h | Treball en línia 0,0 h
Modalitat:
curs

Programa, avaluació i acreditació

Eines per fer un bon acompanyament en l'elaboració d'un bon estudi de mercat.
Com realitzar una recollida sistemàtica d'informació sobre els productes o serveis, els clients i la competència per tal de prendre decisions a curt i llarg termini.
Recollir informació tenint un objectiu clar i definit, seguint un procés estructurat i organitzat.
On trobar la informació i com gestionar-la.
Tècniques més adients per respondre a les preguntes claus.
Presa de decisions amb la informació recollida.
Seguiment i utilitat de la feina realitzada.

Aprendre a acompanyar en l'elaboració d'un bon estudi de mercat.
Conèixer els sistemes de recollida de dades i anàlisi.
Saber com acompanyar en la presa de decisions.

La metodologia de treball serà participativa i combinarà exposicions teòriques i exercicis i simulacions per treballar i aplicar els aprenentatges i continguts del curs.
Certificat d’assistència

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic promoció econòmica Plans d'actuació per al desenvolupament empresarial