Com acompanyar a fer un bon estudi de mercat a empreses i/o persones emprenedores
Programa, avaluació i acreditació
Eines per fer un bon acompanyament en l'elaboració d'un bon estudi de mercat.
Com realitzar una recollida sistemàtica d'informació sobre els productes o serveis, els clients i la competència per tal de prendre decisions a curt i llarg termini.
Recollir informació tenint un objectiu clar i definit, seguint un procés estructurat i organitzat.
On trobar la informació i com gestionar-la.
Tècniques més adients per respondre a les preguntes claus.
Presa de decisions amb la informació recollida.
Seguiment i utilitat de la feina realitzada.
Com realitzar una recollida sistemàtica d'informació sobre els productes o serveis, els clients i la competència per tal de prendre decisions a curt i llarg termini.
Recollir informació tenint un objectiu clar i definit, seguint un procés estructurat i organitzat.
On trobar la informació i com gestionar-la.
Tècniques més adients per respondre a les preguntes claus.
Presa de decisions amb la informació recollida.
Seguiment i utilitat de la feina realitzada.
Aprendre a acompanyar en l'elaboració d'un bon estudi de mercat.
Conèixer els sistemes de recollida de dades i anàlisi.
Saber com acompanyar en la presa de decisions.
La metodologia de treball serà participativa i combinarà exposicions teòriques i exercicis i simulacions per treballar i aplicar els aprenentatges i continguts del curs.
Assistència
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic promoció econòmica | Plans d'actuació per al desenvolupament empresarial |