Contractació en el sector públic per al personal directiu i comandaments
Programa, avaluació i acreditació
• La Llei 9/2017, de 8 de novembre de contractes del sector públic.
• La contractació a les entitats locals.
• La Mesa de contractació local: composició i funcionament.
• Tipologia de contractes administratius, principals canvis normatius.
• Causes de resolució del contracte.
• L’incompliment contractual per culpa del contractista.
• El procediment contractual: la preparació, l’adjudicació, la formalització i l’execució contractual.
• Les mesures de gestió eficient en la tramitació.
• El règim jurídic de la contractació menor: requisits.
• La transparència en matèria de contractació administrativa.
• La contractació a les entitats locals.
• La Mesa de contractació local: composició i funcionament.
• Tipologia de contractes administratius, principals canvis normatius.
• Causes de resolució del contracte.
• L’incompliment contractual per culpa del contractista.
• El procediment contractual: la preparació, l’adjudicació, la formalització i l’execució contractual.
• Les mesures de gestió eficient en la tramitació.
• El règim jurídic de la contractació menor: requisits.
• La transparència en matèria de contractació administrativa.
• Conèixer i comprendre alguns aspectes de la contractació del sector públic, els procediments de contractació, òrgans que intervenen, la responsabilitat del contractista, els serveis públics locals.
• Desenvolupar la capacitat d’aplicar els coneixements indicats en l’activitat professional dels comandaments.
Es realitzarà una exposició teòrica dels continguts, fomentant la interacció amb els assistents mitjançant el plantejament d’hipòtesis de situacions que davant la noves normes es poden produir en la realitat pràctica administrativa.
Assistència
Certificat d’assistència