Criteris de poda de l'arbrat
Programa, avaluació i acreditació
* Conceptes.
* Lectura d'arbres.
* Tipologies i protocol de poda.
* Organització de la poda.
* Exemples i casos pràctics.
* Lectura d'arbres.
* Tipologies i protocol de poda.
* Organització de la poda.
* Exemples i casos pràctics.
· Saber valorar les raons objectives de la poda.
· Establir criteris basats en el coneixement de l'arbre.
· Aprendre a realitzar un protocol de poda.
. Exposició i desenvolupament del temari de manera teòrica i pràctica per a obtenir els objectius fixats, i facilitar les fonts d'informació necessàries.
. L'acció formativa es realitzarà en tres sessions de 4 hores i una sessió presencial pràctica de 6 hores.
. L'acció formativa es realitzarà en tres sessions de 4 hores i una sessió presencial pràctica de 6 hores.
Assistència
Assitència i participació a les sessions.
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament operatiu | Serveis de desenvolupament territorial | Cap colla | Manteniment d'espais verds |
Comandament operatiu | Serveis de desenvolupament territorial | Encarregat | Manteniment d'espais verds |
Oficis | Serveis de desenvolupament territorial | Oficial brigada | Manteniment d'espais verds |
Oficis | Serveis de desenvolupament territorial | Operari/Peó brigada | Manteniment d'espais verds |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Arquitecte | Planificació, disseny i gestió d'espais urbans |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Arquitecte tècnic | Planificació, disseny i gestió d'espais urbans |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Enginyer | Planificació, disseny i gestió d'espais urbans |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Enginyer tècnic | Planificació, disseny i gestió d'espais urbans |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic medi ambient | Planificació, disseny i gestió d'espais urbans |