Drets de les persones consumidores (aprenentatge mòbil)
Programa, avaluació i acreditació
- Què és consum, qui és consumidor o consumidora i els seus drets.
- Els serveis públics de Consum.
- Obligacions dels establiments comercials.
- La contractació de serveis.
- Les modalitats de venda.
- Els recursos que ofereix la Diputació de Barcelona
- Els serveis públics de Consum.
- Obligacions dels establiments comercials.
- La contractació de serveis.
- Les modalitats de venda.
- Els recursos que ofereix la Diputació de Barcelona
Conèixer els drets com a persona consumidora i la manera d'exercir-los.
Sensibilitzar en el consum responsable
Els continguts consten de material didàctic en petites píndoles que es van alliberant de forma diària en els dispositius mòbils de cada alumne. Aquest material es presenta en esquemes, text i vídeos de curta durada. Si l'usuari té activades les notificacions en el seu telèfon, se l'informarà mitjançant una notificació push al moment que hi hagi nou contingut disponible.
Per a una adequada comprensió i assimilació dels continguts és convenient que el participant dediqui temps diàriament, realitzant d'aquesta forma un seguiment de la formació adequada, la qual cosa li permetrà un major aprofitament.
Per a una adequada comprensió i assimilació dels continguts és convenient que el participant dediqui temps diàriament, realitzant d'aquesta forma un seguiment de la formació adequada, la qual cosa li permetrà un major aprofitament.
Assistència
Certificat d’aprofitament
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic consum | Defensa de les persones consumidores |