El pla de comunicació a l'administració local
Programa, avaluació i acreditació
- Comunicació corporativa: últimes tendències.
- Fases del Pla de comunicació: auditoria, objectius, estratègies, públics, accions, control i seguiment.
- Fases del Pla de comunicació: auditoria, objectius, estratègies, públics, accions, control i seguiment.
El curs té com a objectiu que els participants sàpiguen com plantejar,
desenvolupar i dur a terme un pla de comunicació estratègic en totes les seves
fases (auditoria; missió i visió; estratègies; públics; accions; avaluació i control)
en el marc dels ens locals i tenint en compte les darreres
tendències en comunicació corporativa i els nous canals d'informació.
La classe combinarà la teoria amb exercicis pràctics i participació de l'alumnat
Assistència
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic comunicació | Comunicació estratègica |