El pla de comunicació a l'administració local

Acció formativa
El pla de comunicació a l'administració local
Àmbit promotor de formació:
Gabinet de Premsa i Comunicació
Requisits:
Acció formativa adreçada exclusivament a la xarxa de tècnics municipals de comunicació que promou el Gabinet de Premsa i Comunicació. Personal adscrit als serveis de comunicació, premsa o xarxes socials així com tècnics de comunicació dels ens local.
Nombre de participants: Mínim 15 | Òptim 20 | Màxim 25
Canal:
Videoformació
Durada: 6,0 h | Presencial 0,0 h | Videoformació 6,0 h | Treball en línia 0,0 h
Modalitat:
curs

Programa, avaluació i acreditació

- Comunicació corporativa: últimes tendències.
- Fases del Pla de comunicació: auditoria, objectius, estratègies, públics, accions, control i seguiment.

El curs té com a objectiu que els participants sàpiguen com plantejar,
desenvolupar i dur a terme un pla de comunicació estratègic en totes les seves
fases (auditoria; missió i visió; estratègies; públics; accions; avaluació i control)
en el marc dels ens locals i tenint en compte les darreres
tendències en comunicació corporativa i els nous canals d'informació.

La classe combinarà la teoria amb exercicis pràctics i participació de l'alumnat
Certificat d’assistència

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic comunicació Comunicació estratègica