Gestió d'expedients de gestió comptable aplicat a SeTDIBA

Acció formativa
Gestió d'expedients de gestió comptable aplicat a SeTDIBA
Àmbit promotor de formació:
Gabinet d'Innovació Digital
Requisits:
S'adreça a personal que realitza la gestió comptable a l'ens local, secretaris/interventors d’ajuntaments i entitats municipals descentralitzades, menors de 5.000 habitants de la demarcació de Barcelona, que han implementant o estan implementant el projecte SeTDIBA.
Nombre de participants: Mínim 15 | Òptim 20 | Màxim 50
Canal:
Presencial
Durada: 13,5 h | Presencial 13,5 h | Videoformació 0,0 h | Treball en línia 0,0 h
Modalitat:
Curs

Programa, avaluació i acreditació

1.Introducció
2.Conceptes
3.Contractes menors AD+O
4.Contractes no menors
5.Despesa plurianual
6.Bestreta de caixa fixa
7.Altres despeses menors
8.Lliuraments a justificar
9.Subvencions concedides
10.Subvencions rebudes
11.Relacions d’obligacions
12.Relacions d’ordenació i de pagament
13.Deute per inversions
14.Modificacions de crèdit
15.Rectificació de pendents de cobrament
16.Reconeixements extrajudicial de crèdits.

• Identificar el processos de gestió de la despesa i els ingressos per tal d'optimitzar la gestió en ens locals menors de 5000 hab.
• Conèixer com aplicar la gestió de la despesa i els ingressos amb les eines SeTDIBA.

L’acció formativa serà expositiva amb pràctiques on es fomentarà el debat entre els assistents.
L'assistència i la participació en les sessions és obligatòria per obtenir l'acreditació de l'acció formativa

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Habilitació nacional Serveis de suport intern Interventor Control i gestió pressupostària
Habilitació nacional Serveis de suport intern Secretari Control i gestió pressupostària
Habilitació nacional Serveis de suport intern Secretari/Interventor Control i gestió pressupostària
Habilitació nacional Serveis de suport intern Tresorer Control i gestió pressupostària
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic serveis econòmics Control i gestió pressupostària