Iniciació a la defensa de les persones consumidores en l'àmbit local
Programa, avaluació i acreditació
• Mòdul I: Introducció en matèria de consum.
• Mòdul II: El procediment de la reclamació.
• Mòdul III: Els productes i serveis.
• Mòdul IV: Els subministraments bàsics.
• Mòdul V: La inspecció.
• Mòdul II: El procediment de la reclamació.
• Mòdul III: Els productes i serveis.
• Mòdul IV: Els subministraments bàsics.
• Mòdul V: La inspecció.
• Facilitar l'adquisició de coneixements, el desenvolupament d'habilitats i proporcionar eines de treball per a realitzar les tasques pròpies en matèria de defensa de les persones consumidores en el món local.
Es tracta d'un curs distribuït en 5 sessions presencials i 10 hores no presencials destinades a la realització d'un pràcticum. El pràcticum consisteix en una anàlisi del procediment d'atenció a les consultes de consum establert en l'ens local de cada participant i en la realització d'una proposta de possibles millores per al mateix.Les sessions presencials es dedicaran a la presentació dels continguts teòrics, a fer el seguiment del pràcticum dels assistents i al lliurament del mateix en la darrera sessió.
Assistència
Producte de treball
Assistència i test.
Certificat d’aprofitament
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Suport administratiu | Transversal | Gestor atenció ciutadana | Defensa de les persones consumidores |
Tècnic auxiliar | Serveis d'acció ciutadana | Inspector consum | Defensa de les persones consumidores |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic consum | Defensa de les persones consumidores |