La gestió de les reclamacions dels consumidors en les empreses dedicades a un sector comercial
Programa, avaluació i acreditació
. Presentació dels diferents serveis d'atenció al client de les empreses participants en el curs.. Descripció de les ofertes d’aquests comerços al mercat.. Vies de reclamació per a aquests serveis.. Discussió de casos pràctics amb les casuístiques que més habitualment es presenten en els serveis públics de consum d'àmbit local.
. Adqirir una visió general de la situació actual de la gestió de les reclamacions de consum que es presenten a les empreses del sector a tractar, de la seva organització, finalitat i de les seves relacions amb els organismes de consum.. Analitzar les diferents ofertes que realitzen les empreses del sector. Consensuar criteris per agilitzar els tràmits de les possibles consultes i/o reclamacions que es puguin produir per part dels clients d'aquestes empreses davant els serveis locals de consum.
Sessions teòrico-pràctiques
Assistència
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic auxiliar | Serveis d'acció ciutadana | Inspector consum | Defensa de les persones consumidores |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic consum | Defensa de les persones consumidores |