Procediment administratiu aplicat a SeTDIBA

Acció formativa
Procediment administratiu aplicat a SeTDIBA
Àmbit promotor de formació:
Gabinet d'Innovació Digital
Requisits:
Personal d'ajuntaments de municipis de fins a 5.000 habitants.
És un requisit imprescindible ser beneficiari del recurs de catàleg SeTDIBA o ajuntament implantat.
Tenen prioritat en la formació els ajuntaments ja implantats i els ajuntaments en implantació.
Nombre de participants: Mínim 15 | Òptim 25 | Màxim 50
Canal:
Videoformació
Durada: 10,0 h | Presencial 0,0 h | Videoformació 10,0 h | Treball en línia 0,0 h
Modalitat:
curs
Col·lecció:
Espai 5.000

Programa, avaluació i acreditació

. Aspectes generals i àmbit d'aplicació de la Llei 39/15 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
. L’inici de l’expedient i la figura de l’impulsor en el model SeTDIBA.
. Els tràmits de procediment administratiu genèrics en el model SeTDIBA.
. Els termini vers la Llei 39/2015.
. La configuració de l’expedient a SeTDIBA.

. Entendre els elements bàsics del Procediment Administratiu electrònic genèric regulat per la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu comú de les administracions públiques.
. Entendre la dinàmica d’impulsar els expedients d’acord amb els tràmits de la metodologia e-SET i les eines proveïdes per SeTDIBA.
. Posar en pràctica conceptualment com l’ús de les eines SeTDIBA permet acomplir amb el procediment genèric marcat per la Llei 39/2015.

L'acció formativa planteja que els assistents participin activament, treballant en equip, en petits debats, activitats individuals o grupals, i dinàmiques gamificades.
Assistència
L'assistència i la participació en les sessions és obligatòria per obtenir l'acreditació de l'acció formativa.
Certificat d’assistència

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Habilitació nacional Serveis de suport intern Secretari/Interventor Gestió de processos i e-administració
Suport administratiu Transversal Administratiu Gestió de processos i e-administració