Què - Qui - Com de l’actuació i funcionament electrònic del sector públic local. Espai 5.000
Programa, avaluació i acreditació
QUÈ
1. Introducció. Marc legal. Vigència.
2. Procediment administratiu electrònic.
3. Cooperació i col·laboració interadministrativa. Interoperativitat.
QUI
4. Obligats i no obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració.
5. Ciutadans i interessats.
6. Representació dels interessats. Registre electrònic d’apoderaments.
7. Funcionaris públics habilitats.
COM
8. Seu electrònica.
9. Identificació i autenticació. Signatura electrònica.
10. Registre. Comunicacions electròniques. Notificacions electròniques.
11. Arxiu.
1. Introducció. Marc legal. Vigència.
2. Procediment administratiu electrònic.
3. Cooperació i col·laboració interadministrativa. Interoperativitat.
QUI
4. Obligats i no obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració.
5. Ciutadans i interessats.
6. Representació dels interessats. Registre electrònic d’apoderaments.
7. Funcionaris públics habilitats.
COM
8. Seu electrònica.
9. Identificació i autenticació. Signatura electrònica.
10. Registre. Comunicacions electròniques. Notificacions electròniques.
11. Arxiu.
Revisar la regulació bàsica continguda a la LPAC, conèixer el desenvolupament que de la mateixa ha fet el Reglament, així com analitzar i resoldre de manera pràctica alguns dels problemes de l’aplicació dels drets i obligacions de la ciutadania i de les empreses a relacionar-se electrònicament amb els nostres ajuntaments.
Les sessions es desenvoluparan a partir d’una presentació teòrica dels continguts, acompanyada de diferents formes d’interacció amb els assistents com preguntes directes o indirectes, resolució de supòsits pràctics, o intercanvi d’experiències en l’àmbit de l’administració electrònica.
Proves d’aprenentatge
L’avaluació es realitzarà mitjançant:
- l’assistència al 100% del taller
- la realització de 2 activitats
- l’assistència al 100% del taller
- la realització de 2 activitats
Certificat d’aprofitament
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Transversal | Cap servei | Gestió eficient dels recursos públics |
Comandament operatiu | Transversal | Cap unitat | Gestió eficient dels recursos públics |
Habilitació nacional | Serveis de suport intern | Secretari | Gestió eficient dels recursos públics |
Suport administratiu | Transversal | Administratiu | Gestió administrativa |
Suport administratiu | Transversal | Auxiliar administratiu | Gestió administrativa |
Suport administratiu | Transversal | Gestor atenció ciutadana | Gestió administrativa |