TALLER: Com crear un pla de màrqueting digital a mida i portar-lo a terme
Programa, avaluació i acreditació
El que comuniquem dia a dia realment reflecteix la realitat de la nostra empresa? La nostra comunicació digital aconsegueix transmetre el nostre valor afegit? El que ens diferencia de la resta del sector? I, més important, podem gestionar-ho nosaltres mateixos?
Un Pla de Màrqueting és un full de ruta en què especifiquem els nostres objectius: què volem transmetre, a qui volem arribar, de quina forma i per quins canals ho volem fer.
Un Pla de Màrqueting és un full de ruta en què especifiquem els nostres objectius: què volem transmetre, a qui volem arribar, de quina forma i per quins canals ho volem fer.
Suport en l'àmbit de la millora de la digitalització i la seva gestió, les Tecnologies de la Informació i Comunicació, entre d'altres.
Explicacions teòriques, dinàmica participativa.
Assistència
s'acredita l'Assistència
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic turisme | Projectes, serveis i equipaments turístics |