TALLER: Com puc digitalitzar el meu restaurant?
Programa, avaluació i acreditació
Els blocs en què està estructurada aquesta formació són els següents:
1. Pàgina web/blog: com ha de ser el disseny, quines seccions ha de tenir, com aconseguir reserves
2. Xarxes socials: a quines estar, què publicar, com promocionar contingut, com fidelitzar la clientela
3. Newsletter: per a què serveix tenir una newsletter i quin és el seu potencial
4. Accions complementàries: xecs regal, col·laboracions amb foodies i mitjans de comunicació
1. Pàgina web/blog: com ha de ser el disseny, quines seccions ha de tenir, com aconseguir reserves
2. Xarxes socials: a quines estar, què publicar, com promocionar contingut, com fidelitzar la clientela
3. Newsletter: per a què serveix tenir una newsletter i quin és el seu potencial
4. Accions complementàries: xecs regal, col·laboracions amb foodies i mitjans de comunicació
En aquesta formació s'expliquen quines són les principals eines digitals amb què podem donar a conèixer el nostre restaurant en un context com l'actual i no dependre tant de plataformes com Glovo o Just Eat.
Els assistents aprendran les funcionalitats bàsiques de les xarxes socials (especialment Instagram), com ha de ser el seu web i quines accions complementàries poden realitzar per arribar a nous públics i fidelitzar els clients actuals.
assistència a VF
Assistència
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic turisme | Visió global |