Transparència real: comunicació i bona governança
Programa, avaluació i acreditació
1. El principi de la transparència
2. La transparència: context i marc normatiu
3. El dret a l’accés de la informació pública
4. Publicitat activa: la transparència des del punt de vista de l’Administració
5. Més enllà del portal de transparència: Què vol dir ser transparent?
6. Trobar, entendre i participar: Comunicació per a una transparència real
7. Conclusions: Com incorporar la mirada de la ciutadania?
2. La transparència: context i marc normatiu
3. El dret a l’accés de la informació pública
4. Publicitat activa: la transparència des del punt de vista de l’Administració
5. Més enllà del portal de transparència: Què vol dir ser transparent?
6. Trobar, entendre i participar: Comunicació per a una transparència real
7. Conclusions: Com incorporar la mirada de la ciutadania?
Més enllà de complir amb els requeriments de la llei, la transparència exigeix una sèrie de consideracions i pràctiques perquè sigui realment efectiva com, per exemple, la qualitat informativa, la llegibilitat, la comprensió, la participació, etc. En aquest curs entrarem en aquest tractament de la informació pública per comunicar de manera transparent.
Es combina l’exposició dels continguts amb algunes dinàmiques, exercicis pràctics i exemples relacionats amb el temari.
Assistència
Certificat d’assistència
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic comunicació | Comunicació estratègica |