X

Nom de la competència clau 1 2 3 4
Nivell
  • Itinerari formatiu del lloc de treball:
    Animador sociocultural | Ens Local

    Col·lectiu professional
    Tècnic auxiliar
    Àmbit funcional
    Serveis d'acció ciutadana
    Codi
    XTAAC004

    Contingut professional

    Missió
    Col·laborar en la planificació i disseny de les activitats artístiques, socioculturals, professionals, associatives o lúdiques programades des de la corporació, i participar en la dinamització i animació d’aquestes per al foment d’una cultura de participació i cooperació entre la ciutadania.
    Funcions generals
    1. Col·laborar en la planificació, la programació i el disseny de les activitats artístiques, socioculturals, professionals, associatives o lúdiques.

    2. Seguir l’evolució del desenvolupament de les activitats realitzades i proporcionar dades per a la seva avaluació.

    3. Fomentar la participació de la ciutadania i difondre el conjunt d’activitats ofertes des de la corporació.

    4. Mantenir relacions de col·laboració amb les entitats locals, associacions i organitzacions externes a la corporació.

    Perfil de competències

    COMPETÈNCIES ESTRATÈGIQUES DE L'ADMINISTRACIÓ LOCAL

    Efectivitat individual

    Definició

    Capacitat de fer una bona feina, aconseguir els objectius fixats i superar els estàndards establerts, tot preocupant-se per a la millora contínua dels resultats.

    La competència implica...
    La planificació i organització del treball: objectius, encàrrecs, recursos assignats i criteris de realització.
    Elements bàsics en l’organització del treball personal: urgència vs importància.
    Qualitats personals que afavoreixen el rendiment individual: mètode, proactivitat, decisió, compromís, efectivitat, etc.
    Veure els fracassos com una font d’aprenentatge.
    Mètodes d’avaluació de la pròpia activitat professional.
    La innovació com element de contribució a la millora organitzativa.
    Utilització de noves tecnologies com element de millora en l’eficàcia personal.
    Sensibilització amb el consum responsable i la millora ambiental.
    Accions formatives
    Anàlisi de problemes i presa de decisions (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Augmentar l'eficàcia professional mitjançant el Mindfulness (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Autolideratge: liderar des del JO
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Automotivació (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Automotivació per a la millora professional
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Claus per redactar un informe (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Com documentar els teus procediments de treball
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Com gestionar millor els teus procediments de treball
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conceptes bàsics en reparació i manteniment d'elements de fusteria (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conducció de reunions (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Consciència emocional: el primer pas per educar les emocions
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Crea el teu propi benestar integral (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Creences irracionals. Els vincles invisibles (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Criteris d'estil per a la redacció de documents (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    De víctimes a protagonistes: exercitant la responsabilitat (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Dialogar amb l’estrès (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Documents administratius (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Eines de planificació i organització personal del treball
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    El model de les 5 competències emocionals
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Entorns canviants (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Flexibilitat: ment, cor, intenció oberts
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestiona les teves interrupcions
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió d'informes i comunicacions post-reunions (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió de l'estrès (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió de les interrupcions
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió de projectes (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió del temps (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    L'agenda de treball (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La planificació i l'organització com a hàbit (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La resiliència: sobreposar-nos a les situacions adverses (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La saviesa de l’acceptació (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Lideratge i treball per objectius en contextos de treball a distància (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Manteniment bàsic de les instal·lacions d'edificis (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Mentalitat creativa (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Mindfulness (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Mindfulness, una visió aplicada bàsica
    Presencial + videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Organització de la feina en el teletreball i en el model hibrid
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Pautes per prioritzar la feina
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Pensament crític (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Programació de tasques de manteniment de jardins i espais verds (Autoacredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Quasi 100 trucs per ser més productius (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Reunions eficaces (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Teletreball (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de PNL per a la millora de l'eficiència professional
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de PNL per a la millora de l’eficiència professional (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de PNL per a una comunicació eficient
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Vivint el canvi
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Vulnerabilitat: un camí a la autenticitat (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Lectura selectiva
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Llegir ràpid i bé
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Millora la comprensió lectora
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    4x4x4
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Activa la creativitat
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Analogies forçades
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Com generar bones idees
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Definir el focus en el mètode creatiu
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Desperta la curiositat
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Genera idees a correcuita
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Mentalitat creativa
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Augmentar l'eficàcia professional mitjançant el Mindfulness
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Automotivació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Automotivació (pòdcast)
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Creences irracionals: els vincles invisibles
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    De víctimes a protagonistes: exercitant la responsabilitat
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    El model de les 5 competències emocionals
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Entorns canviants
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Envoltats de síndromes #01. Síndrome de la cabanya
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Envoltats de síndromes #02. Síndrome del treballador bombolla
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Envoltats de síndromes #03. Síndrome de l’impostor
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #01. L’experiment dels primats de Harlow
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #02. L’experiment d'Ash
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #03. L’experiment d’indefensió apresa
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #04. L’experiment de l’efecte Halo
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Gestiona les teves emocions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    La resiliència: sobreposar-nos a les situacions adverses
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    La saviesa de l'acceptació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Pensament crític
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Potenciar l'autoestima
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Programació neurolingüística
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #01. Característiques de la intel·ligència emocional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #02. Importància de la intel·ligència emocional en el treball
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #03. Les millors estratègies per desenvolupar la intel·ligència emocional (1).
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #04. Les millors estratègies per desenvolupar la intel·ligència emocional.(2)
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #05. Com gestionar de manera positiva les emocions?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #06. Gestió del canvi. Què puc fer jo?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #07. Com adaptar-nos a entorns professionals emocionalment exigents?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #08. Intel·ligència emocional i eficàcia personal i professional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #09. Per què si estic emprenyat no seré eficaç?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #10. Per què la por va contra la meva productivitat?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #11. Per què si estic preocupat treballo més lent i faig més errors?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Tècniques de PNL per a la millora de l'eficiència professional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Vivint el canvi
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Vulnerabilitat: un camí cap a l'autenticitat
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Gestió de les interrupcions
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Gestió del temps
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Introducció a les metodologies àgils (AGILE) en l'administració pública
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    L'agenda de treball
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    La planificació i l'organització com a hàbit
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Llistes de control. Focalitza't en el que fas
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    No vull perdre el temps
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Organització de la feina en el teletreball i el model híbrid
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Pautes per prioritzar
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Planificació i organització personal del treball
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Prioritza amb el mètode GUT
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Supera la procrastinació
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Treu profit a l'agenda
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Trucs per tenir més productivitat
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Tècnica Pomodoro
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques

    Orientació de servei a la ciutadania

    Definició

    Motivació per conèixer, comprendre i satisfer les demandes de la ciutadania (o client intern/extern), actuant de manera proactiva en el seu abordatge.

    La competència implica...
    Drets i deures de l’empleat públic en la seva relació professional amb la ciutadania.
    Habilitats i actituds que defineixen una correcta atenció i relació en la prestació de serveis.
    La relació d’orientació i assessorament.
    Característiques i elements que defineixen un servei públic.
    Protecció de dades en la gestió pública.
    Tècniques de resolució de conflictes i de distància emocional.
    Elements multiculturals en l’atenció a la ciutadania.
    Qualitat i avaluació de serveis públics.
    Coneixement organitzatiu.
    Sistemes d’identificació de necessitats i coneixement de tendències futures.
    Models i tècniques de participació ciutadana.
    Accions formatives
    Això també és anglès! (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Aliments de major risc i APPCC (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Analitza, millora i dissenya l'experiència de l'usuari en l'administració pública
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Assetjament laboral, assetjament sexual i assetjament per raó de sexe (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Atenció a les persones amb diversitat funcional
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Atenció a les persones amb diversitat funcional
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Brush up your english! (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Business Phrasal Verbs (I) (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Business Phrasal Verbs (II) (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Com crear presentacions efectives (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunicació empàtica (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunicació intercultural (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunicació no violenta
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conceptes bàsics del procediment administratiu (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Càpsules de gènere per a àmbits municipals
    Videoformació
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    Diversitat funcional en les empreses (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Eines per prevenir la lgtbifòbia
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    Eines per prevenir la lgtbifòbia
    Videoformació
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    Elaboració de memòries de gestió (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Habilitats comunicatives (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Habilitats comunicatives i relacionals en la prestació del servei
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Habilitats comunicatives i relacionals en la prestació del servei
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Igualtat de gènere (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Incorporació de la mirada LGTBI en el Pla Local d'Igualtat de gènere
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    Intel·ligència emocional i atenció al client (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció a l'administració local
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció a l'administració pública local
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció a la comunicació no violenta
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció a la comunicació positiva per afavorir la convivència
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    Introducció a la llengua de signes
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció a la llengua de signes
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Joc interactiu SHE: Diversitat i inclusió en les organitzacions
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Jornada 28J. Dia Internacional de l'Orgull LGTBI
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    Jornada 28J. Dia internacional Orgull LGTBI
    Videoformació
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    L'assetjament sexual, per raó de sexe, identitat i/o per raó d'orientació sexual a l'àmbit municipal. Protocol intern davant la prevenció i l'actuació de situacions d'assetjament sexual
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    La Responsabilitat social de l'administració local: el model de la Diputació de Barcelona
    En línia
    Servei d'Agenda 2030 i Participació
    La imatge corporativa en l'atenció a la ciutadania (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Llenguatge inclusiu
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    Llenguatge inclusiu
    Videoformació
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    Manipulació d'aliments
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Manipulació d'aliments
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Manipulació d'aliments (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Negociació eficaç (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Organització d'esdeveniments i atenció protocol·lària (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Persuasió i influència. Tècniques i estratègies (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Presenta a l’estil PechaKucha
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Presentacions orals en públic (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Propietat intel·lectual i drets d'autor (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Protecció de dades bàsic per a ens locals
    En línia
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Píndola de sensibilització de gènere
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    Píndola de sensibilització en gènere
    Videoformació
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    Tractament de situacions difícils en l’atenció a la ciutadania (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de mediació i gestió del conflicte (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Una visió pràctica de la Llei de contractes del sector públic (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Aprofundim en la comunicació
    Atenció a la ciutadania
    Atenció al ciutadà
    Atenció a la ciutadania
    La imatge corporativa, l'acollida personalitzada i el tractament de situacions difícils
    Atenció a la ciutadania
    Treballant des de la diversitat en l’atenció al públic
    Atenció a la ciutadania
    Propietat intel·lectual i drets d'autor
    Comunicació corporativa
    Comunicació empàtica
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #01. La positivitat
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #02. Els pessimistes
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #03. Els optimistes
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #04. Els realistes
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #05. Els negatius
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #06. El somriure
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #07. Dit acusatori
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #08. Amabilitat altruista
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #09. Parla't bé
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #10. El vestit de truita
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #11. Misèries
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #12. El flow
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #13. Comunicació positiva
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #14. Missatge positiu
    Comunicació interpersonal
    El model de Comunicació No Violenta
    Comunicació interpersonal
    Gestos que t'empoderen
    Comunicació interpersonal
    Habilitats comunicatives i relacionals en la prestació de serveis
    Comunicació interpersonal
    La Comunicació No Violenta (CNV)
    Comunicació interpersonal
    Tècniques de mediació i gestió del conflicte
    Comunicació interpersonal
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #01. Estrès & transformació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #02. Estrès & transformació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #03. Transformar pensaments
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #04. Estrès & emocions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #05. Transformar emocions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #06. Estrès & sensacions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #07. Transformar sensacions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Consciència emocional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Dialogar amb l'estrès
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    La dansa dels joncs
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Negociació eficaç
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Per què dic blanc si vull dir negre?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional

    COMPETÈNCIES QUALITATIVES TRANSVERSALS

    Aprenentatge permanent

    Definició

    Fet de dedicar temps i esforç personal a mantenir-se actualitzat professionalment i fer que els altres també ho estiguin contribuint a una millor gestió del coneixement organitzatiu.

    La competència implica...
    Com aprenen les persones adultes.
    Elements que afavoreixen l’actualització professional: llegir documentació especialitzada, mantenir contactes amb professionals, participar en nous projectes, etc.
    Fonts d'aprenentatge formal i informal.
    Aprenentatge 360º.
    L’espai de treball com eina d’aprenentatge personal.
    Fitxes descriptives dels llocs de treball i els perfils professionals com referència en identificació de necessitats formatives personals.
    Diferències fonamentals entre els processos d’informació, formació i el desenvolupament de competències.
    Accions formatives
    Aprendibilitat. Organització i gestió de l’aprenentatge propi (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Brain Training (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Com millorar l'eficiència lectora
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Eficiència lectora
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    El cicle de la formació (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    El funcionament dels ajuntaments. Introducció a l'Administració local. Espai 5.000
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Gamificació: Press Start (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    L'administració electrònica. Introducció a l'Administració local. Espai 5.000
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    L'organització dels ajuntaments. Introducció a l'Administració local. Espai 5.000
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    La contractació pública. Introducció a l'Administració local. Espai 5.000
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Ajuda’t a aprendre!
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Aprenent de l’experiència
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Aprenentatge autònom
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Brain Training
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Construix-te un palau al cap
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Eficiència lectora
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Elaboració d’un entorn personal d’aprenentatge
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    La tècnica WOOP
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Practica el Shu-Ha-Ri
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    How to learn english and another foreign languages
    Idiomes
    Gamificació: "press start"
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Les competències professionals del Diccionari DIBA: una visió comprensiva
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Models i pràctiques innovadores en l'aprenentatge a les organitzacions
    Recursos humans. Formació a les organitzacions

    Treball en equip

    Definició

    Fet d'integrar-se, col·laborar i coordinar-se de forma activa en un grup de treball per tal d’assolir els objectius comuns necessaris per a una bona prestació del servei.

    La competència implica...
    Funcionament bàsic dels grups humans en un entorn de treball.
    Característiques dels grups i equips de treball. Etapes evolutives dels equips de treball.
    Rols als equip de treball. El rol del líder.
    Conflictes als equips de treball.
    Actituds i habilitats personals que afavoreixen o dificulten el treball en equip. Compartir reptes i objectius.
    Noves tecnologies aplicades al treball en equip.
    Reunions de treball.
    Accions formatives
    Claus imprescindibles del treball en equip
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Claus imprescindibles del treball en equip
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Estàs preparat per treballar col·laborativament?
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Resolució de conflictes en l'equip de treball (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Treball en equip: en xarxa i relacional
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Aprèn Slack
    Organització del treball. Equips
    Estàs preparat/da per treballar col·laborativament?
    Organització del treball. Equips

    Comprensió interpersonal

    Definició

    Escoltar i entendre els actes, les idees, plantejaments, pensaments, emocions, sentiments de persones i grups, encara que no s'expressin verbalment o hagin estat parcialment plasmades, generant un clima relacional positiu que faciliti l'actuació professional.

    La competència implica...
    Concepte, elements, possibilitats i límits.
    Valors i fonts de motivació humanes.
    Actituds en la relació professional: respecte, flexibilitat, compromís, credibilitat i distància emocional. Autoestima i seguretat en un mateix tant personal com professional.
    Tècniques d’empatia.
    Tècniques de recerca d’informació: l’entrevista i l’art de preguntar.
    Tècniques d’assertivitat.
    Estil comunicatius (verbals i no verbals) com afavoridors de la comprensió i relació interpersonal.
    Estratègies per al desenvolupament d’habilitats socials.
    Accions formatives
    Comunicació empàtica
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Taller d'assertivitat
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Taller d'escolta activa
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació

    Visió global

    Definició

    Comprensió de l’entorn de treball (orgànic, cultural, etc.) per poder anticipar-se als efectes que pot tenir la pròpia actuació professional en l’organització, per poder identificar les propostes i les respostes més idònies.

    La competència implica...
    Coneixement formal de l’organització: estructura, cartera de productes, serveis i equipaments, etc.
    Coneixement informal de les organitzacions: cultura organitzativa, mecanismes no formals de presa de decisions, possibilitats i amenaces, etc.
    Visió sistèmica de les organitzacions.
    Coneixement de les tendències presents i futures de la seva àrea sectorial (professional, característiques específiques i demogràfiques dels col·lectius destinataris, etc.).
    Recursos
    Administració pública
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Cicle de converses directives
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Com afectarà la intel·ligència artificial (IA) l'administració pública
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Decisions intel·ligents per al món post COVID-19
    Innovació i canvi a l'administració pública
    El directiu com a lampista
    Innovació i canvi a l'administració pública
    El futur de les administracions públiques
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Els reptes dels directiu públics
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Evolució humana i estructuració de les organitzacions
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Intel·ligència artificial
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Les organitzacions TEAL
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Lideratges feministes
    Innovació i canvi a l'administració pública
    RH: cap a on anem?
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Reforma de la gestió pública
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Revolució tecnològica i canvi d'època
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Tecnologia Blockchain
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Transformació digital
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Com aprenen les organitzacions i els riscos que genera no aprendre de manera col·lectiva?
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Management públic: el repte de la formació
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Nova interfície per a la formació/aprenentatge organitzacional
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Passa el relleu, mètode per traspassar el coneixement
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Relleu generacional: reptes i oportunitats
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Upskilling i Reskilling
    Recursos humans. Formació a les organitzacions

    Presa de decisions

    Definició

    Tria entre diferents alternatives, aquelles que són més viables, basant-se en una anàlisi dels possibles efectes i riscos i de les possibilitats d'implementació.

    La competència implica...
    Qualitats personals en la presa de decisions professionals: capacitat analítica, objectivitat, seguretat tècnica i professional, etc.
    Elements emocionals implicats en la presa de decisions.
    Models i tècniques bàsiques de presa de decisions.
    Tècniques de presa de decisions grupals.
    Processos creatius i la presa de decisions.
    Presa de decisions estratègiques: la incertesa i el risc.

    COMPETÈNCIES TÈCNIQUES COMPLEMENTÀRIES

    Planificació i gestió de projectes tècnics a l'Administració local

    Definició

    Definir, planificar, desenvolupar i avaluar projectes o programes d’actuació tècnica que donin resposta a les necessitats de la ciutadania fent un seguiment exhaustiu del seu desenvolupament, tramitant i gestionant la informació i la documentació associada d'acord a les normatives generals i específiques de la gestió pública, coordinant l'actuació de tots els agents que participen i resolent els problemes que es puguin presentar en qualsevol de les fases de realització, tot amb un curós ús dels recursos públics.

    La competència implica...
    Metodologies i instruments de planificació, gestió i avaluació de projectes.
    Règim jurídic i procediment administratiu per a la gestió de projectes i programes a l'Administració local.
    Redacció dels plecs de prescripcions tècniques per a la contractació de projectes.
    Gestió de la documentació i arxiu dels documents associats als projectes i programes.
    Tècniques d'obtenció i anàlisi de dades per al desplegament del projecte.
    Indicadors de gestió per al seguiment i avaluació de projectes.
    Avaluació de programes i projectes.
    Tècniques de redacció i comunicació de projectes.
    Habilitats en la presentació d’idees i dades.
    Propietat intel·lectual.
    Coneixement organitzatiu i de l’entorn social i professional del projecte.
    Accions formatives
    Conceptes bàsics del procediment administratiu
    En línia
    Direcció de Serveis Jurídics
    Llei de la jurisdicció contencios-administrativa
    En línia
    Direcció de Serveis Jurídics
    Procediment Administratiu Llei 39/2015
    En línia
    Direcció de Serveis Jurídics
    Règim Jurídic del Sector Públic, Llei 40 2015
    En línia
    Direcció de Serveis Jurídics
    Recursos
    Consulta de la quinzena
    Llibre d’estil de la Diputació de Barcelona
    Models de documents administratius
    Notes de llengua
    Claus per a una redacció eficaç
    Comunicació corporativa
    Com fer un tuit atractiu
    Comunicació corporativa
    Llistes de números o vinyetes?
    Comunicació corporativa
    Tècnica de redacció AIDA
    Comunicació corporativa
    Títols que enganxen
    Comunicació corporativa
    Aprèn a redactar un correu electrònic
    Comunicació escrita
    Escrivint perquè ens entenguin
    Comunicació escrita
    Redacció mitjançant el correu electrònic
    Comunicació escrita
    Una visió pràctica de la Llei de contractes del sector públic
    Jurídica. Contractació
    Conceptes bàsics del procediment administratiu
    Jurídica. Procediment administratiu
    Protecció de dades bàsic
    Jurídica. Protecció de dades
    Protecció de dades bàsic - Ens locals
    Jurídica. Protecció de dades
    Com documentar els teus procediments de treball
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Dades estadístiques
    Organització del treball. Projectes

    Desenvolupament de rols transversals

    Definició

    Capacitat de desenvolupar un rol transversal en l'organització, que li ha estat assignat a la persona per motius que no tenen a veure amb les funcions concretes del lloc de treball que ocupa.

    La competència implica...
    Coneixements i habilitats tècniques bàsiques que ajuden a dur a terme un rol específic (per exemple: Equips de Primera Intervenció (EPI), Assistència Sanitària Immediata (ASI), rols en prevenció de riscos laborals, etc.
    Els coneixements i habilitats vinculats a rols específics no van relacionats a un coneixement tècnic del sector professional del lloc que ocupa la persona, sinó amb els coneixements i habilitats bàsiques que són necessàries per desenvolupar la tasca que li ha estat assignada en el seu rol.
    Accions formatives
    Caps d’emergència
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Conducció eficient - Ens locals
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Curs bàsic de prevenció de riscos laborals
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Curs bàsic de prevenció de riscos laborals
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Equips d'Alarma i Evacuació (EAE)
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Equips de Primera Intervenció (EPI)
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Plans d'autoprotecció: formació d'equips actuants en Nivell bàsic en extinció d'incendis equips de primera intervenció (EPI) i Assistència sanitària immediata (ASI)
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats
    Suport vital bàsic i ús del DEA
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    31 eines digitals útils per a la formació
    Recursos humans. Formació a les organitzacions

    Ús d'eines i aplicacions bàsiques en l'àmbit digital

    Definició

    Utilitzar de manera àgil i eficient les aplicacions bàsiques de tractament de la informació (text, dades, imatges, etc.) i les eines de comunicació en entorns digitals de treball (correu electrònic, dispositius electrònics, etc.), tenint en compte criteris d’identitat digital, de drets i deures en l’ús de dades i imatges, etc.

    La competència implica...
    Ús del programari d’ofimàtica de tractament de textos, fulls de càlcul, bases de dades, presentacions electròniques, etc. (Opcions de configuració a nivell usuari i ús de les funcionalitats bàsiques de les aplicacions ofimàtiques. Personalització dels l'entorn de treball i creació de macros i plantilles per optimitzar els treballs ofimàtics).
    Eines generalistes de tractament d’imatge digital (ús d’aplicacions bàsiques d’edició d’imatge, coneixements bàsics d’imatge digital, elaboració d’infografies, etc.)
    Eines bàsiques de comunicació en l’entorn virtual (correu electrònic, entorn web, ús de dispositius electrònics, aplicacions genèriques de treball col·laboratiu.
    Aplicatius bàsics de consulta i tractament de la informació geogràfica (elaboració de mapes temàtics, consultes i localitzadors, etc).
    Eines bàsiques d’elaboració de materials formatius i informatius (formawiki, recursos per videotutorials, etc).
    Accions formatives
    Aplicacions mòbils i recursos per millorar la productivitat
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Benestar visual
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Benestar visual
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Bones pràctiques a les xarxes socials (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Ciberseguretat (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Ciberseguretat bàsica per a l’ús de la tecnologia per a ENS LOCALS
    En línia
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Com funcionen les fake news i com evitar caure en elles (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Competències digitals (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Crea un videotutorial amb captura de pantalla del PC
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Creació de vídeos formatius amb eines no professionals (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Dissenya els teus materials de difusió
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Eines col·laboratives en un entorn nou
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    El futur és ara (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Elaboració d'un guió de videotutorial (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Els punts claus per entendre les imatges digitals i el seu tractament (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Fonts d'informació digitals: cerca efectiva
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital – Fotografia (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital – Gràfics i infografies (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital – Vídeo (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Joc interactiu FIREWALL: ciberseguretat a les organitzacions
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Ordenar el caos d’Internet [cerca, selecciona, transforma, difon i comparteix continguts]
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Ordre a l'ordinador
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Pautes per editar imatges amb Gimp
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tecnologia 5G (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Xarxes socials i marca digital (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Ús professional de les xarxes socials. Pla de comunicació 2.0 i guia d’usos (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Ciberseguretat
    Competència digital. Ciberseguretat
    Cercar dades i continguts digitals
    Competència digital. Cultura digital
    Com gestionar la informació i evitar la infoxicació
    Competència digital. Cultura digital
    Ordenar el caos d’Internet [cerca, selecciona, transforma, difon i comparteix continguts]
    Competència digital. Cultura digital
    Quines eines de videoconferència podem utilitzar per formar-nos i teletreballar?
    Competència digital. Cultura digital
    Taller de curació de continguts. Aprén a cercar, filtrar, extreure i organitzar la informació
    Competència digital. Cultura digital
    Eines digitals #01. Univers Google: Google Drive (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #03. Eines per a la gestió del temps (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #04. Univers Google: Google Docs (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #05. Univers Google: Google Photos (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #06. Univers Google: Google Calendar
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #07. Les noves tendències: TikTok i Twich
    Competència digital. Eines digitals
    Els punts claus per entendre les imatges digitals i el seu tractament
    Competència digital. Eines digitals
    Pautes per editar imatges amb Gimp
    Competència digital. Eines digitals
    Producció i edició de vídeo digital 2.0
    Competència digital. Eines digitals
    Agilitzar càlculs amb l’ús de plantilles
    Competència digital. Ofimàtica
    Agilitzar el disseny de la presentació amb l’ús dels patrons
    Competència digital. Ofimàtica
    Animar una presentació
    Competència digital. Ofimàtica
    Art amb Ms PowerPoint i enllaços
    Competència digital. Ofimàtica
    Art amb Word
    Competència digital. Ofimàtica
    Automatitzar accions
    Competència digital. Ofimàtica
    Automatitzar accions
    Competència digital. Ofimàtica
    Automatitzar accions amb Ms Excel
    Competència digital. Ofimàtica
    Calcular en una base de dades
    Competència digital. Ofimàtica
    Combinar correspondència
    Competència digital. Ofimàtica
    Creació d'informes
    Competència digital. Ofimàtica
    Creació de formularis
    Competència digital. Ofimàtica
    Crear una base de dades amb Ms Excel
    Competència digital. Ofimàtica
    Crear índexs automàtics
    Competència digital. Ofimàtica
    Disseny d'informes avançats
    Competència digital. Ofimàtica
    Disseny de formularis avançats
    Competència digital. Ofimàtica
    Donar format a un document
    Competència digital. Ofimàtica
    Donar format a una presentació
    Competència digital. Ofimàtica
    El suport bàsic d’una base de dades: les taules d’informació
    Competència digital. Ofimàtica
    Enumerar les opcions i crear llistes
    Competència digital. Ofimàtica
    Explotació avançada d'una base dades
    Competència digital. Ofimàtica
    Explotació estàndard d’una base dades
    Competència digital. Ofimàtica
    Formularis amb macros
    Competència digital. Ofimàtica
    Funcions bàsiques
    Competència digital. Ofimàtica
    Funcions d’ús avançat
    Competència digital. Ofimàtica
    Importar i exportar a altres aplicacions
    Competència digital. Ofimàtica
    Impressió
    Competència digital. Ofimàtica
    Imprimir llibres de treball
    Competència digital. Ofimàtica
    La impressió de les presentacions
    Competència digital. Ofimàtica
    La missatgeria
    Competència digital. Ofimàtica
    Les referències en l'ús dels càlculs
    Competència digital. Ofimàtica
    L’agenda i el calendari
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Accedir als arxius de OneDrive des de l'explorador de fitxers de Windows
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Canviar el nom d'una carpeta o arxiu
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Canviar la visualització de OneDrive. Visualització en Llista i en Peces
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Carregar un document o una carpeta a OneDrive
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Com veure l'activitat d'un document
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Compartir un arxiu impedint la descàrrega i la impressió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Compartir un arxiu o carpeta amb qualsevol persona de "diba.cat"
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Compartir un arxiu o carpeta amb una persona específica
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Configurar quines carpetes vols sincronitzar
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Consultar i recuperar una versió anterior d'un document
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Consultar i recuperar una versió anterior d'un document
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Crear un nou document a OneDrive
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Crear una carpeta per a sol·licitar fitxers
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Crear una nova carpeta a OneDrive
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Eliminar i recuperar un document de la paperera
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Entrar a l'aplicació web de OneDrive
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Modificar o eliminar els permisos d’un arxiu o carpeta
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Obrir un document a l'aplicació online i a l'aplicació d'escriptori
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Ordenar i filtrar els documents de OneDrive
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Restaurar OneDrive
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Sincronitzar els fitxers segons demanda
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Veure amb qui s'està compartit un document
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Veure tots els documents compartits amb mi
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Accedir al lloc de SharePoint del pla
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Accedir als fitxers del pla
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Accés a les meves tasques de tots els plans
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Afegeix una llista de verificació a una tasca de Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Afegir el pla al calendari de l'Outlook
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Afegir i eliminar membres al Pla
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Agregar una imatge a la targeta de la tasca
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Agrupar les tasques del pla en funció de diferents criteris
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Canviar una tasca de dipòsit
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Configurar les notificacions a Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Crear nous dipòsits en el panell de Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Crear noves tasques a Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Crear un nou pla copiant un pla existent
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Crear un pla en un equip de Microsoft Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. El centre de Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Etiquetar les tasques de Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Fer el seguiment de les tasques a Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Filtrar les tasques de Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Fitxers adjunts en una tasca de Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Mostrar les tasques de Planner a To-Do
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Moure o copiar una tasca a una altre pla
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Resum gràfic de l'estat de progrés d'un pla
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Treballa a Planner des de Teams. Accedeix a les teves tasques
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Vincular un pla a un equip de Teams existent
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Visualitzar la programació del pla en una vista de calendari
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Abandonar un equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Activa/Desactiva l'àudio i el vídeo durant un reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Activar els subtítols en directe durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Adjuntar un arxiu a un xat. On es desa l'arxiu?
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Adjuntar un arxiu en un missatge del canal
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Administra la reunió. Modifica les opcions de reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Afegeix un sondeig a la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Afegir un contacte als preferits
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Agregar membres a un equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Agregar un canal a l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Agregar un canal privat a l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Agregar una imatge a l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Ancorar un contacte a l'històric de xat
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia el fons de la càmera durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia el zoom de Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia l'estat de presència
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia la llengua de Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canviar el nom del document
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canviar el rol d'assistent a presentador
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canviar el rol o eliminar un membre
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Carrega un document per a l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Cercar ajuda a Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Cercar missatges, contactes i arxius a Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Comparteix la pantalla durant una reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Comparteix una pissarra durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Comparteix una presentació de PowerPoint durant una reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Compartir un vídeo d'Stream en missatge del canal
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Configura Teams en mode fosc
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Configura el missatge de fora de l'oficina des de Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Configura les notificacions que vols rebre
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Configura sales de subgrup per a la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Configurar l'àudio i el vídeo. Fer una trucada de prova
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Copiar o moure un document a un altre canal, un altre equip o a OneDrive
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Crea un nou document en un canal de l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Crea una nova carpeta en un canal de l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Crea una reunió de Teams des d'Outlook
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Crea una reunió sense planificar-la prèviament
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Defineix un missatge d'estat a Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Desar un missatge per llegir-lo en un altre moment
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Dreceres de teclat
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Eliminar un document
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Eliminar un equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Emfatitzar el missatge. Emoticones, Gifs animats i adhesius
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Emfatitzar un missatge usant emoticones, gifs animats i adhesius
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Enregistra la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Enviar un elogi en un missatge del canal
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Enviar un elogi en un xat
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Escriure un missatge de xat urgent
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Escriure un nou missatge amb format
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Establir excepcions per a l'estat "No molesteu"
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Establir l'estat "No molesteu"
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Establir un document com a pestanya del canal
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Iniciar un xat amb un o diversos contactes
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Iniciar una nova publicació a un Canal de Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Les mencions en un missatge. Mencionar un company, el canal o l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Marcar un missatge com a no llegit
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Modifica un document - Editar a Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Modifica un document - Obre'l a l'aplicació d'escriptori
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Modifica un document - Obre'l al navegador
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Mostrar la conversa de la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Mostrar un canal per a tots el membres de l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Obrir un xat en una finestra independent
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Ocultar un equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Planifica una reunió a Microsoft Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Planifica una reunió només amb els membres de l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Prendre notes durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Publicar un anunci en un canal
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Publicar un missatge en diversos canals alhora
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Publicar un missatge per correu electrònic
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Quan respondre a una publicació o iniciar una publicació nova
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Recuperar un document que has eliminat d'un canal de l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Respondre a una publicació
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Restringir la publicació de missatges al canal general. Moderar el canal general
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Restringir la publicació de missatges al canal. Configurar un canal moderat
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Restringir qui pot respondre a un missatge
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Sol·licitar nous membres per a l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Traduir un missatge
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Transformar un Xat en una trucada o una videotrucada
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Visibilitat del canal. Ocultar o ancorar un canal
    Competència digital. Ofimàtica
    Opcions addicionals de Ms PowerPoint
    Competència digital. Ofimàtica
    Opcions avançades
    Competència digital. Ofimàtica
    Opcions avançades de les taules
    Competència digital. Ofimàtica
    Opcions de millora per visualitzar els gràfics
    Competència digital. Ofimàtica
    Ordre a l'ordinador
    Competència digital. Ofimàtica
    Organització dels missatges
    Competència digital. Ofimàtica
    Organitzar informació amb l’ús de taules
    Competència digital. Ofimàtica
    Plantilles i formularis
    Competència digital. Ofimàtica
    Relacionar taules per a definir la base dades
    Competència digital. Ofimàtica
    Representació gràfica de les dades
    Competència digital. Ofimàtica
    Resolució d'hipòtesis
    Competència digital. Ofimàtica
    Revisar el document
    Competència digital. Ofimàtica
    Tasques, notes i diari
    Competència digital. Ofimàtica
    Taules dinàmiques
    Competència digital. Ofimàtica
    Tipus de diapositives per a disposar informació
    Competència digital. Ofimàtica
    Unificar estils
    Competència digital. Ofimàtica
    Validació de dades
    Competència digital. Ofimàtica
    Ús de plantilles per a unificar les presentacions
    Competència digital. Ofimàtica
    Parla amb seguretat a càmera
    Comunicacions en públic
    Bones pràctiques a les xarxes socials
    Comunicació corporativa
    El gestor de comunitats virtuals a l'administració pública
    Comunicació corporativa
    Què hem de tenir en compte per publicar un vídeo a Internet?
    Comunicació corporativa
    Què publicar a les xarxes socials?
    Comunicació corporativa
    Reels o TikTok?
    Comunicació corporativa
    Twitter institucional: a qui seguir?
    Comunicació corporativa
    Benestar visual
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    6 trucs per fer un bon ús del correu electrònic
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Creació de vídeos formatius amb eines no professionals
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Elaboració d'un guió de videotutorial
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Formadiba en 9 vídeotutorials
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Guia d'usos de videoformacions amb Zoom
    Recursos humans. Formació a les organitzacions

    Programes per al desenvolupament personal i professional dels joves

    Definició

    Definir, implantar i avaluar el conjunt de línies d’actuació que, interconnectades, han d’oferir als joves, a les seves famílies i als altres professionals, un procés sistemàtic de suport que els ajudi a afrontar de manera encertada la presa de decisions que els trànsits escolars i personals, en les diferents etapes evolutives de la vida els deparen; definint-les, a partir dels principis de prevenció, desenvolupament, visió holística i intervenció social.

    La competència implica...
    Estratègies d’implementació i desenvolupament de polítiques juvenils.
    Fórmules existents de dinamització del col·lectiu jove, de participació juvenil i d’associacionisme.
    Fonaments i marc regulador de l’orientació educativa.
    Els programes d’orientació en els processos d’aprenentatge dels joves: fonaments, estructura, indicadors i experiències.
    Orientació acadèmica i professional: fonaments, estructura, indicadors i experiències.
    Orientació personal i presa de decisions: fonaments, estructura, indicadors i experiències.
    Orientació familiar i comunitària i presa de decisions: fonaments, estructura, indicadors i experiències.
    El procés de socialització juvenil.
    Tècniques de suport: tutories, counseling, etc.
    Els programes d’atenció a la diversitat.
    Disseny curricular dels programes d’orientació educativa.
    Tècniques de diagnòstic psicopedagògic.
    Accions formatives
    Coaching transformacional: eines per promoure la emprenedoria com a actitud vital
    Presencial
    Oficina del Pla Jove
    Com incorporar el llenguatge emocional en la nostra relació amb els i les joves
    Presencial
    Oficina del Pla Jove
    Connectar amb els i les joves
    Videoformació + en línia
    Oficina del Pla Jove
    Connectar amb els i les joves: estratègies i recursos
    Presencial
    Oficina del Pla Jove
    Creativitat i comunicació digital amb els i les joves
    Presencial
    Oficina del Pla Jove
    Creativitat i comunicació digital amb les persones joves
    Videoformació
    Oficina del Pla Jove
    Treu-li suc als espais d'educació no formal: tècniques i recursos per a la conducció de grups de joves
    Presencial
    Oficina del Pla Jove

    Programes d'actuació davant la violència masclista

    Definició

    Dissenyar, planificar i avaluar el conjunt de programes d’intervenció que han de configurar de manera integrada l’actuació preventiva i de sensibilització de l’ajuntament, fent-la de manera coordinada i transversal amb altres programes municipals (educació, benestar social, policia local, etc.) i amb la resta de serveis i institucions públiques i privades del territori, amb l’objectiu de construir una societat veritablement igualitària per a dones i homes.

    La competència implica...
    Marc conceptual i de comprensió de la violència masclista.
    Les polítiques d’igualtat: context internacional, europeu, nacional, autonòmic i local.
    Elements de diagnosis diferencial.
    Els models d’intervenció integral: prevenció, detecció, atenció i recuperació.
    La Xarxa de serveis i equipaments: conceptualització i procés.
    Els programes de sensibilització i prevenció: estructura i continguts bàsics.
    Criteris, mecanismes i estratègies de participació social.
    Metodologia de treball: la comissió de violència.
    Diagnòstic de la vulnerabilitat.
    Coneixement de referències i experiències reeixides en programes d'actuació davant la violència masclista.
    Accions formatives
    Intervenció amb nens i nenes que pateixen violència masclista
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    Intervenció amb nens i nenes que pateixen violències masclistes
    Videoformació
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    Jornada 25N. Dia internacional per la eliminació de la violència envers les dones
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    Jornada 25N. Dia internacional per la eliminació de la violència envers les dones
    Videoformació
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania

    COMPETÈNCIES TÈCNIQUES SECTORIALS CLAU

    Gestió cultural local

    Definició

    Analitzar, planificar i definir el conjunt d’actuacions que han de donar resposta a les necessitats reals de dinamització i de serveis culturals i el patrimoni cultural d’una determinada població, d’acord amb les seves característiques diferencials (demogràfiques, recursos, etc.), vinculant als agents del territori (entitats, institucions i administracions) i avaluant-ne els seus resultats.

    La competència implica...
    Planificació estratègica en cultura i equipaments culturals.
    Coneixement de les diferents tipologies d’equipaments culturals: funcions, programacions, planificacions, avaluació, etc.
    Legislació específica vigent en l’àmbit de la cultura i del patrimoni.
    Elaboració del mapa de procediments administratius i tècnics en l’àmbit de la cultura.
    Establiment del sistema d’indicadors d’anàlisi de la dinamització cultural.
    Intervenció pública en l’ordenació de les activitats culturals.
    Diferents models de col·laboració públic-privat per a la dinamització cultural.
    Estudis econòmics i sociodemogràfics en l’àmbit de la cultura.
    Patrimoni cultural i natural del municipi.
    Patrimoni immoble d’interès historicoartístic local.
    Característiques generals dels projectes de dinamització cultural.
    Tècniques de comunicació i màrqueting cultural.
    Tècniques de dinamització cultural.
    Tècniques d’anàlisi de l’oferta i la demanada cultural.
    Accions de promoció, dinamització i animació sociocultural.
    Coneixement de referències i experiències reeixides en l’àmbit de la dinamització cultural.
    Coneixements de les tradicions i del cicle festiu del municipi i de l’entorn.
    Coneixement i relació amb els agents culturals.
    Accions formatives
    Acostem la ciència als nostres barris i municipis
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Acostem la ciència als nostres barris i municipis
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Ampliant els públics culturals. Noves aportacions i perspectives
    Videoformació + en línia
    Gerència de Serveis de Cultura
    Anàlisi i perspectives del Carnaval de terra endins de Torelló
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Aplicacions tecnològiques en l'espai públic i la creació cultural
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Art comunitari i dinamització social
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Art i territori: exemples de dinamització local
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Art i territori: exemples de dinamització local
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Arts escèniques comunitàries. Conceptes i estratègies des de l’administració local
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Benestar, salut mental i cultura
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Co-creació i disseny participatiu en projectes de cultura, art, ciència i educació
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Com impulsar la vitalitat cultural als municipis
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Com revitalitzar equipaments culturals municipals
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Comunicar exposicions
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Comunicar exposicions
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Confluències i derives entre cultura i educació. Un debat obert
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Cultura digital. Implementació en les polítiques culturals
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Divulgació científica: el millor antídot contra les fake news i la desinformació
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Divulgació científica: el millor antídot contra les fake news i la desinformació
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    D’Instagram a TikTok: com podem atraure el públic jove a les activitats culturals a través de les xarxes socials
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    El foment de la diversitat en la programació dels centres culturals
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    El foment de la diversitat en la programació dels centres culturals (A distància)
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    El medi ambient i la seva inclusió en l’agenda de les polítiques culturals
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    El talent local i la dinamització cultural
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    El treball conjunt amb els agents culturals dels municipis
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    El treball conjunt amb els agents culturals dels municipis (a distància)
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    El treball cultural en xarxa i la mancomunació de recursos. Situació actual i perspectives de futur
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    El treball cultural en xarxa i la mancomunació de recursos. Situació actual i perspectives de futur
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Els ateneus de fabricació o fablabs: la revolució 3D
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Els límits de la ciència i el progrés científic, cap a on ens dirigim?
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Els límits de la ciència i el progrés científic, cap a on ens dirigim?
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Els plans estratègics de cultura: creació, desenvolupament i avaluació
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Els plans estratègics de cultura: creació, desenvolupament i avaluació (A distància)
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Espai Claustre
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Espai Claustre Virtual
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Intel·ligència col·lectiva. Laboratoris ciutadans i espais maker
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Intel·ligència col·lectiva. Laboratoris ciutadans i espais maker
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Introducció a la gestió d’exposicions: de la idea a l’acció
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Itineraris de natura i cultura. Cap a un enfocament global
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La ciència als equipaments culturals
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La ciència com a cultura, seguim explorant
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La col·laboració en l'àmbit de la cultura com a estratègia d'innovació
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    La col·laboració en l'àmbit de la cultura com a estratègia d'innovació
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La difusió cultural a través del WhatsApp. Noves possibilitats
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La importància de la comunicació cultural
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La importància de la comunicació cultural
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    La internet de les coses i la gestió cultural
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La mediació en els conflictes culturals
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    La mediació en els conflictes culturals
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La participació ciutadana en relació a la cultura. Com podem fer-la efectiva en els municipis
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La polivalència dels centres culturals. Un valor en alça
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La programació cultural en els micromunicipis i els municipis petits
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La relació comunicativa. Com podem fer que els mitjans de comunicació es facin ressò de les nostres programacions municipals?
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La relació comunicativa. Com podem fer que els mitjans de comunicació es facin ressò de les nostres programacions municipals?
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    La ràdio interminent: el podcast com a dinamitzador de la cultura local
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Les administracions culturals municipals i la gestió comunitària: un estat de la qüestió
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Les entitats i els nous agents de la cultura
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Les entitats i els nous agents de la cultura
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Les exposicions i els comissaris curadors i curadores. Eines i metodologies de treball
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Les exposicions i els comissaris curadors i curadores. Eines i metodologies de treball (A distància)
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Les músiques urbanes i la seva repercussió social i cultural
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    L’avaluació de les activitats i les polítiques culturals
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    L’economia de la cultura. Els impactes de la cultura en l’economia municipal
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    L’internet de les coses i la gestió cultural
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Noves formes participatives: la democràcia en xarxa
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Polítiques culturals i educatives. Propostes per a una visió conjunta i integral
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Principis bàsics de les subvencions i la contractació
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Programar activitats de Memòria Democràtica al territori
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Propietat intel·lectual en la gestió cultural
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Racionalització d'usos i espais en els equipaments culturals
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Racionalització d'usos i espais en els equipaments culturals
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Reflectint la diversitat en les programacions culturals
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Telefonia mòbil i difusió d’activitats culturals
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Usos culturals de l'espai: heterogènies i creativitats
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Xarxes socials i comunicació cultural. La necessitat d’una estratègia global en els municipis
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Xarxes socials i comunicació cultural. La necessitat d’una estratègia global en els municipis
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura

    Programes d'intervenció social comunitària

    Definició

    Fonamentar, dissenyar, planificar i avaluar programes d'intervenció social, de manera coordinada (transversal) amb programes d'altres disciplines, desplegant el conjunt d'activitats definides per donar resposta a les necessitats d'integració i desenvolupament dels diferents grups d'usuaris que pugui haver al municipi, seguint les orientacions i prioritats definides per l'equip de govern i directiu de l'ajuntament.

    La competència implica...
    Processos bàsics d'elaboració i d'anàlisi de programes d'intervenció.
    Marc legal i normatiu implicats en els projectes d'intervenció social.
    Polítiques i projectes específiques impulsats per l'ajuntament.
    Característiques diferencials dels grups d'intervenció: tècniques d'identificació dels factors i grups de risc, així com dels factors de resiliència que intervenen.
    Característiques dels diferents nivell de prevenció.
    Criteris, mecanismes i estratègies de participació social.
    Tècniques i estratègies d'avaluació de projectes socials i comunitaris.
    Plantejaments d'intervenció d'altres disciplines en persones i grups.
    Accions formatives
    Les mesures alternatives a la sanció econòmica (MASE) de les ordenances de convivència i civisme
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    Les mesures alternatives a la sanció econòmica (MASE) de les ordenances de convivència i civisme
    Videoformació
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania