X

Nom de la competència clau 1 2 3 4
Nivell
  • Itinerari formatiu del lloc de treball:
    Director centre cívic | Ens Local

    Col·lectiu professional
    Comandament executiu
    Àmbit funcional
    Serveis d'acció ciutadana
    Codi
    XCEAC005

    Contingut professional

    Missió
    Planificar, dirigir i coordinar els recursos disponibles al centre per a la consecució dels objectius fixats, d'acord amb les directrius i amb els procediments establerts per la corporació i per la legislació vigent.
    Funcions generals
    1. Dirigir i coordinar l'activitat que es desenvolupa des del centre, establint els circuits corresponents i una adequada distribució de les càrregues de treball.

    2. Elaborar programes d'actuació i les previsions pressupostàries en relació als recursos humans, materials i financers necessaris per a la seva execució.

    3. Fixar les directrius a seguir i establir els criteris per tal d'avaluar els resultats, controlant periòdicament l'acompliment dels objectius amb els seus responsables.

    4. Realitzar activitats d'assessorament i direcció tècnica de caràcter superior, és a dir, funcions de gestió tècnica, estudi i proposta; preparació de normatives i elaboració d'informes.

    5. Encarregar-se de la programació i planificació de les accions formatives i dels treballs que es desenvolupen dins les aules, per tal de que la seva consecució sigui satisfactòria.

    Perfil de competències

    COMPETÈNCIES ESTRATÈGIQUES DE L'ADMINISTRACIÓ LOCAL

    Gestió eficient dels recursos públics

    Definició

    Fet d'assolir els resultats que han estat assignats a la seva unitat o el seu grup de treball mitjançant una gestió eficient dels recursos (humans, tecnològics, infraestructures, etc.), d’acord amb els principis emanats de l'ètica pública i els principis d'eficiència, eficàcia i qualitat de servei.

    La competència implica...
    Gestió de recursos humans.
    Gestió i control del pressupost de la unitat organitzativa.
    Finançament públic.
    Gestió de processos per a una gestió eficient.
    Planificació orientada a resultats i DPO (Direcció per objectius).
    Càlcul de costos de productes i serveis.
    Tècniques de millora de la gestió.
    Indicadors i quadres de comandament.
    Memòries de gestió de resultats.
    Rendició de comptes.
    Experiències de gestió eficient en d’altres organitzacions públiques.
    Accions formatives
    Actualitza Linkedin i amplia la xarxa de contactes
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Anàlisi de problemes i presa de decisions (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Augmentar l'eficàcia professional mitjançant el Mindfulness (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Automotivació (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Claus per redactar un informe (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Com documentar els teus procediments de treball
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Com gestionar millor els teus procediments de treball
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conceptes bàsics en reparació i manteniment d'elements de fusteria (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conducció de reunions (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Crea el teu propi benestar integral (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Creences irracionals. Els vincles invisibles (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Criteris d'estil per a la redacció de documents (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    De víctimes a protagonistes: exercitant la responsabilitat (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Dialogar amb l’estrès (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Documents administratius (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Entorns canviants (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió d'informes i comunicacions post-reunions (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió de l'estrès (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió de projectes (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gestió del temps (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Indicadors de gestió i quadre de comandament integral. Nivell Bàsic
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció a les metodologies àgils (AGILE) en l'administració pública
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al bon govern i a l'ètica pública
    Videoformació
    Gabinet d'Innovació Digital
    L'agenda de treball (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La planificació i l'organització com a hàbit (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La resiliència: sobreposar-nos a les situacions adverses (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    La saviesa de l’acceptació (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Lideratge i treball per objectius en contextos de treball a distància (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Manteniment bàsic de les instal·lacions d'edificis (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Mentalitat creativa (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Organització de la feina en el teletreball i en el model hibrid
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Pensament crític (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Programació de tasques de manteniment de jardins i espais verds (Autoacredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Quasi 100 trucs per ser més productius (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Reunions eficaces (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Teletreball (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de PNL per a la millora de l'eficiència professional
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de PNL per a la millora de l’eficiència professional (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de PNL per a una comunicació eficient
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Vulnerabilitat: un camí a la autenticitat (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    4x4x4
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Activa la creativitat
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Analogies forçades
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Com generar bones idees
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Definir el focus en el mètode creatiu
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Desperta la curiositat
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Genera idees a correcuita
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Mentalitat creativa
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Automotivació (pòdcast)
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Creences irracionals: els vincles invisibles
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    De víctimes a protagonistes: exercitant la responsabilitat
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    El model de les 5 competències emocionals
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Entorns canviants
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Envoltats de síndromes #01. Síndrome de la cabanya
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Envoltats de síndromes #02. Síndrome del treballador bombolla
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Envoltats de síndromes #03. Síndrome de l’impostor
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #01. L’experiment dels primats de Harlow
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #02. L’experiment d'Ash
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #03. L’experiment d’indefensió apresa
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Estudis experimentals de psicologia #04. L’experiment de l’efecte Halo
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Gestiona les teves emocions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    La resiliència: sobreposar-nos a les situacions adverses
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    La saviesa de l'acceptació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Pensament crític
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Potenciar l'autoestima
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Programació neurolingüística
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #01. Característiques de la intel·ligència emocional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #02. Importància de la intel·ligència emocional en el treball
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #03. Les millors estratègies per desenvolupar la intel·ligència emocional (1).
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #04. Les millors estratègies per desenvolupar la intel·ligència emocional.(2)
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #05. Com gestionar de manera positiva les emocions?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #06. Gestió del canvi. Què puc fer jo?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #07. Com adaptar-nos a entorns professionals emocionalment exigents?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #08. Intel·ligència emocional i eficàcia personal i professional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #09. Per què si estic emprenyat no seré eficaç?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #10. Per què la por va contra la meva productivitat?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Psicologia en el dia a dia #11. Per què si estic preocupat treballo més lent i faig més errors?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Tècniques de PNL per a la millora de l'eficiència professional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Vivint el canvi
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Vulnerabilitat: un camí cap a l'autenticitat
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Trucs per tenir més productivitat
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    El quadre de comandament integral
    Organització del treball. Lideratge
    El concepte i el disseny d'indicadors
    Organització del treball. Projectes
    Indicadors i transparència a l’àmbit municipal
    Organització del treball. Projectes
    Indicadors per al control de la qualitat de la prestació d’un servei públic municipal
    Organització del treball. Projectes

    Planificació, organització i avaluació de serveis públics

    Definició

    Definició del conjunt de plans que ajudi les unitats organitzatives i els equips de treball a assolir els objectius que hagin estat definits en el Pla d'actuació de mandat (PAM) o en altres documents estratègics, tenint en compte les necessitats de la ciutadania, els recursos existents i el marc de gestió pública vigent.

    La competència implica...
    Nivells de planificació estratègica, tàctica i operativa.
    Models i sistemes d’organització de les administracions públiques.
    Models de qualitat a les administracions locals.
    Direcció de projectes.
    Models de Responsabilitat Social Corporativa.
    Avaluació de serveis i polítiques públiques.
    Estudis demogràfics i de prospectiva.
    Models de gestió pública (funció pública, pressupostària, etc.).
    Models de col·laboració público-privada.
    Transparència i dades obertes.
    Comunicació estratègica.
    Experiències en planificació, organització i avaluació de serveis públics en d’altres organitzacions públiques.
    Accions formatives
    Això també és anglès! (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Aliments de major risc i APPCC (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Analitza, millora i dissenya l'experiència de l'usuari en l'administració pública
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Assetjament laboral, assetjament sexual i assetjament per raó de sexe (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Brush up your english! (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Business Phrasal Verbs (I) (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Business Phrasal Verbs (II) (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Com crear presentacions efectives (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunicació empàtica (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunicació intercultural (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conceptes bàsics del procediment administratiu (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Diversitat funcional en les empreses (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Elaboració de memòries de gestió (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Habilitats comunicatives (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Igualtat de gènere (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Intel·ligència emocional i atenció al client (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Joc interactiu SHE: Diversitat i inclusió en les organitzacions
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    L'assetjament sexual, per raó de sexe, identitat i/o per raó d'orientació sexual a l'àmbit municipal. Protocol intern davant la prevenció i l'actuació de situacions d'assetjament sexual
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    La Responsabilitat social de l'administració local: el model de la Diputació de Barcelona
    En línia
    Servei d'Agenda 2030 i Participació
    La imatge corporativa en l'atenció a la ciutadania (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Manipulació d'aliments (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Negociació eficaç (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Organització d'esdeveniments i atenció protocol·lària (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Persuasió i influència. Tècniques i estratègies (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Presentacions orals en públic (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Propietat intel·lectual i drets d'autor (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Protecció de dades bàsic per a ens locals
    En línia
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Píndola de sensibilització de gènere
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    Píndola de sensibilització en gènere
    Videoformació
    Gerència de Serveis d'Igualtat i Ciutadania
    Responsabilitat social per a ens locals
    Presencial
    Servei d'Agenda 2030 i Participació
    Tractament de situacions difícils en l’atenció a la ciutadania (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de mediació i gestió del conflicte (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Una visió pràctica de la Llei de contractes del sector públic (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Propietat intel·lectual i drets d'autor
    Comunicació corporativa
    Tècniques de mediació i gestió del conflicte
    Comunicació interpersonal
    Negociació eficaç
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Direcció de projectes
    Organització del treball. Projectes

    COMPETÈNCIES QUALITATIVES DE FUNCIÓ DIRECTIVA

    Direcció de persones

    Definició

    Gestió d'equips de persones per aconseguir que la feina es realitzi de manera efectiva i que els col·laboradors contribueixin a la consecució dels objectius de la unitat.

    La competència implica...
    Funcions i rols a desenvolupar per un comandament o directiu a l’Administració pública.
    Estils directius en el comandament de persones.
    Funcionament bàsic dels grups humans en un entorn de treball.
    Comprensió interpersonal en la gestió de col·laboradors.
    Tècniques de resolució de conflictes.
    Elements que determinen un clima de treball sa i productiu.
    Metodologies d’avaluació de l’acompliment dels col·laboradors.
    Gestió de les pròpies emocions en la direcció de persones.
    Accions formatives
    El clima laboral. Elements d'optimització i prevenció
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Resolució de conflictes a l'equip de treball
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Resolució de conflictes en l'equip de treball
    Presencial + videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Com comunicar bé a càmera
    Comunicació interpersonal
    Com conduir amb èxit reunions virtuals
    Organització del treball. Equips
    Com fer reunions virtuals efectives
    Organització del treball. Equips
    Com participar en una reunió virtual
    Organització del treball. Equips
    Conducció de reunions
    Organització del treball. Equips
    Gestió d'informes i comunicacions post-reunions
    Organització del treball. Equips
    Organitza una reunió virtual en 5 passes
    Organització del treball. Equips
    Qualitat en els equips de treball: mecanismes de millora contínua
    Organització del treball. Equips
    Resolució de conflictes en l'equip de treball
    Organització del treball. Equips
    Càpsula: Lideratge en contextos de treball a distància
    Organització del treball. Lideratge
    Càpsula: el procés d'assignació d'activitat
    Organització del treball. Lideratge
    Elements emocionals en la direcció de persones
    Organització del treball. Lideratge
    Funcions i rols de la funció dels llocs de comandament
    Organització del treball. Lideratge
    Gestió del temps i delegació
    Organització del treball. Lideratge
    Habilitats directives. Gestió d'equips
    Organització del treball. Lideratge
    Lideratge i supervisió d’activitats i tasques a través de la comunicació conscient, la gestió de les emocions i la bona retroacció
    Organització del treball. Lideratge

    Desenvolupament de persones i equips

    Definició

    Identificació de les potencialitats i les necessitats de desenvolupament dels seus col·laboradors per oferir-los els mitjans (formació, suport, oportunitats i experiències) més adients per tal que puguin millorar i créixer professionalment.

    La competència implica...
    Elements que defineixen i diferencien l’aprenentatge adult i el desenvolupament de competències professionals.
    El lloc de treball com espai d’aprenentatge i de desenvolupament personal.
    Conèixer l’oferta formativa adreçada als empleats públics locals.
    Tècniques d’identificació de necessitats formatives aplicables en l'àmbit individual i d’equip.
    Rol directiu: tutor i coach dels seus col·laboradors.
    Elements clau en el desenvolupament dels equips de treball: la confiança i la delegació.
    Desenvolupament de recursos humans a la funció pública.
    Característiques dels equips d’alt rendiment.
    Accions formatives
    Aprendibilitat. Organització i gestió de l’aprenentatge propi (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Brain Training (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    El cicle de la formació (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Gamificació: Press Start (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Motiva el teu equip
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques per a comandaments pel desenvolupament dels seus col·laboradors
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Ajuda’t a aprendre!
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Aprenent de l’experiència
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Aprenentatge autònom
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Brain Training
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Construix-te un palau al cap
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    La tècnica WOOP
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    Practica el Shu-Ha-Ri
    Desenvolupament personal. Aprendre a aprendre
    How to learn english and another foreign languages
    Idiomes
    Com delegar: un dels grans reptes del lideratge
    Organització del treball. Lideratge
    Com motivar
    Organització del treball. Lideratge
    El seguiment de la delegació
    Organització del treball. Lideratge
    Funció del comandament en el procés de formació i desenvolupament del personal col·laborador
    Organització del treball. Lideratge
    La motivació en l'àmbit de treball
    Organització del treball. Lideratge
    Què cal tenir clar abans de delegar?
    Organització del treball. Lideratge
    Gamificació: "press start"
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Les competències professionals del Diccionari DIBA: una visió comprensiva
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Models i pràctiques innovadores en l'aprenentatge a les organitzacions
    Recursos humans. Formació a les organitzacions

    Gestió del canvi i lideratge

    Definició

    Acció de donar suport als canvis i les millores que poden plantejar-se en la seva àrea de responsabilitat o dins de l'organització, per millorar-ne els objectius i per generar il·lusió i compromís en implantar-los.

    La competència implica...
    Projectes de canvi a les administracions públiques: característiques i elements diferencials.
    Rol del directiu o comandament en els processos de canvi.
    Tipus de canvi a les organitzacions (missió - visió, models, estructura, processos, tecnologia i persones) i actuacions diferencials.
    Elements claus dels processos de canvi: l’estratègia i la construcció d’aliances.
    Competències directives i processos de canvi: la credibilitat, l’actuació ètica, la persuasió, la negociació, la gestió de la comunicació i de la informació, etc.
    Gestió de les resistències en els processos de canvi.
    Accions formatives
    Vivint el canvi
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Ciutats i innovació
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Gestió del canvi en les administracions locals
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Innovar al sector públic
    Innovació i canvi a l'administració pública
    La marca personal dels directius
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Models de canvi
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Nous lideratges en entorns híbrids
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Talent, persones i innovació: reptes del sector públic en la nova realitat
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Transformació de l'administració des dels valors
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Liderar el canvi
    Organització del treball. Lideratge

    Treball transversal en la prestació de serveis

    Definició

    Col·laborar, coordinar-se i treballar activament amb persones i equips de serveis, departaments, entitats o institucions diverses --sense que existeixi necessàriament relació jeràrquica-- per tal de definir línies d’actuació, desenvolupar projectes, etc., amb els quals donar resposta integral a les necessitats de la ciutadania dotant l’actuació pública de més eficiència, més eficàcia i millor qualitat de servei.

    La competència implica...
    Concepte, finalitats, enfocaments i cost benefici de la transversalitat.
    Estructures organitzatives i la seva incidència en el funcionament transversal.
    Gestió de la transversalitat: nivells i agents implicats.
    La cadena de valor públic en la prestació de serveis.
    Gestió de la xarxa de relacions.
    Disseny, gestió i avaluació de projectes interdepartamentals.
    Organització i definició de processos transversals a les organitzacions públiques.
    Accions formatives
    Gestió d'equips en remot (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Resolució de conflictes en l'equip de treball (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Com fer crítica constructiva
    Comunicació interpersonal
    Com fer preguntes per animar l'equip
    Comunicació interpersonal
    Com informar de canvis que afecten l'equip
    Comunicació interpersonal
    Com parlar perquè t'escoltin
    Comunicació interpersonal
    Com rebre crítiques constructives
    Comunicació interpersonal
    L'art de dir NO
    Comunicació interpersonal
    Supramunicipalitat i col·laboració entre administracions
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Aprèn Slack
    Organització del treball. Equips
    Motiva el teu equip
    Organització del treball. Equips
    Palanques d'activació d'equips
    Organització del treball. Equips
    Trenca el gel amb els teus equips
    Organització del treball. Equips

    Visió estratègica local

    Definició

    Identificar tendències de futur que hi ha a l'entorn i les seves oportunitats, adoptant decisions (pressupostàries, organitzatives, tècniques, etc.) que permetin a l’ajuntament anticipar-se i preparar-se millor per a nous escenaris.

    La competència implica...
    Elements clau en els diagnòstics organitzatius.
    Funcionament sistèmic de les administracions locals.
    Factors globals i interdependències que defineixen l’establiment de polítiques i l’agenda del govern municipal.
    Generació d’escenaris futurs avançant-se als esdeveniments.
    Gestió estratègica de la xarxa de relacions de l’ajuntament.
    Estudis de perspectiva organitzativa: concepte, finalitat i procés.
    Recursos
    Administració pública
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Cicle de converses directives
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Com afectarà la intel·ligència artificial (IA) l'administració pública
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Condicions per a una transparència pública efectiva
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Decisions intel·ligents per al món post COVID-19
    Innovació i canvi a l'administració pública
    El directiu com a lampista
    Innovació i canvi a l'administració pública
    El futur de les administracions públiques
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Els reptes dels directiu públics
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Evolució humana i estructuració de les organitzacions
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Intel·ligència artificial
    Innovació i canvi a l'administració pública
    La governança robusta en temps de crisis
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Les organitzacions TEAL
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Lideratges feministes
    Innovació i canvi a l'administració pública
    RH: cap a on anem?
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Reforma de la gestió pública
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Revolució tecnològica i canvi d'època
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Servei públic i integritat moral
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Tecnologia Blockchain
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Transformació digital
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Ètica a les administracions públiques
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Ètica artificial
    Innovació i canvi a l'administració pública
    Com aprenen les organitzacions i els riscos que genera no aprendre de manera col·lectiva?
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Management públic: el repte de la formació
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Nova interfície per a la formació/aprenentatge organitzacional
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Passa el relleu, mètode per traspassar el coneixement
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Relleu generacional: reptes i oportunitats
    Recursos humans. Formació a les organitzacions
    Upskilling i Reskilling
    Recursos humans. Formació a les organitzacions

    COMPETÈNCIES QUALITATIVES TRANSVERSALS

    Influència i persuasió

    Definició

    Resultat de causar un determinat impacte, convèncer i influir en els altres, per tal de guanyar opinions, decisions i actuacions necessàries per assolir els objectius de treball assignats, actuant sempre amb respecte pels principis ètics i els valors de la professió i de la funció pública.

    La competència implica...
    Influència i persuasió: concepte i factors diferencials.
    Comprendre el comportament humà: calcular anticipadament l’impacte de les paraules i les accions d’un mateix. Dominar els elements comunicatius, verbals i no verbals, que es produeixen en una situació comunicativa i relacional.
    Actituds que afavoreixen la persuasió i la influència: flexibilitat i adaptabilitat, energia i tenacitat.
    Elements clau en la persuasió directa: dades, argumentacions i exposicions. Presentació de la informació, eines de visualització i infografies.
    Estratègia persuasiva.
    Autocontrol emocional i capacitat empàtica.
    Tècniques de negociació. Tècniques de presentacions orals. Parlar en públic. Oratòria.
    La xarxa professional de contactes com element d’influència.
    Accions formatives
    Com millorar l'impacte visual en les presentacions
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Com superar la por a parlar en públic
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunicació no verbal aplicada a l'oratòria
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunicació no violenta
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Comunica’t virtualment amb èxit!
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Escrivint perquè ens entenguin: llenguatge planer
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Impacte visual en les presentacions
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció a la comunicació no violenta
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Neuromàrqueting i neurocomunicació
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Presenta a l’estil PechaKucha
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Presentació visual d’informacions: infografies
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Projecció de la veu en les presentacions
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Sorprèn el teu públic amb infografies interactives
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Storytelling: creació de missatges amb impacte
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Storytelling: missatges amb impacte
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques de presentacions orals en públic
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Tècniques i estratègies de persuasió i influència
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Ús del llenguatge argumentatiu
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Aprèn Genially
    Competència digital. Eines digitals
    Crea la teva infografia
    Competència digital. Eines digitals
    Presentació de la informació, d'eines de visualització i infografies
    Competència digital. Eines digitals
    15 tips d'una presentació per seduir i convèncer
    Comunicacions en públic
    Presenta a l’estil Pechakucha
    Comunicacions en públic
    Presentacions orals en públic
    Comunicacions en públic
    Presentacions orals en públic (Audiollibre)
    Comunicacions en públic
    Projecció de la veu en presentacions públiques
    Comunicacions en públic
    Tècniques de comunicació i presentació en públic
    Comunicacions en públic
    Com fer arribar el nostre missatge de forma eficaç?
    Comunicació corporativa
    Comunicar en temps de crisi
    Comunicació corporativa
    Disseny d'infografies 3.0: millora les teves comunicacions corporatives
    Comunicació corporativa
    Look & Feel 2.0. Disseny de continguts visuals d’alt impacte
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #01. Com aconseguir ser més visible a internet i a les xarxes socials (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #02. Públic objectiu i calendari editorial (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #03. Eines per gestionar xarxes socials (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #04. Linkedin: què és i què NO és (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #05. La publicitat a Facebook i Instagram (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #06. The content is king: la força del màrqueting de continguts (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Màrqueting digital #07. El màrqueting per correu electrònic: Mailchimp (pòdcast)
    Comunicació corporativa
    Neuromàrqueting i neurocomunicació
    Comunicació corporativa
    Parlem clar a l'administració pública?
    Comunicació corporativa
    Pautes per a l'elaboració de material de difusió
    Comunicació corporativa
    Sorprèn el teu públic amb infografies interactives
    Comunicació corporativa
    Storytelling: crear narratives amb impacte
    Comunicació corporativa
    Storytelling: descobreix com narrar històries amb les dades
    Comunicació corporativa
    Comunica't virtualment amb èxit
    Comunicació interpersonal
    Comunicació empàtica
    Comunicació interpersonal
    Comunicació i influència #01. No podem no comunicar
    Comunicació interpersonal
    Comunicació interpersonal en temps difícils: què hem de fer sobretot bé
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #01. La positivitat
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #02. Els pessimistes
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #03. Els optimistes
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #04. Els realistes
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #05. Els negatius
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #06. El somriure
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #07. Dit acusatori
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #08. Amabilitat altruista
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #09. Parla't bé
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #10. El vestit de truita
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #11. Misèries
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #12. El flow
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #13. Comunicació positiva
    Comunicació interpersonal
    Comunicació positiva #14. Missatge positiu
    Comunicació interpersonal
    Consensuar amb efectivitat
    Comunicació interpersonal
    El model de Comunicació No Violenta
    Comunicació interpersonal
    Gestos que t'empoderen
    Comunicació interpersonal
    La Comunicació No Violenta (CNV)
    Comunicació interpersonal
    Persuasió i influència: tècniques i estratègies
    Comunicació interpersonal
    Ús del llenguatge argumentatiu
    Comunicació interpersonal
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #01. Estrès & transformació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #02. Estrès & transformació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #03. Transformar pensaments
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #04. Estrès & emocions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #05. Transformar emocions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #06. Estrès & sensacions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    7 claus per transformar l’estrès en benestar #07. Transformar sensacions
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Consciència emocional
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Dialogar amb l'estrès
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    La dansa dels joncs
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Mòdul 1. Conceptes essencials en la negociació
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Mòdul 2. Conductes de les persones que són bones negociadores
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Mòdul 3. Com es prepara una negociació?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Per què dic blanc si vull dir negre?
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Tècniques de negociació i resolució de conflictes
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    How to create impactful presentations
    Idiomes
    Aprèn 'gamificació'
    Recursos humans. Formació a les organitzacions

    Presa de decisions

    Definició

    Tria entre diferents alternatives, aquelles que són més viables, basant-se en una anàlisi dels possibles efectes i riscos i de les possibilitats d'implementació.

    La competència implica...
    Qualitats personals en la presa de decisions professionals: capacitat analítica, objectivitat, seguretat tècnica i professional, etc.
    Elements emocionals implicats en la presa de decisions.
    Models i tècniques bàsiques de presa de decisions.
    Tècniques de presa de decisions grupals.
    Processos creatius i la presa de decisions.
    Presa de decisions estratègiques: la incertesa i el risc.
    Accions formatives
    Design Thinking
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Idees a la vista
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Mapes mentals i visual thinking (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Un binomi de luxe: design thinking i TIC
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    Decisions en blanc i negre
    Desenvolupament personal. Anàlisi de problemes i presa de decisions
    Els 5 perquès
    Desenvolupament personal. Anàlisi de problemes i presa de decisions
    Planta arbres de problemes
    Desenvolupament personal. Anàlisi de problemes i presa de decisions
    Problemes a la graella
    Desenvolupament personal. Anàlisi de problemes i presa de decisions
    L'efecte Einstellung
    Desenvolupament personal. Creativitat
    Mapes mentals i visual thinking
    Desenvolupament personal. Creativitat

    COMPETÈNCIES TÈCNIQUES COMPLEMENTÀRIES

    Planificació i gestió de projectes tècnics a l'Administració local

    Definició

    Definir, planificar, desenvolupar i avaluar projectes o programes d’actuació tècnica que donin resposta a les necessitats de la ciutadania fent un seguiment exhaustiu del seu desenvolupament, tramitant i gestionant la informació i la documentació associada d'acord a les normatives generals i específiques de la gestió pública, coordinant l'actuació de tots els agents que participen i resolent els problemes que es puguin presentar en qualsevol de les fases de realització, tot amb un curós ús dels recursos públics.

    La competència implica...
    Metodologies i instruments de planificació, gestió i avaluació de projectes.
    Règim jurídic i procediment administratiu per a la gestió de projectes i programes a l'Administració local.
    Redacció dels plecs de prescripcions tècniques per a la contractació de projectes.
    Gestió de la documentació i arxiu dels documents associats als projectes i programes.
    Tècniques d'obtenció i anàlisi de dades per al desplegament del projecte.
    Indicadors de gestió per al seguiment i avaluació de projectes.
    Avaluació de programes i projectes.
    Tècniques de redacció i comunicació de projectes.
    Habilitats en la presentació d’idees i dades.
    Propietat intel·lectual.
    Coneixement organitzatiu i de l’entorn social i professional del projecte.
    Accions formatives
    Aspectes bàsics de procediment administratiu per al personal directiu i comandaments
    Videoformació
    Direcció de Serveis Jurídics
    Com millorar la redacció dels informes per a tècnics especialistes
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Conceptes bàsics del procediment administratiu
    En línia
    Direcció de Serveis Jurídics
    Contractació en el sector públic per al personal directiu i comandaments
    Presencial
    Direcció de Serveis Jurídics
    Control de serveis externalitzats
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Els fonaments de la direcció de projectes
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Establiment i modificació de la forma de gestió dels serveis públics locals
    Videoformació + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Factors d'èxit en la presentació de projectes europeus
    Videoformació
    Direcció de Relacions Internacionals
    Gestió de projectes europeus. Avançat
    Videoformació
    Direcció de Relacions Internacionals
    Llei de la jurisdicció contencios-administrativa
    En línia
    Direcció de Serveis Jurídics
    Millorem la redacció dels informes per a tècnics especialistes
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Posicionament i influència dels ens locals a l'esfera internacional
    Videoformació
    Direcció de Relacions Internacionals
    Procediment Administratiu Llei 39/2015
    En línia
    Direcció de Serveis Jurídics
    Procediment administratiu per al personal directiu i comandaments
    Presencial
    Direcció de Serveis Jurídics
    Programa LIFE: oportunitats per als ens locals
    Videoformació
    Direcció de Relacions Internacionals
    Programes i instruments per implicar a la ciutadania en el projecte europeu
    Videoformació
    Direcció de Relacions Internacionals
    Programes de cooperació territorial - Interreg Europe
    Videoformació
    Direcció de Relacions Internacionals
    Propietat intel·lectual
    Presencial
    Direcció de Serveis Jurídics
    Règim Jurídic del Sector Públic, Llei 40 2015
    En línia
    Direcció de Serveis Jurídics
    Règim jurídic de les administracions públiques per al personal directiu i de comandament
    Presencial
    Direcció de Serveis Jurídics
    Recursos
    Consulta de la quinzena
    Llibre d’estil de la Diputació de Barcelona
    Models de documents administratius
    Notes de llengua
    Una visió pràctica de la Llei de contractes del sector públic
    Jurídica. Contractació
    Conceptes bàsics del procediment administratiu
    Jurídica. Procediment administratiu
    Protecció de dades bàsic
    Jurídica. Protecció de dades
    Protecció de dades bàsic - Ens locals
    Jurídica. Protecció de dades
    Elaboració de memòries de gestió
    Organització del treball. Projectes

    Desenvolupament de rols transversals

    Definició

    Capacitat de desenvolupar un rol transversal en l'organització, que li ha estat assignat a la persona per motius que no tenen a veure amb les funcions concretes del lloc de treball que ocupa.

    La competència implica...
    Coneixements i habilitats tècniques bàsiques que ajuden a dur a terme un rol específic (per exemple: Equips de Primera Intervenció (EPI), Assistència Sanitària Immediata (ASI), rols en prevenció de riscos laborals, etc.
    Els coneixements i habilitats vinculats a rols específics no van relacionats a un coneixement tècnic del sector professional del lloc que ocupa la persona, sinó amb els coneixements i habilitats bàsiques que són necessàries per desenvolupar la tasca que li ha estat assignada en el seu rol.
    Accions formatives
    Caps d’emergència
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Conducció eficient - Ens locals
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Curs bàsic de prevenció de riscos laborals
    Presencial + en línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Curs bàsic de prevenció de riscos laborals
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Equips d'Alarma i Evacuació (EAE)
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Equips de Primera Intervenció (EPI)
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Plans d'autoprotecció: formació d'equips actuants en Nivell bàsic en extinció d'incendis equips de primera intervenció (EPI) i Assistència sanitària immediata (ASI)
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats
    Suport vital bàsic i ús del DEA
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació

    Ús d'eines i aplicacions bàsiques en l'àmbit digital

    Definició

    Utilitzar de manera àgil i eficient les aplicacions bàsiques de tractament de la informació (text, dades, imatges, etc.) i les eines de comunicació en entorns digitals de treball (correu electrònic, dispositius electrònics, etc.), tenint en compte criteris d’identitat digital, de drets i deures en l’ús de dades i imatges, etc.

    La competència implica...
    Ús del programari d’ofimàtica de tractament de textos, fulls de càlcul, bases de dades, presentacions electròniques, etc. (Opcions de configuració a nivell usuari i ús de les funcionalitats bàsiques de les aplicacions ofimàtiques. Personalització dels l'entorn de treball i creació de macros i plantilles per optimitzar els treballs ofimàtics).
    Eines generalistes de tractament d’imatge digital (ús d’aplicacions bàsiques d’edició d’imatge, coneixements bàsics d’imatge digital, elaboració d’infografies, etc.)
    Eines bàsiques de comunicació en l’entorn virtual (correu electrònic, entorn web, ús de dispositius electrònics, aplicacions genèriques de treball col·laboratiu.
    Aplicatius bàsics de consulta i tractament de la informació geogràfica (elaboració de mapes temàtics, consultes i localitzadors, etc).
    Eines bàsiques d’elaboració de materials formatius i informatius (formawiki, recursos per videotutorials, etc).
    Accions formatives
    Col·lectiu professional
    Comandament executiu
    Àmbit funcional
    Serveis d'acció ciutadana
    Codi
    XCEAC005

    Contingut professional

    Missió
    Planificar, dirigir i coordinar els recursos disponibles al centre per a la consecució dels objectius fixats, d'acord amb les directrius i amb els procediments establerts per la corporació i per la legislació vigent.
    Funcions generals
    1. Dirigir i coordinar l'activitat que es desenvolupa des del centre, establint els circuits corresponents i una adequada distribució de les càrregues de treball.

    2. Elaborar programes d'actuació i les previsions pressupostàries en relació als recursos humans, materials i financers necessaris per a la seva execució.

    3. Fixar les directrius a seguir i establir els criteris per tal d'avaluar els resultats, controlant periòdicament l'acompliment dels objectius amb els seus responsables.

    4. Realitzar activitats d'assessorament i direcció tècnica de caràcter superior, és a dir, funcions de gestió tècnica, estudi i proposta; preparació de normatives i elaboració d'informes.

    5. Encarregar-se de la programació i planificació de les accions formatives i dels treballs que es desenvolupen dins les aules, per tal de que la seva consecució sigui satisfactòria.
    Benestar visual
    Videoformació
    Direcció de Serveis de Formació
    Benestar visual
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Bones pràctiques a les xarxes socials (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Ciberseguretat (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Ciberseguretat bàsica per a l’ús de la tecnologia per a ENS LOCALS
    En línia
    Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius
    Com funcionen les fake news i com evitar caure en elles (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Competències digitals (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Creació de vídeos formatius amb eines no professionals (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    El futur és ara (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Elaboració d'un guió de videotutorial (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Els punts claus per entendre les imatges digitals i el seu tractament (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital – Fotografia (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital – Gràfics i infografies (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Introducció al disseny digital – Vídeo (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Joc interactiu FIREWALL: ciberseguretat a les organitzacions
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Jornada Xarxa Local SITMUN
    Presencial
    Gerència de Serveis d'Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic
    Jornada de la Xarxa Local Sitmun
    Videoformació
    Gerència de Serveis d'Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic
    Sistemes d'Informació Geogràfica: SITMUN
    Videoformació + en línia
    Gerència de Serveis d'Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic
    Tecnologia 5G (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Xarxes socials i marca digital (aprenentatge mòbil)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Ús professional de les xarxes socials. Pla de comunicació 2.0 i guia d’usos (AutoAcredita't)
    En línia
    Direcció de Serveis de Formació
    Recursos
    SITMUN: casos d'ús
    SITMUN: com editar la informació geogràfica
    SITMUN: com funciona el conversor de coordenades
    SITMUN: com funciona el geocodificador d'adreces
    SITMUN: com funciona la guia de carrers
    SITMUN: com imprimir
    SITMUN: com obtenir informació associada al mapa
    SITMUN: com podem elaborar mapes temàtics
    SITMUN: com visualitzar informació i navegar pel mapa
    SITMUN: descripció de la interfície
    SITMUN: el geocercador de llocs d'interès (nomenclàtor)
    SITMUN: possibilitats per extreure informació geogràfica
    SITMUN: què ens permet fer l'anàlisi espacial
    SITMUN: què són les capes dinàmiques?
    SITMUN: què és el catàleg de metadades
    SITMUN: què és un portal IDE local
    Ciberseguretat
    Competència digital. Ciberseguretat
    Cercar dades i continguts digitals
    Competència digital. Cultura digital
    Com gestionar la informació i evitar la infoxicació
    Competència digital. Cultura digital
    Ordenar el caos d’Internet [cerca, selecciona, transforma, difon i comparteix continguts]
    Competència digital. Cultura digital
    Taller de curació de continguts. Aprén a cercar, filtrar, extreure i organitzar la informació
    Competència digital. Cultura digital
    Eines digitals #01. Univers Google: Google Drive (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #03. Eines per a la gestió del temps (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #04. Univers Google: Google Docs (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #05. Univers Google: Google Photos (pòdcast)
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #06. Univers Google: Google Calendar
    Competència digital. Eines digitals
    Eines digitals #07. Les noves tendències: TikTok i Twich
    Competència digital. Eines digitals
    Microsoft 365. OneDrive. Accedir als arxius de OneDrive des de l'explorador de fitxers de Windows
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Canviar el nom d'una carpeta o arxiu
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Canviar la visualització de OneDrive. Visualització en Llista i en Peces
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Carregar un document o una carpeta a OneDrive
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Com veure l'activitat d'un document
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Compartir un arxiu impedint la descàrrega i la impressió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Compartir un arxiu o carpeta amb qualsevol persona de "diba.cat"
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Compartir un arxiu o carpeta amb una persona específica
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Configurar quines carpetes vols sincronitzar
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Consultar i recuperar una versió anterior d'un document
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Consultar i recuperar una versió anterior d'un document
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Crear un nou document a OneDrive
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Crear una carpeta per a sol·licitar fitxers
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Crear una nova carpeta a OneDrive
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Eliminar i recuperar un document de la paperera
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Entrar a l'aplicació web de OneDrive
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Modificar o eliminar els permisos d’un arxiu o carpeta
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Obrir un document a l'aplicació online i a l'aplicació d'escriptori
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Ordenar i filtrar els documents de OneDrive
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Restaurar OneDrive
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Sincronitzar els fitxers segons demanda
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Veure amb qui s'està compartit un document
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. OneDrive. Veure tots els documents compartits amb mi
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Accedir al lloc de SharePoint del pla
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Accedir als fitxers del pla
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Accés a les meves tasques de tots els plans
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Afegeix una llista de verificació a una tasca de Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Afegir el pla al calendari de l'Outlook
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Afegir i eliminar membres al Pla
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Agregar una imatge a la targeta de la tasca
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Agrupar les tasques del pla en funció de diferents criteris
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Canviar una tasca de dipòsit
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Configurar les notificacions a Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Crear nous dipòsits en el panell de Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Crear noves tasques a Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Crear un nou pla copiant un pla existent
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Crear un pla en un equip de Microsoft Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. El centre de Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Etiquetar les tasques de Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Fer el seguiment de les tasques a Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Filtrar les tasques de Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Fitxers adjunts en una tasca de Planner
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Mostrar les tasques de Planner a To-Do
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Moure o copiar una tasca a una altre pla
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Resum gràfic de l'estat de progrés d'un pla
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Treballa a Planner des de Teams. Accedeix a les teves tasques
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Vincular un pla a un equip de Teams existent
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Planner. Visualitzar la programació del pla en una vista de calendari
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Abandonar un equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Activa/Desactiva l'àudio i el vídeo durant un reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Activar els subtítols en directe durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Adjuntar un arxiu a un xat. On es desa l'arxiu?
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Adjuntar un arxiu en un missatge del canal
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Administra la reunió. Modifica les opcions de reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Afegeix un sondeig a la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Afegir un contacte als preferits
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Agregar membres a un equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Agregar un canal a l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Agregar un canal privat a l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Agregar una imatge a l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Ancorar un contacte a l'històric de xat
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia el fons de la càmera durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia el zoom de Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia l'estat de presència
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canvia la llengua de Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canviar el nom del document
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canviar el rol d'assistent a presentador
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Canviar el rol o eliminar un membre
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Carrega un document per a l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Cercar ajuda a Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Cercar missatges, contactes i arxius a Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Comparteix la pantalla durant una reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Comparteix una pissarra durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Comparteix una presentació de PowerPoint durant una reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Compartir un vídeo d'Stream en missatge del canal
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Configura Teams en mode fosc
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Configura el missatge de fora de l'oficina des de Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Configura les notificacions que vols rebre
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Configura sales de subgrup per a la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Configurar l'àudio i el vídeo. Fer una trucada de prova
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Copiar o moure un document a un altre canal, un altre equip o a OneDrive
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Crea un nou document en un canal de l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Crea una nova carpeta en un canal de l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Crea una reunió de Teams des d'Outlook
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Crea una reunió sense planificar-la prèviament
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Defineix un missatge d'estat a Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Desar un missatge per llegir-lo en un altre moment
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Dreceres de teclat
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Eliminar un document
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Eliminar un equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Emfatitzar el missatge. Emoticones, Gifs animats i adhesius
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Emfatitzar un missatge usant emoticones, gifs animats i adhesius
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Enregistra la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Enviar un elogi en un missatge del canal
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Enviar un elogi en un xat
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Escriure un missatge de xat urgent
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Escriure un nou missatge amb format
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Establir excepcions per a l'estat "No molesteu"
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Establir l'estat "No molesteu"
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Establir un document com a pestanya del canal
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Iniciar un xat amb un o diversos contactes
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Iniciar una nova publicació a un Canal de Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Les mencions en un missatge. Mencionar un company, el canal o l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Marcar un missatge com a no llegit
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Modifica un document - Editar a Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Modifica un document - Obre'l a l'aplicació d'escriptori
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Modifica un document - Obre'l al navegador
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Mostrar la conversa de la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Mostrar un canal per a tots el membres de l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Obrir un xat en una finestra independent
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Ocultar un equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Planifica una reunió a Microsoft Teams
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Planifica una reunió només amb els membres de l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Prendre notes durant la reunió
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Publicar un anunci en un canal
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Publicar un missatge en diversos canals alhora
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Publicar un missatge per correu electrònic
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Quan respondre a una publicació o iniciar una publicació nova
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Recuperar un document que has eliminat d'un canal de l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Respondre a una publicació
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Restringir la publicació de missatges al canal general. Moderar el canal general
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Restringir la publicació de missatges al canal. Configurar un canal moderat
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Restringir qui pot respondre a un missatge
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Sol·licitar nous membres per a l'equip
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Traduir un missatge
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Transformar un Xat en una trucada o una videotrucada
    Competència digital. Ofimàtica
    Microsoft 365. Teams. Visibilitat del canal. Ocultar o ancorar un canal
    Competència digital. Ofimàtica
    Reels o TikTok?
    Comunicació corporativa
    Benestar visual
    Desenvolupament personal. Gestió emocional
    Aprèn Outlook
    Organització del treball. Gestió del temps i les tasques
    Formadiba en 9 vídeotutorials
    Recursos humans. Formació a les organitzacions

    Comunicació estratègica

    Definició

    Gestionar la informació i impulsar la imatge corporativa, tant internament com externa, seleccionant el mitjà, el canal i les formes d'estil de comunicació. Proposar, impulsar i executar el pla de comunicació corporativa interna i externa de forma coherent amb el missatge i el pla estratègic de la corporació.

    La competència implica...
    Elaboració del manual d'estil i formats corporatius per a la comunicació i divulgació de programes i projectes.
    Establiment de procediments i circuits de comunicació interna.
    Seguiment i control de l'aplicació dels criteris corporatius en les diferents accions de comunicació (exposicions, congressos, etc.).
    Ús de sistemes d’avaluació de l’eficiència i eficàcia dels sistemes, procediments i tècniques d’informació utilitzats (ús d’índexs i d'indicadors de seguiment, anàlisi de la satisfacció dels usuaris, etc.).
    Selecció de la informació corporativa a oferir i del sistema i modalitat més adient per difondre-la (publicació interna o externa, portaveus i emissors, moment i lloc de la comunicació, etc.), tenint una visió àmplia de la finalitat de la comunicació, les característiques del context i dels destinataris, l’impacte i les repercussions del missatge, etc.
    Valoració de l’estratègia (selecció del mitjà, destinataris, moment, etc.) que cal seguir en funció de les qüestions a tractar (emergència, alta importància, etc.) i de l'impacte sobre la imatge i el prestigi de la corporació.

    COMPETÈNCIES TÈCNIQUES SECTORIALS CLAU

    Gestió dels equipaments culturals

    Definició

    Impulsar, definir, planificar i desenvolupar el conjunt d’accions necessàries per garantir un funcionament òptim i una prestació integral de les activitats, programes i serveis d’un centre o equipament escènic i cultural, a partir de la definició de les línies organitzatives i de la coordinació i la utilització dels recursos disponibles.

    La competència implica...
    Organització i funcionament dels centres o equipaments escènics i/o culturals (horaris i calendaris, localització dels espais i recursos del centre i/o equipament).
    Legislació i normativa específica que regula els òrgans i el govern de l’equipament, per tal de garantir la correcció en la seva estructura i funcionament (requeriments dels espais, equipaments i personal del centre; control dels circuits establerts o normatius; compliment d’horaris i del centre etc.).
    Foment i dinamització d’activitats i productes culturals.
    Eines de control i seguiment de la programació cultural de l’equipament.
    Creació i explotació del sistema d’indicadors qualitatius i quantitatius de gestió del centre.
    Relacions amb la xarxa de centres o equipaments afins.
    Programació d’arts visuals.
    Programació d’arts en viu
    Col·laboració, coproducció o producció d’espectacles.
    Programació d’oci formatiu.
    Activitats de promoció, fidelització i formació de públics.
    Accions formatives
    Els ateneus de fabricació o fablabs: la revolució 3D
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Les xarxes culturals de proximitat
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Programar activitats de Memòria Democràtica al territori
    Presencial
    Direcció de Serveis de Formació
    Racionalització d'usos i espais en els equipaments culturals
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Racionalització d'usos i espais en els equipaments culturals
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Reflectint la diversitat en les programacions culturals
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura

    Gestió cultural local

    Definició

    Analitzar, planificar i definir el conjunt d’actuacions que han de donar resposta a les necessitats reals de dinamització i de serveis culturals i el patrimoni cultural d’una determinada població, d’acord amb les seves característiques diferencials (demogràfiques, recursos, etc.), vinculant als agents del territori (entitats, institucions i administracions) i avaluant-ne els seus resultats.

    La competència implica...
    Planificació estratègica en cultura i equipaments culturals.
    Coneixement de les diferents tipologies d’equipaments culturals: funcions, programacions, planificacions, avaluació, etc.
    Legislació específica vigent en l’àmbit de la cultura i del patrimoni.
    Elaboració del mapa de procediments administratius i tècnics en l’àmbit de la cultura.
    Establiment del sistema d’indicadors d’anàlisi de la dinamització cultural.
    Intervenció pública en l’ordenació de les activitats culturals.
    Diferents models de col·laboració públic-privat per a la dinamització cultural.
    Estudis econòmics i sociodemogràfics en l’àmbit de la cultura.
    Patrimoni cultural i natural del municipi.
    Patrimoni immoble d’interès historicoartístic local.
    Característiques generals dels projectes de dinamització cultural.
    Tècniques de comunicació i màrqueting cultural.
    Tècniques de dinamització cultural.
    Tècniques d’anàlisi de l’oferta i la demanada cultural.
    Accions de promoció, dinamització i animació sociocultural.
    Coneixement de referències i experiències reeixides en l’àmbit de la dinamització cultural.
    Coneixements de les tradicions i del cicle festiu del municipi i de l’entorn.
    Coneixement i relació amb els agents culturals.
    Accions formatives
    Acostem la ciència als nostres barris i municipis
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Acostem la ciència als nostres barris i municipis
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Ampliant els públics culturals. Noves aportacions i perspectives
    Videoformació + en línia
    Gerència de Serveis de Cultura
    Aplicacions tecnològiques en l'espai públic i la creació cultural
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Art comunitari i dinamització social
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Art i territori: exemples de dinamització local
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Art i territori: exemples de dinamització local
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Arts escèniques comunitàries. Conceptes i estratègies des de l’administració local
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Benestar, salut mental i cultura
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Com impulsar la vitalitat cultural als municipis
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Com revitalitzar equipaments culturals municipals
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Comunicar exposicions
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Comunicar exposicions
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Confluències i derives entre cultura i educació. Un debat obert
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Creació, seguiment i avaluació de projectes culturals
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Creació, seguiment i avaluació de projectes culturals
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Cultura digital. Implementació en les polítiques culturals
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Divulgació científica: el millor antídot contra les fake news i la desinformació
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Divulgació científica: el millor antídot contra les fake news i la desinformació
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    D’Instagram a TikTok: com podem atraure el públic jove a les activitats culturals a través de les xarxes socials
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    El foment de la diversitat en la programació dels centres culturals
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    El foment de la diversitat en la programació dels centres culturals (A distància)
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    El medi ambient i la seva inclusió en l’agenda de les polítiques culturals
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    El talent local i la dinamització cultural
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    El treball conjunt amb els agents culturals dels municipis
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    El treball conjunt amb els agents culturals dels municipis (a distància)
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    El treball cultural en xarxa i la mancomunació de recursos. Situació actual i perspectives de futur
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    El treball cultural en xarxa i la mancomunació de recursos. Situació actual i perspectives de futur
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    El treball per projectes. Una nova manera d’incidir en el teixit cultural
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    El treball per projectes. Una nova manera d’incidir en el teixit cultural
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Els impactes de la cultura en la societat, l’economia, el medi ambient i la salut
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Els límits de la ciència i el progrés científic, cap a on ens dirigim?
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Els límits de la ciència i el progrés científic, cap a on ens dirigim?
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Els plans estratègics de cultura: creació, desenvolupament i avaluació
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Els plans estratègics de cultura: creació, desenvolupament i avaluació (A distància)
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Espai Claustre
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Espai Claustre Virtual
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Instagram: aplicacions pràctiques per a la cultura local
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Intel·ligència col·lectiva. Laboratoris ciutadans i espais maker
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Intel·ligència col·lectiva. Laboratoris ciutadans i espais maker
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Introducció a la gestió d’exposicions: de la idea a l’acció
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Itineraris de natura i cultura. Cap a un enfocament global
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La ciència als equipaments culturals
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La ciència com a cultura, seguim explorant
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La col·laboració en l'àmbit de la cultura com a estratègia d'innovació
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    La col·laboració en l'àmbit de la cultura com a estratègia d'innovació
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La defensa dels drets culturals. Els ODS i l’Agenda 21 de la cultura
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    La defensa dels drets culturals. Els ODS i l’Agenda 21 de la cultura
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La difusió cultural a través del WhatsApp. Noves possibilitats
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La gestió dels festivals artístics en el marc municipal
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    La governança des de la cultura i el món local
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    La governança des de la cultura i el món local
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La implicació de la ciutadania en la cultura. Els prescriptors i la detecció del talent local
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    La importància de la comunicació cultural
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La importància de la comunicació cultural
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    La internet de les coses i la gestió cultural
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La interpretació de dades culturals. Què ens diuen les xifres?
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    La mediació en els conflictes culturals
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    La mediació en els conflictes culturals
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La nova llei de contractació i la seva repercussió en la gestió cultural dels municipis
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    La participació ciutadana en relació a la cultura. Com podem fer-la efectiva en els municipis
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La polivalència dels centres culturals. Un valor en alça
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La programació cultural en els micromunicipis i els municipis petits
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La relació comunicativa. Com podem fer que els mitjans de comunicació es facin ressò de les nostres programacions municipals?
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    La relació comunicativa. Com podem fer que els mitjans de comunicació es facin ressò de les nostres programacions municipals?
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    La ràdio interminent: el podcast com a dinamitzador de la cultura local
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Les administracions culturals municipals i la gestió comunitària: un estat de la qüestió
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Les entitats i els nous agents de la cultura
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Les entitats i els nous agents de la cultura
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Les exposicions i els comissaris curadors i curadores. Eines i metodologies de treball
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Les exposicions i els comissaris curadors i curadores. Eines i metodologies de treball (A distància)
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Les músiques urbanes i la seva repercussió social i cultural
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Les subvencions en l'àmbit local de la cultura: marc legal i casos pràctics
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    L’avaluació de les activitats i les polítiques culturals
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    L’economia de la cultura. Els impactes de la cultura en l’economia municipal
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Noves formes participatives: la democràcia en xarxa
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Polítiques culturals i gènere
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Principis bàsics de les subvencions i la contractació
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Programació d'activitats culturals en l'àmbit de les ciències
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Propietat intel·lectual en la gestió cultural
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Telefonia mòbil i difusió d’activitats culturals
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura
    Usos culturals de l'espai: heterogènies i creativitats
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Xarxes socials i comunicació cultural. La necessitat d’una estratègia global en els municipis
    Presencial
    Gerència de Serveis de Cultura
    Xarxes socials i comunicació cultural. La necessitat d’una estratègia global en els municipis
    Videoformació
    Gerència de Serveis de Cultura