Cerca lliure
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2357.jpg
Aquest Destil·lat estableix el rol de l’educadora d’una escola bressol municipal, quines son les seves competències i descriu la intel·ligència emocional i l’assertivitat com a uns recursos clau per a les educadores d’escoles bressol.
La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educació en un format sintètic i visual. Aquest destil·lat és el número 4 d’aquesta col·lecció.Destil·lats d’EducacióTipus de recursManualFormatPDF -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2406.jpg
Aquest Destil·lat descriu les diferents metodologies pedagògiques en l’etapa 0-3, el rol de l’educadora, l'organització de l'espai en l'escola bressol, les tipologies de documentació i la importància de la xarxa de relacions que s'estableixen en aquests centres.
La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educació en un format sintètic i visual. Aquest destil·lat és el número 15 d’aquesta col·lecció.
Autora: Marta Martínez, Formadora de l’Associació de Mestres Rosa Sensat i mestre d’educació infantilDestil·lats d’EducacióTipus de recursManualFormatPDF -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2407.jpg
Aquest Destil·lat exposa que l’observació i la documentació pedagògiques són una pràctica clau per poder analitzar, comprendre i comunicar els processos d’aprenentatge i de relació dels infants durant la seva activitat autònoma.
En el destil·lat explica per què observar i documentar a l'escola bressol, com fer-ho i destaca la visibilitat i comunicar processos d’aprenentatge i de relació.
La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educació en un format sintètic i visual. Aquest destil·lat és el número 17 d’aquesta col·lecció.
Autora: Rocío Galindo, Mestra d’educació infantil, formadora i assessora pedagògica. Directora de la llar d’infants municipal “Pi del Soldat” de Sant Pol de MarDestil·lats d’EducacióTipus de recursManualFormatPDF -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2408.jpg
Aquest Destil·lat descriu els processos que es generen en l’escorça cerebral, la interacció entre l’ambient i el cervell de l’infant i la relació entre la personalitat i l’àmbit educatiu. Exposa també diferents activitats per estimular el cervell de l’infant.
La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educació en un format sintètic i visual. Aquest destil·lat és el número 18 d’aquesta col·lecció.
Autor: David Bueno i Torrens, Professor i investigador de la Secció de Genètica de la Universitat de Barcelona i divulgador científic. Especialista en NeuroeducacióDestil·lats d’EducacióTipus de recursManualFormatPDF -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2358.jpg
Aquest Destil·lat estableix la importància del paper de les famílies i la relació col·laboradora amb elles en l’etapa infantil de 0 a 3 anys per tal que l’acompanyament a l’infant sigui el més adequat possible. Assenyala, per una banda, el desenvolupament de les emocions i les famílies i els estils educatius parentals. Per l’altre, descriu la relació famílies-escola fent propostes sobre com comunicar-se i fomentar la participació.
La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educació en un format sintètic i visual. Aquest destil·lat és el número 5 d’aquesta col·lecció.Destil·lats d’EducacióTipus de recursManualFormatPDF