Cerca lliure

S'han trobat 10 recursos i/o accions formatives
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2268.jpg

    L'Outlook és més que un programa per enviar i rebre correus electrònics. En aquest recurs d'una hora aprendràs trucs i dreceres que mai havies imaginat.
    Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2021.

    1 hora 1 habilitat
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1999.jpg

    Al material es treballen les accions bàsiques d’un gestor de correu electrònic (Outlook). Et mostrarà com enviar missatges i rebre’ls amb eficàcia, com enviar adjunts, definir les configuracions mínimes del correu (signatures, tipologia de lletra, etc. ), entre d'altres temes.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1991.jpg

    El material t'ensenyarà com treballar amb les llistes de contactes i com organitzar el calendari i l'agenda. Enviar emails de manera ràpida a un conjunt de contactes emmagatzemats i fer convocatòries de reunions mitjançant el calendari.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2033.jpg

    Aquesta píndola, a banda de repassar com compartir, publicar o enviar el calendari et permetrà conèixer el procés per compartir contactes i tasques.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2039.jpg

    Es mostren diferents procediments d’organització que facilitaran la tasca diària. Algunes de les eines que es treballen són la de l’organitzador, la de classificació d’elements de correu, la de gestió de marques de seguiment, entre d'altres.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2072.jpg

    Aquí treballaràs les tasques, les notes i el diari, com elements per a gestionar treballs pendents per realitzar, recordatoris i registre d’accions.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2221.jpg

    En aquest recurs formatiu trobaràs el continguts per conèixer els principis bàsics i el procés de contractació pública. Repassarem el seu context i fonaments, així com el procés per a dur-la a terme i realitzar el seguiment.
    Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Conèixer els conceptes bàsics necessaris de la tramitació electrònica.
    . Conèixer i utilitzar les eines de tramitació de la contractació electrònica.
    . Procediment de contractació al gestor d'expedients SeTDIBA.
    . Explotació de dades de contractació i transparència al gestor d'expedients.

    Espai 5.000
    Canal
    Videoformació
    Durada
    6,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    - Definir els conceptes essencials que ens permetin entendre millor la contractació pública.

    - Conèixer els elements indispensables que cal tenir en compte per contractar dins del sector públic.

    Espai 5.000
    Canal
    Videoformació
    Durada
    2,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    -Conèixer els conceptes fonamentals de la Llei de Contractes del Sector Públic necessaris per la bona redacció dels plecs de clàusules administratives i tècniques.
    -Aprendre a redactar la memòria justificativa del contracte.
    -Identificar els problemes més habituals a evitar en la redacció de plecs.
    -Implementar els models i processos necessaris per guanyar eficiència en la gestió de la contractació.

    Espai 5.000
    Canal
    Videoformació + en línia
    Durada
    9,0 h