Cerca lliure

S'han trobat 23 recursos i/o accions formatives
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1874.jpg

    Com utilitzar els patrons per tal de fer les presentacions seguint les opcions de format definides per l'organització. Aquesta eina, una vegada està definida, et permet aplicar el format en totes les diapositives que conformen la presentació.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1878.jpg

    Aquest material t'ensenyarà com fer presentacions amb animacions i així dotar-les de dinamisme i riquesa visual.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1879.jpg

    Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, etc.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1884.jpg

    Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més esforços en aquest sentit, prioritzant tots aquells serveis que mantenen un contacte directe amb la ciutadania.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2416.jpg

    En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'inconvenient per a l'usuari en l'ús d'aquestes eines de comunicació és no poder rebre una resposta personalitzada i immediata. L'atenció telefònica, en aquestes circumstàncies, segueix essent la manera propera, resolutiva i càlida que el ciutadà desitja trobar per resoldre les seves necessitats.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2120.jpg

    Hem de saber què hem de fer al nostre habitatge per tenir oportunitats de sobreviure davant l’arribada d’un incendi forestal. Els passos a seguir per protegir els nostres habitatges són sorprenentment simples.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2119.jpg

    Hem de saber què hem de fer al nostre habitatge per tenir oportunitats de sobreviure davant l’arribada d’un incendi forestal. Els passos a seguir per protegir els nostres habitatges són sorprenentment simples.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1974.jpg

    Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de facilitar una atenció de qualitat als usuaris i a les usuàries.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2096.jpg

    La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements necessaris sobre la imatge corporativa, ja que aquesta té una relació directa amb la qualitat en l'atenció i del servei. Un servei de qualitat és sinònim d'imatge positiva

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1995.jpg

    En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, entre d'altres aspecte destacables.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2031.jpg

    Aquest material et mostrarà altres opcions a tenir en compte a l'hora de finalitzar una presentació: revisió final, protecció de canvis i la projecció des de qualsevol ordinador.

    Microsoft Office 2010
    Tipus de recurs
    Material d'autoaprenentatge
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2742.jpg

    La reforma de la legislació civil i processal per al suport a les persones amb discapacitat té la intenció de promoure i fomentar les mesures voluntàries. És a dir, el respecte a la voluntat de la persona. Ara parlarem de quines són aquestes mesures, com es poden tramitar, i en posarem alguns exemples, amb l’advocada Anna Rovira Cairó.

    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio