Cerca lliure
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1879.jpg
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, etc.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1884.jpg
Un dels grans reptes de tota organització és l’excel·lència en el tracte amb els seus clients i, en el cas de l’Administració Local, amb els ciutadans i ciutadanes. Cada cop s’estan dirigint més esforços en aquest sentit, prioritzant tots aquells serveis que mantenen un contacte directe amb la ciutadania.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2375.jpg
Aquesta Càpsula formativa identifica la informació que necessitem donar i rebre de les famílies i a les famílies. Parla sobre com desenvolupar el contingut de cada àrea i detectar les eines o recursos que ens manquen per poder satisfer les necessitats comunicatives.
Les Càpsules formatives d’Educació de la col·lecció #FormatACasa de la Gerència de Serveis d’Educació són vídeos de curta durada, entre 10 i 20 minuts, sobre una temàtica educativa específica d’actualitat. Aquesta càpsula formativa és la número 10 i s’adreça a les mestres d’escoles bressol.
Autora: Clara Puigventós, consultora educativa i en gestió de serveis a les persones a la Baula.Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursPonènciaFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2416.jpg
En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'inconvenient per a l'usuari en l'ús d'aquestes eines de comunicació és no poder rebre una resposta personalitzada i immediata. L'atenció telefònica, en aquestes circumstàncies, segueix essent la manera propera, resolutiva i càlida que el ciutadà desitja trobar per resoldre les seves necessitats.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2396.jpg
Aquesta Càpsula formativa destaca la necessitat i utilitat de la documentació com a eina per definir i millorar els objectius educatius i les activitats de l’escola bressol.
Les Càpsules formatives d’Educació de la col·lecció #FormatACasa de la Gerència de Serveis d’Educació són vídeos de curta durada, entre 10 i 20 minuts, sobre una temàtica educativa específica d’actualitat. Aquesta càpsula formativa és la número 13 i s’adreça a les d’escoles bressol.
Autors: Manel Güell Barceló, formador i consultor i Marta Balsach Rizo, directora d’escola bressol.Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursPonènciaFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1974.jpg
Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual bàsic és una ajuda a la formació que aporta els coneixements necessaris per millorar les competències emocionals amb l’objectiu de facilitar una atenció de qualitat als usuaris i a les usuàries.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2096.jpg
La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements necessaris sobre la imatge corporativa, ja que aquesta té una relació directa amb la qualitat en l'atenció i del servei. Un servei de qualitat és sinònim d'imatge positiva
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1995.jpg
En aquest material d'ampliació veuràs la rellevància de la imatge corporativa, el feedback com a eina de comunicació, la velocitat, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, entre d'altres aspecte destacables.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2400.jpg
Aquest Destil·lat aborda la relació entre els centres escolars i els serveis d’educació amb les famílies, analitza els principals problemes que sorgeixen en aquesta relació i en descriu els elements positius. L’autor apunta també diferents elements per a la reflexió, alhora que formula un seguit de propostes de millora com, per exemple, facilitar l’adaptació dels infants a l’Escola bressol i a P3, endegar projectes de “Famílies o mares enllaç” per als col·lectius amb més dificultats de comunicació en el marc escolar, o millorar el suport de l’ajuntament a les famílies en les diferents transicions.
La col·lecció Destil·lats d’Educació facilita el coneixement generat en marc de les jornades i les accions formatives de la Gerència de Serveis d’Educació en un format sintètic i visual. Aquest destil·lat és el número 9 d’aquesta col·lecció.
Autor: Jordi Collet. Sociòleg, educador social, i professor titular de sociologia de l’educació a la Universitat de Vic. Punt 1: resultat del treball en grup realitzat en el marc de la Tarda de regidors d’educació: “La participació de les famílies a les escoles”Destil·lats d’EducacióTipus de recursManualFormatPDF -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2816.jpg
El vídeo recull els 5 grans àmbits de la Transformació Digital a les empreses i els 3 passos per assessorar-les en transformació digital, explicat per en Xavier Gallardo, expert en transformació digital, Director de Novatec Advisors i Director del del Máster en Direcció d’Empresas Industrials de la Universitat Autònoma de Barcelona (EUSS-UAB)
Tipus de recursGuia de projecte o serveiFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2742.jpg
La reforma de la legislació civil i processal per al suport a les persones amb discapacitat té la intenció de promoure i fomentar les mesures voluntàries. És a dir, el respecte a la voluntat de la persona. Ara parlarem de quines són aquestes mesures, com es poden tramitar, i en posarem alguns exemples, amb l’advocada Anna Rovira Cairó.
Tipus de recursEntrevistaFormatÀudio -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2743.jpg
La reforma legislativa, civil i processal en matèria de discapacitat aboleix el concepte de tutela per a persones majors d’edat. Tot i això, en alguns casos, cal acudir al jutjat per demanar mesures de suport. En quins casos concretament? En parlem amb l'advocada Anna Rovira Cairó.
Tipus de recursEntrevistaFormatÀudio