Cerca lliure
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2294.jpg
Xavier Piquer, cap docent a EUMES, ens explica l'equipament bàsic amb el que ha de comptar un professor de música per fer les classes en línia i la seva posada en funcionament.
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2299.jpg
Ruben Bes Rams, gerent de l'Escola d'Arts en Viu i professor del Departament de Pedagogia de l’ESMUC, presenta 3 aplicacions que es poden utilitzar per crear acompanyaments per als alumnes de música: Logic Pro, Band-in-a-Box i iReal Pro.
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursTutorialFormatVídeo -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Copsar el concepte de seguretat jurídica.
- Diferenciar la seguretat jurídica de l’Ajuntament com a institució i la seguretat jurídica del propi càrrec electe.- Adoptar les mesures escaients per a la interdicció de l’arbitrarietat de l’Administració, i interioritzar els conflictes d’interessos i les causes d’abstenció en l’actuació corporativa.
- Comprendre la importància del procediment administratiu com a garantia formal.
- Interioritzar i revisar les funcions públiques del personal tècnic i de la secretaria-intervenció com a mecanismes de garantia de la seguretat jurídica.
- Analitzar els riscos principals de seguretat jurídica.
- Conèixer les institucions públiques amb funcions encomanades de protecció de la legalitat.Espai 5.000CanalVideoformacióDurada2,0 h