Com superar la por de fer una transmissió en directe
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre educatiu | Ús d'eines i aplicacions bàsiques en l'àmbit digital |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Professor escola | Ús d'eines i aplicacions bàsiques en l'àmbit digital |
Recursos relacionats
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2300.jpg
Meritxell Viñas Pinto, formadora en noves tecnologies aplicades a l'educació, ens explica les característiques de Zoom, Meet, Jitsi i Teams detallant quan és preferible fer servir una o una altra segons les necessitats educatives dels professors.
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2294.jpg
Xavier Piquer, cap docent a EUMES, ens explica l'equipament bàsic amb el que ha de comptar un professor de música per fer les classes en línia i la seva posada en funcionament.
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2302.jpg
Meritxell Viñas Pinto, formadora en noves tecnologies aplicades a l'educació,
Com compartir un vídeo o fitxer de música a Zoom activant l'àudio del sistema. Diferència entre àudio del micròfon i àudio del sistema.Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursTutorialGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2299.jpg
Ruben Bes Rams, gerent de l'Escola d'Arts en Viu i professor del Departament de Pedagogia de l’ESMUC, presenta 3 aplicacions que es poden utilitzar per crear acompanyaments per als alumnes de música: Logic Pro, Band-in-a-Box i iReal Pro.
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursTutorialFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2301.jpg
Meritxell Viñas Pinto, formadora en noves tecnologies aplicades a l'educació, ens explica com compartir un arxiu amb els nostres col·laboradors o interlocutors, i com poder comentar i col·laborar en un document.
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursTutorialFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2298.jpg
Miguel Angel Cano Fragoso, consultor educatiu, productor i pedagog musical, ens dóna idees i eines per a construir un entorn personal d'aprenentatge en el context de l'educació musical.
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2296.jpg
Xavier Piquer, cap docent a EUMES, ens explica l'equipament bàsic amb el que ha de comptar un professor de música per fer les classes en línia i la seva posada en funcionament.
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2297.jpg
Pere Vàzquez Maltas, realitzador audiovisual, ens explica de forma breu i concissa, els elements bàsics per fer videotutorials per a les escoles i els seus alumnes.
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo