Google Drive: compartir i col·laborar en un document
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre educatiu | Ús d'eines i aplicacions bàsiques en l'àmbit digital |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Professor escola | Ús d'eines i aplicacions bàsiques en l'àmbit digital |
Recursos relacionats
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_eines_digitals.jpg
El núvol és un dels conceptes que pertany a una realitat digital ja consolidada, tant en l’àmbit personal com en el professional. Qui més qui menys ha escoltat expressions com “Treballar al núvol” o “Pujar documents al núvol”. Però, què significa exactament això? Què vol dir “pujar alguna cosa al núvol”? On és aquest “núvol”? Per què podem utilitzar-lo?
AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recursManualFormatÀudio -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_eines_digitals.jpg
Quan parlem de transformació i de canvi en aquest àmbit ens referim a l’aparició de nous actors, com les propostes sorgides del moviment del programari lliure. També a la forma d’utilitzar-les de forma col·laborativa, en equip. I aquí, Google té molt a dir amb el seu conjunt d’aplicacions ofimàtiques Google Docs.
En aquest pòdcast farem referència a tres de les eines ofimàtiques que ens ofereix Google: el processador de textos (Google Docs), el full de càlcul (Google Sheets) i l’aplicació per fer presentacions (Google Slides).AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recursManualFormatÀudio -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2294.jpg
Xavier Piquer, cap docent a EUMES, ens explica l'equipament bàsic amb el que ha de comptar un professor de música per fer les classes en línia i la seva posada en funcionament.
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2302.jpg
Meritxell Viñas Pinto, formadora en noves tecnologies aplicades a l'educació,
Com compartir un vídeo o fitxer de música a Zoom activant l'àudio del sistema. Diferència entre àudio del micròfon i àudio del sistema.Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursTutorialGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2299.jpg
Ruben Bes Rams, gerent de l'Escola d'Arts en Viu i professor del Departament de Pedagogia de l’ESMUC, presenta 3 aplicacions que es poden utilitzar per crear acompanyaments per als alumnes de música: Logic Pro, Band-in-a-Box i iReal Pro.
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursTutorialFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2295.jpg
Meritxell Viñas Pinto, Formadora en noves tecnologies aplicades a l'educació, ens ofereix quatre consells per rebaixar la por de fer un directe i aconseguir una classe més amena per als teus estudiants.
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursBones pràctiquesFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2298.jpg
Miguel Angel Cano Fragoso, consultor educatiu, productor i pedagog musical, ens dóna idees i eines per a construir un entorn personal d'aprenentatge en el context de l'educació musical.
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2296.jpg
Xavier Piquer, cap docent a EUMES, ens explica l'equipament bàsic amb el que ha de comptar un professor de música per fer les classes en línia i la seva posada en funcionament.
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo