Aprèn Genially
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director biblioteca | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre cívic | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre educatiu | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament cultural | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament esportiu | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de desenvolupament econòmic | Director mercat municipal | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Transversal | Cap secció | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Transversal | Cap servei | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sergent policia | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Transversal | Cap negociat | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Transversal | Cap unitat | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Bibliotecari | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Locutor ràdio | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Mestre escola bressol | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Professor escola | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic consum | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic cultura | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic diversitat/civisme/convivència/igualtat | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic educació | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic esports | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic joventut | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic museu | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic participació ciutadana | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic patrimoni cultural | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic salut pública | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Educador social | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Infermer | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Metge | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Psicòleg | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Tècnic infància/família/gent gran/inclusió | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Treballador social | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic comerç | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic promoció econòmica | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic turisme | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Arquitecte | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Arquitecte tècnic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Enginyer | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Enginyer tècnic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic habitatge | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic medi ambient | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic mobilitat | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Topògraf | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de seguretat ciutadana | Tècnic protecció civil | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Analista informàtic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Arxiver | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Programador informàtic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic comunicació | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic contractació/compres | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic cooperació/relacions internacionals | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic formació | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic jurídic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic organització | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic prevenció riscos laborals | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic protocol | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic recursos humans | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic serveis econòmics | Influència i persuasió |
Recursos relacionats
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2701.jpg
Lliçó magistral per aprendre en només una hora com crear infografies.
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2023.1 hora 1 habilitatTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2050.jpg
Manual de lectura per al participant del curs. Aquest manual té com a principal objectiu aprendre a fer infografies i visualitzacions per tal de millorar la presentació, comunicació i difusió de la informació i mostrar les dades de manera ordenada, creativa i molt visual.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2362.jpg
Aquest és un recurs on mostrem les característiques més importants de les imatges digitals i la seva importància en l’ús de les eines informàtiques.
S’expliquen els diferents tipus d’imatges que hi ha i es presenten els conceptes tècnics que cal tenir en compte en el seu tractament.
Conté 5 blocs: tipus d’imatge, conceptes bàsics, resolució, colors, pes i formats gràfics.
La finalitat és aprendre a modificar aquests paràmetres des de les eines informàtiques.Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2249.jpg
Aquest recurs és un recull de vídeotutorials que pretén donar pautes sobre els conceptes tècnics de les imatges digitals i preparar-les correctament segons el mitjà final a utilitzar.
Tipus de recursTutorialFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2371.jpg
Amb aquest recurs aprendrem com crear infografies interactives, una forma de presentar informació de forma visual i concisa, permetent que el lector navegui per aquesta mentre interactua amb diversos elements.
Descobrirem què són i quan fer servir aquest tipus d'infografies i veurem com pots crear les teves pròpies infografies interactives.
Conté 4 blocs (comença, crea, dissenya, sorprèn) cadascuna de les quals conté:
un vídeo, un document en PDF amb tots els continguts i alguns enllaços d’interès.Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_eines_digitals.jpg
El núvol és un dels conceptes que pertany a una realitat digital ja consolidada, tant en l’àmbit personal com en el professional. Qui més qui menys ha escoltat expressions com “Treballar al núvol” o “Pujar documents al núvol”. Però, què significa exactament això? Què vol dir “pujar alguna cosa al núvol”? On és aquest “núvol”? Per què podem utilitzar-lo?
AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recursManualFormatÀudio -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_eines_digitals.jpg
Sovint no sabem, o no som conscients, on perdem la major part del nostre temps. Segur que, en moltes ocasions, has arribat al final d’una jornada de feina amb aquella sensació una mica desagradable de no haver parat ni un sol moment i, en canvi, no haver avançat gens ni mica en assumptes que són importants. Coneixerem algunes eines tecnològiques que ens poden ajudar amb la gestió del temps, plantant cara així a l’estrès i l’ansietat i recuperant temps per a nosaltres, per invertir-lo en allò que realment volem.
AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recursManualFormatÀudio -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_eines_digitals.jpg
Quan parlem de transformació i de canvi en aquest àmbit ens referim a l’aparició de nous actors, com les propostes sorgides del moviment del programari lliure. També a la forma d’utilitzar-les de forma col·laborativa, en equip. I aquí, Google té molt a dir amb el seu conjunt d’aplicacions ofimàtiques Google Docs.
En aquest pòdcast farem referència a tres de les eines ofimàtiques que ens ofereix Google: el processador de textos (Google Docs), el full de càlcul (Google Sheets) i l’aplicació per fer presentacions (Google Slides).AudioFormació de la DSF (pòdcast)Tipus de recursManualFormatÀudio