Com fer crítica constructiva

Recurs
Com fer crítica constructiva

Per fer crítiques per a la millora, hem de tenir en compte algunes qüestions que aquest recurs planteja de forma clara en menys de 2'.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

Tipus de recurs:
Guia d'habilitats
Format:
Vídeo
Agrupació:
Comunicació interpersonal
Promotor:
Direcció de Serveis de Formació
Col·lecció:
Videopindoles d'aprenentatge

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Càrrec electe Transversal Regidor Treball transversal en la prestació de serveis
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director biblioteca Treball transversal en la prestació de serveis
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre cívic Treball transversal en la prestació de serveis
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre educatiu Treball transversal en la prestació de serveis
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament cultural Treball transversal en la prestació de serveis
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament esportiu Treball transversal en la prestació de serveis
Comandament executiu Serveis de seguretat ciutadana Inspector policia Treball transversal en la prestació de serveis
Comandament executiu Serveis de seguretat ciutadana Sotsinspector policia Treball transversal en la prestació de serveis
Comandament executiu Transversal Cap secció Treball transversal en la prestació de serveis
Comandament executiu Transversal Cap servei Treball transversal en la prestació de serveis
Comandament operatiu Serveis de desenvolupament territorial Cap colla Treball transversal en la prestació de serveis
Comandament operatiu Serveis de desenvolupament territorial Encarregat Treball transversal en la prestació de serveis
Comandament operatiu Serveis de seguretat ciutadana Caporal policia Treball transversal en la prestació de serveis
Comandament operatiu Serveis de seguretat ciutadana Sergent policia Treball transversal en la prestació de serveis
Comandament operatiu Transversal Cap negociat Treball transversal en la prestació de serveis
Comandament operatiu Transversal Cap unitat Treball transversal en la prestació de serveis
Habilitació nacional Serveis de suport intern Interventor Treball transversal en la prestació de serveis
Habilitació nacional Serveis de suport intern Secretari Treball transversal en la prestació de serveis
Habilitació nacional Serveis de suport intern Secretari/Interventor Treball transversal en la prestació de serveis
Habilitació nacional Serveis de suport intern Tresorer Treball transversal en la prestació de serveis
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Bibliotecari Treball en equip
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Locutor ràdio Treball en equip
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Mestre escola bressol Treball en equip
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Professor escola Treball en equip
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic consum Treball en equip
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic cultura Treball en equip
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic diversitat/civisme/convivència/igualtat Treball en equip
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic educació Treball en equip
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic esports Treball en equip
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic joventut Treball en equip
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic museu Treball en equip
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic participació ciutadana Treball en equip
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic patrimoni cultural Treball en equip
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic salut pública Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de benestar social Educador social Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de benestar social Infermer Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de benestar social Metge Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de benestar social Psicòleg Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de benestar social Tècnic infància/família/gent gran/inclusió Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de benestar social Treballador social Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic comerç Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic promoció econòmica Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic turisme Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Arquitecte Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Arquitecte tècnic Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Enginyer Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Enginyer tècnic Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic habitatge Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic medi ambient Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic mobilitat Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Topògraf Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de seguretat ciutadana Tècnic protecció civil Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de suport intern Analista informàtic Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de suport intern Arxiver Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de suport intern Programador informàtic Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic comunicació Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic contractació/compres Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic cooperació/relacions internacionals Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic formació Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic jurídic Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic organització Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic prevenció riscos laborals Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic protocol Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic recursos humans Treball en equip
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic serveis econòmics Treball en equip

Recursos relacionats

  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2230.jpg

    Com reps una crítica? En 2' el vídeo et dona pistes per aprofitar-les i fer un creixement professional i personal.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2211.jpg

    El manual parteix del concepte d'empatia per analitzar posteriorment tot allò que afecta la comunicació empatica. L'empatia és una eina clau per desenvolupar les connexions basades en la confiança i la credibilitat.
    La comunicació “intra” i interpersonal ha de fonamentar-se en aquest concepte. Cal construir recursos que generin una capacitat dialògica centrada en les necessitats pròpies però també en les dels nostres interlocutors, arribant a assolir l'entesa. el diàleg assertiu i la gestió emocional adequada, ajudaran a l'aprenentatge de la nostra comunicació empàtica, configurant-la de manera sòlida i en permanent creixement.
    Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2217.jpg

    La comunicació és un element clau en el procés de socialització de les persones, alhora que un procés complicat i ple de dificultats de diversa índole. És habitual, doncs, que sorgeixin conflictes i malentesos en les nostres relacions.
    Amb les eines que ens ofereix la Comunicació No Violenta es preten aprendre a comunicar-nos de manera efectiva i afectiva i tractar de resoldre tot tipus de conflicte sense violència ni coacció.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2228.jpg

    La Comunicació No Violenta (CNV) és una tècnica que busca generar espais de qualitat perquè dues persones expressin les seves necessitats de forma honesta i constructiva. Ens ho explica la Carme Pujol en aquest vídeo.
    Col·lecció “Aprenent amb els experts” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Aprenent amb els experts
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2216.jpg

    Les preguntes són claus per tal de fer un bon acompanyament en els equips de treball. En 2 minuts tens alguns aspectes clau a tenir en compte.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2218.jpg

    Informar de canvis requereix d'una sèrie de passes que faciliten la comprensió i distribució d'allò que s'ha volgut comunicar. En 2' el vídeo et dóna instruccions de com fer-ho.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2293.jpg

    Vivim temps difícils que ens estan posant a prova en el nostre lideratge i en les nostres relacions. I en aquest context, la bona comunicació és més necessària que mai. Ferran Ramon-Cortés ens ho explica en aquesta xerrada.
    Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Converses Directives
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_comunicacio_positiva.jpg

    Andrea Vilallonga conversa amb Emma Giner sobre positivitat

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Entrevista
    Format
    Àudio