Els 5 perquès
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director biblioteca | Presa de decisions |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre cívic | Presa de decisions |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre educatiu | Presa de decisions |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament cultural | Presa de decisions |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament esportiu | Presa de decisions |
Comandament executiu | Serveis de desenvolupament econòmic | Director mercat municipal | Presa de decisions |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Inspector policia | Presa de decisions |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sotsinspector policia | Presa de decisions |
Comandament executiu | Transversal | Cap secció | Presa de decisions |
Comandament executiu | Transversal | Cap servei | Presa de decisions |
Comandament operatiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sergent policia | Presa de decisions |
Comandament operatiu | Transversal | Cap negociat | Presa de decisions |
Comandament operatiu | Transversal | Cap unitat | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Bibliotecari | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Locutor ràdio | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Mestre escola bressol | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Professor escola | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic consum | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic cultura | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic diversitat/civisme/convivència/igualtat | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic educació | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic esports | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic joventut | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic museu | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic participació ciutadana | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic patrimoni cultural | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic salut pública | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Educador social | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Infermer | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Metge | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Psicòleg | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Tècnic infància/família/gent gran/inclusió | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Treballador social | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic comerç | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic promoció econòmica | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic turisme | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Arquitecte | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Arquitecte tècnic | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Enginyer | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Enginyer tècnic | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic habitatge | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic medi ambient | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic mobilitat | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Topògraf | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de seguretat ciutadana | Tècnic protecció civil | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Analista informàtic | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Arxiver | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Programador informàtic | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic comunicació | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic contractació/compres | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic cooperació/relacions internacionals | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic formació | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic jurídic | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic organització | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic prevenció riscos laborals | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic protocol | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic recursos humans | Presa de decisions |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic serveis econòmics | Presa de decisions |
Recursos relacionats
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2316.jpg
Discernir com abordar una situació conflictiva pot tenir alguna dificultat si no endrecem bé els elements que la configuren i imaginem diferents sortides possibles. En 2' et donem alguna idea de com fer-ho.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2352.jpg
Què té a veure la responsabilitat amb sentir-nos protagonistes, i no víctimes, de la nostra vida?
És des d'ella des d'on es pot iniciar aquest camí que té molts beneficis tant en el terreny professional com en el personal i que permet guanyar confiança i credibilitat. No obstant, no és un procés ràpid ja que el canvi necessita d'una introspecció que porta el seu temps i el seu esforç.
El recurs ens acompanya a fer-lo.Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2351.jpg
La incertesa és un estat normal i adaptatiu a certes situacions imprevistes i la seva presència ens ajuda a posar-nos en acció per sortir d’aquestes situacions. Això no obstant, la incertesa ancorada a la por pot convertir-se en un element de bloqueig.
Vivim temps turbulents i exigents marcats per profunds processos de canvi. Per això, és fonamental aprendre a comprendre i gestionar la incertesa i així adaptar-nos als temps actuals.
El recurs ens ofereix reflexions i eines per poder avançar des de la incertesa entenent, acceptant i treballant aquells factors que poden frenar la necessitat d'adaptació al canvi.Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2349.jpg
Vivim immersos en l’anomenada revolució digital: un nou paradigma digital que s’està obrint camí en tots els àmbits de les nostres vides i on el canvi és constant: l'accés i gestió de quantitats ingents d’informació i fonts, la proliferació de les comunicacions, els nous espais de participació, les noves maneres de treballar i els nous models de negoci... Tot plegat requereix que siguem pensadors crítics per, en definitiva, ser amos del nostre pensament i actuar en conseqüència.
Per això, aquest recurs es centra en definir què és el pensament crític i en detallar les 3 capacitats essencials que exigeix posar-lo en joc, així com els seus components associats: la nostra capacitat d’aprendre, l’autoconeixement i la comunicació eficaç.Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2333.jpg
En 2' descobriràs com consensuar idees de millora, per un projecte, ... d'una forma senzilla i efectiva.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022
Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2319.jpg
La curiositat i l'exploració de petits nous canvis en les nostres rutines poden ser útils per obrir pas a la creativitat. En 2' algunes idees de com acomseguir-ho.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2332.jpg
Les analogies forçades és una tècnica senzilla per ampliar i indagar el treball creatiu sobre una idea. En 2' el recurs et mostra com aplicar-la
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022
Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2446.jpg
La creativitat és la capacitat de generar solucions noves partint de coneixements que ja tenim interioritzats al nostre cervell. Però els lladres de temps com la pressa o la infoxicació, ens col·lapsen sovint. En aquesta xerrada descobriràs com clarificar, idear, desenvolupar i implementar solucions originals.
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2022.1 hora 1 habilitatTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo