How to create impactful presentations
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Càrrec electe | Transversal | Regidor | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director biblioteca | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre cívic | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre educatiu | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament cultural | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament esportiu | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de desenvolupament econòmic | Director mercat municipal | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Inspector policia | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sotsinspector policia | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Transversal | Cap secció | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Transversal | Cap servei | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Transversal | Cap negociat | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Transversal | Cap unitat | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Bibliotecari | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Locutor ràdio | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Mestre escola bressol | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Professor escola | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic consum | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic cultura | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic diversitat/civisme/convivència/igualtat | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic educació | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic esports | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic joventut | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic museu | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic participació ciutadana | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic patrimoni cultural | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic salut pública | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Educador social | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Infermer | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Metge | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Psicòleg | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Tècnic infància/família/gent gran/inclusió | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Treballador social | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic comerç | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic promoció econòmica | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic turisme | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Arquitecte | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Arquitecte tècnic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Enginyer | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Enginyer tècnic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic habitatge | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic medi ambient | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic mobilitat | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Topògraf | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de seguretat ciutadana | Tècnic protecció civil | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Analista informàtic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Arxiver | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Programador informàtic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic comunicació | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic contractació/compres | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic cooperació/relacions internacionals | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic formació | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic jurídic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic organització | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic prevenció riscos laborals | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic protocol | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic recursos humans | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic serveis econòmics | Influència i persuasió |
Recursos relacionats
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2265.jpg
Aquest recurs té un doble objectiu: practicar l'escolta, la lectura i la comprensió en anglès mentre descobreixes quines són les claus per aprendre idiomes i quines són les creences limitadores que sovint ens bloquegen i desmotiven. Disposes de vídeos amb subtítols en anglès i català, transcripcions i un full de treball per practicar pas a pas.
Experiències d'autoaprenentatge “2×1“Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2364.jpg
Aquesta Càpsula formativa estableix que saber comunicar-se ajustant el missatge al que cada família necessita és una de les claus per acompanyar-les.
Les Càpsules formatives d’Educació de la col·lecció #FormatACasa de la Gerència de Serveis d’Educació són vídeos de curta durada, entre 10 i 20 minuts, sobre una temàtica educativa específica d’actualitat. Aquesta càpsula formativa és la número 1 i s’adreça a les d’escoles bressol.
Autora: Clara Puigventós, consultora educativa i en gestió de serveis a les persones a la Baula.Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursPonènciaFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2374.jpg
Aquesta Càpsula formativa parla de la importància i els beneficis del joc lliure i de com l'acompanyem en el marc de la família.
Les Càpsules formatives d’Educació de la col·lecció #FormatACasa de la Gerència de Serveis d’Educació són vídeos de curta durada, entre 10 i 20 minuts, sobre una temàtica educativa específica d’actualitat. Aquesta càpsula formativa és la número 8 i s’adreça a les d’escoles bressol.
Autora: Núria Ferrando i Arrufat, fisioterapeuta, psicomotricista i formadora d'equips de llars d'infantsCàpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursPonènciaFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1879.jpg
Aquest material et mostrarà amb detall el feedback com a eina de comunicació, el to i la intencionalitat de la veu, l’assertivitat, les necessitats bàsiques dels/de les ciutadans/anes dins l’acollida personalitzada, etc.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2416.jpg
En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'inconvenient per a l'usuari en l'ús d'aquestes eines de comunicació és no poder rebre una resposta personalitzada i immediata. L'atenció telefònica, en aquestes circumstàncies, segueix essent la manera propera, resolutiva i càlida que el ciutadà desitja trobar per resoldre les seves necessitats.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2096.jpg
La imatge corporativa és el resultat dels estímuls projectats des de l'Administració municipal mitjançant els serveis adreçats a la ciutadania. Aquest manual vol donar els coneixements necessaris sobre la imatge corporativa, ja que aquesta té una relació directa amb la qualitat en l'atenció i del servei. Un servei de qualitat és sinònim d'imatge positiva
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2140.jpg
L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem millorar les nostres habilitats socials per desenvolupar estratègies que ens permetin fer front a situacions difícils en aquest àmbit.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2207.jpg
La Direcció de Serveis de Formació, en col·laboració amb la Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius, ha adquirit llicències ‘business’ de la plataforma Zoom amb l’objectiu de donar cobertura a totes aquelles accions formatives que es vulguin impartir mitjançant aquest sistema.
En aquesta guia s’ha recollit les principals funcionalitats que permet la plataforma i les principals instruccions d’ús des de quatres perspectives: l’usuari, el docent, l’amfitrió i l’administrador.
Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia