Màrqueting digital #02. Públic objectiu i calendari editorial (pòdcast)

Recurs
Màrqueting digital #02. Públic objectiu i calendari editorial (pòdcast)

Públic objectiu i Calendari editorial són dos conceptes de vital importància en el món del màrqueting, sigui o no digital. Tenen una relació directa i són imprescindibles per elaborar una correcta estratègia de continguts i ajudar-te a guanyar visibilitat a les xarxes socials i a internet en general.

Tipus de recurs:
Manual
Format:
Àudio
Agrupació:
Comunicació corporativa
Promotor:
Direcció de Serveis de Formació
Col·lecció:
AudioFormació de la DSF (pòdcast)

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director biblioteca Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre cívic Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre educatiu Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament cultural Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament esportiu Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de desenvolupament econòmic Director mercat municipal Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de seguretat ciutadana Inspector policia Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de seguretat ciutadana Sotsinspector policia Influència i persuasió
Comandament executiu Transversal Cap secció Influència i persuasió
Comandament executiu Transversal Cap servei Influència i persuasió
Comandament operatiu Transversal Cap negociat Influència i persuasió
Comandament operatiu Transversal Cap unitat Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Bibliotecari Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Locutor ràdio Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Mestre escola bressol Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Professor escola Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic consum Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic cultura Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic diversitat/civisme/convivència/igualtat Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic educació Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic esports Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic joventut Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic museu Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic participació ciutadana Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic patrimoni cultural Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic salut pública Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Educador social Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Infermer Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Metge Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Psicòleg Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Tècnic infància/família/gent gran/inclusió Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Treballador social Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic comerç Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic promoció econòmica Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic turisme Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Arquitecte Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Arquitecte tècnic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Enginyer Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Enginyer tècnic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic habitatge Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic medi ambient Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic mobilitat Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Topògraf Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de seguretat ciutadana Tècnic protecció civil Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Analista informàtic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Arxiver Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Delegat protecció de dades Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Programador informàtic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic comunicació Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic contractació/compres Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic cooperació/relacions internacionals Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic formació Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic jurídic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic organització Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic prevenció riscos laborals Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic protocol Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic recursos humans Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic serveis econòmics Influència i persuasió

Recursos relacionats

  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

    Actualment tenim al nostre abast més canals de comunicació i informació que mai: whatsapp, facebook, instagram, webs de tot tipus...Els webs i els blogs primer, i les xarxes socials i la missatgeria instantània després, han esdevingut una oportunitat per a nous creadors de continguts, comerços i professionals de tot tipus, i també han establert una nova manera de comunicar-nos.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

    En aquest pòdcast parlarem d’aplicacions i eines per gestionar xarxes socials, concretament de quatre solucions molt conegudes, tot i que n’hi ha moltes més. Parlarem de Hootsuite, Facebook Creator Studio, Tweetdeck i Linktree.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

    En aquest pòdcast parlarem de Linkedin, la xarxa social professional que va néixer el 2004 i que continua sent un referent en el món laboral, professional i empresarial, també parlarem, molt important, del què NO és. Som-hi!

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

    Parlem de les claus per ser més visibles a les xarxes socials i a internet, en concret en aquest pòdcast de la publicitat a Facebook i Instagram. I és que la visibilitat de forma orgànica -és a dir, amb els nostres propis recursos- és limitada a no ser que compten amb una gran audiència amb la qual tinguem un alt grau d’interacció.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

    Fer màrqueting va molt més enllà d’intentar vendre productes i serveis de manera directa. És el màrqueting de continguts que, amb l’era d’internet, ha pogut desenvolupar tot el seu potencial.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

    El màrqueting per correu electrònic (email màrqueting) va molt més enllà de l’àmbit purament comercial i és una eina que ja s’utilitza en tots els sectors, també a les administracions públiques.
    Un exemple, són els butlletins electrònics que envien els Ajuntaments o Consells Comarcals amb una recopilació de notícies, activitats d’oci i cultura o informacions rellevants per a la ciutadania.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2472.jpg

    Quina mena d'informació és més apta per publicar en Reels? I quina en TikTok? En 2' t'ajudem a triar.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2023

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_eines_digitals.jpg

    La primera xarxa social d’ús massiu va ser Facebook. Després van venir Twitter i Instagram. I ara, estan irrompent amb força xarxes com TikTok i Twitch. La primera està basada en vídeos de curta durada i, la segona, és una plataforma que permet la retransmissió d’esdeveniments en directe.
    En aquest pòdcast d’Audioformació farem una aproximació a aquestes dues plataformes que estan de moda entre els més joves.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio