Mòdul 3. Com es prepara una negociació?

Recurs
Mòdul 3. Com es prepara una negociació?

Aquest material t'ensenyarà com es prepara una negociació: la planificació, fases, on i com negociar, estratègies i tàctiques de la negociació, el paper del temps, etc.

Tipus de recurs:
Manual
Format:
Material en línia
Agrupació:
Desenvolupament personal. Gestió emocional
Promotor:
Direcció de Serveis de Formació
Col·lecció:
Manual de formació

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Càrrec electe Transversal Regidor Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director biblioteca Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre cívic Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre educatiu Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament cultural Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament esportiu Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de desenvolupament econòmic Director mercat municipal Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de seguretat ciutadana Inspector policia Influència i persuasió
Comandament executiu Serveis de seguretat ciutadana Sotsinspector policia Influència i persuasió
Comandament executiu Transversal Cap secció Influència i persuasió
Comandament executiu Transversal Cap servei Influència i persuasió
Comandament operatiu Serveis de seguretat ciutadana Caporal policia Influència i persuasió
Comandament operatiu Serveis de seguretat ciutadana Sergent policia Influència i persuasió
Comandament operatiu Transversal Cap negociat Influència i persuasió
Comandament operatiu Transversal Cap unitat Influència i persuasió
Suport operatiu Serveis de seguretat ciutadana Agent policia Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Bibliotecari Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Locutor ràdio Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Mestre escola bressol Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Professor escola Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic consum Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic cultura Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic diversitat/civisme/convivència/igualtat Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic educació Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic esports Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic joventut Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic museu Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic participació ciutadana Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic patrimoni cultural Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic salut pública Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Educador social Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Infermer Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Metge Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Psicòleg Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Tècnic infància/família/gent gran/inclusió Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de benestar social Treballador social Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic comerç Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic promoció econòmica Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic turisme Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Arquitecte Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Arquitecte tècnic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Enginyer Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Enginyer tècnic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic habitatge Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic medi ambient Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic mobilitat Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Topògraf Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de seguretat ciutadana Tècnic protecció civil Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Analista informàtic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Arxiver Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Programador informàtic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic comunicació Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic contractació/compres Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic cooperació/relacions internacionals Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic formació Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic jurídic Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic organització Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic prevenció riscos laborals Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic protocol Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic recursos humans Influència i persuasió
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic serveis econòmics Influència i persuasió

Recursos relacionats

  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2020.jpg

    Aquest material et mostra els conceptes essencials a tenir en compte en la negociació: bases fonamentals dels processos de negociació, com aconseguir beneficis per a totes les parts, necessitats, desitjos i posicions en la negociació, etc.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2021.jpg

    Aquest material t'ajudarà a conèixer les conductes ideals de la persona negociadora: planificació i comportament entre d'altres aspectes.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2111.jpg

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2293.jpg

    Vivim temps difícils que ens estan posant a prova en el nostre lideratge i en les nostres relacions. I en aquest context, la bona comunicació és més necessària que mai. Ferran Ramon-Cortés ens ho explica en aquesta xerrada.
    Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Converses Directives
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2213.jpg

    Els diferents models conductuals en els que ens movem cada dia poden tenir diverses causes i poden manifestar-se de formes molt diferents D’entre les diferents possibilitats, la conducta assertiva es manifesta com l’expressió adequada de les emocions en les relacions socials, sense que hi hagi ansietat o agressivitat. Per això, l’assertivitat esdevé una eina clau en totes les dimensions de les relacions humanes i, òbviament, també en les professionals.
    El recurs ens dóna coneixement sobre aquest tema, i ens aporta eines per a la reflexió i per a la pràctica d'algunes tècniques que ens ajudaran en la pràctica de l'assertivitat.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2483.jpg

    La Programació Neurolingüística, coneguda com PNL, és un conjunt d’eines, exercicis i recursos destinats a entendre les nostres arrels, què és el nostre món intern. Les nostres experiències de vida creen inconscientment les ulleres amb les que veiem les persones, el món i a nosaltres mateixos.
    La PNL estudia com les persones filtrem la informació que percebem, li donem un significat intern i, en funció d’aquest, experimentem l’emoció que incita a un comportament o un altre. Si vols saber més sobre què és la PNL, per a què serveix i com la pots aplicar, llegeix aquest recurs.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2124.jpg

    En aquest manual trobaràs tècniques interessants, conceptes inspiradors, útils propostes de pràctiques i alguns elements més que constitueixen el bloc bàsic d’eines provinents de la PNL per acompanyar-te en el teu dia a dia professional.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2364.jpg

    Aquesta Càpsula formativa estableix que saber comunicar-se ajustant el missatge al que cada família necessita és una de les claus per acompanyar-les.
    Les Càpsules formatives d’Educació de la col·lecció #FormatACasa de la Gerència de Serveis d’Educació són vídeos de curta durada, entre 10 i 20 minuts, sobre una temàtica educativa específica d’actualitat. Aquesta càpsula formativa és la número 1 i s’adreça a les d’escoles bressol.
    Autora: Clara Puigventós, consultora educativa i en gestió de serveis a les persones a la Baula.

    Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo