Storytelling: crear narratives amb impacte
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Càrrec electe | Transversal | Regidor | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director biblioteca | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre cívic | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre educatiu | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament cultural | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament esportiu | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de desenvolupament econòmic | Director mercat municipal | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Inspector policia | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sotsinspector policia | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Transversal | Cap secció | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Transversal | Cap servei | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Transversal | Cap negociat | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Transversal | Cap unitat | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Bibliotecari | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Locutor ràdio | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Mestre escola bressol | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Professor escola | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic consum | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic cultura | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic diversitat/civisme/convivència/igualtat | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic educació | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic esports | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic joventut | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic museu | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic participació ciutadana | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic patrimoni cultural | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic salut pública | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Educador social | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Infermer | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Metge | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Psicòleg | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Tècnic infància/família/gent gran/inclusió | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Treballador social | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic comerç | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic promoció econòmica | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic turisme | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Arquitecte | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Arquitecte tècnic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Enginyer | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Enginyer tècnic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic habitatge | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic medi ambient | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic mobilitat | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Topògraf | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de seguretat ciutadana | Tècnic protecció civil | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Analista informàtic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Arxiver | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Delegat protecció de dades | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Programador informàtic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic comunicació | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic contractació/compres | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic cooperació/relacions internacionals | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic formació | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic jurídic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic organització | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic prevenció riscos laborals | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic protocol | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic recursos humans | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic serveis econòmics | Influència i persuasió |
Recursos relacionats
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2326.jpg
La claredat, la concisió i la coherència són la clau perquè els nostres textos s'entenguin. En 2' et donem algunes idees de com aconseguir aquestes característiques.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2329.jpg
Per fer un bon ús del twitter, cal saber redactar un bon tuit . Només així, la nostra notícia quedarà clara i circularà ràpidament entre els possibles interessats.
Per aconseguir-ho, cal tenir en compte algunes premisses. En 2' et mostrem com fer-ho.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2234.jpg
Manuel Campo Vidal, comunicador amb llarga experiència i també docent i autor llibres i articles, planteja en 60 minuts els aspectes essencials perquè la comunicació amb els equips sigui efectiva. Ho fa, a més, aprofundint en els elements més rellevants en la situació de teletreball en què la Còvid ens ha immers. La necessitat d'escolta de l'altra, la rellevància de la veu, els ulls i les mans són alguns dels temes abordats de forma clara i resolent.
Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Converses DirectivesTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2277.jpg
Els 4 mòduls del recurs, d'entre 1:30 i 3 h, fan un recorregut des de la conceptualització i ús d'aquest tipus de document, fins a saber les claus per a la seva adequada redacció, disseny i publicació. Els continguts teòrics de cada mòdul, que es presenten en formats variats, conclouen en petits exercicis que ajuden a consolidar els aprenentatges més bàsics.
Tipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2325.jpg
Per fer més clara la redacció disposem de llistats i vinyetes. El recurs pretén mostrar com fer-ne un bon ús, i ho fa en una videopíndola de 2'.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021
Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2356.jpg
La neurocomunicació consisteix en l’aplicació de la neurociència en el coneixement dels processos de comunicació humana. Aquesta ens permet millorar les nostres comunicacions socials i incrementar la nostra probabilitat de persuadir i impactar amb el nostre interlocutor.
El neuromàrqueting consisteix en la utilització de tècniques que pertanyen a la neurociència per intentar analitzar el comportament dels consumidors i conèixer i comprendre els nivells d’atenció que mostren a diferents estímuls, intentant explicar-ho des de la base de la seva activitat neuronal.
En aquest recurs s'amplia la informació sobre aquests conceptes i s'assenyalen algunes idees per poder aplicar-los en l'entorn de les organitzacions.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2803.jpg
Conferència que tracta sobre la importància del llenguatge a l'administració pública. Ens comuniquem de forma clara? Crear confiança i empatia amb la ciutadania depèn, en molts casos, de la comunicació.
Col·lecció "Converses Directives" de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2023Converses DirectivesTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2166.jpg
Avui en dia disposem de tecnologies assequibles i econòmiques que ens permeten generar i distribuir continguts audiovisuals amb molta facilitat; ja no és necessari disposar de grans mitjans per a elaborar aquestes petites produccions i això representa una gran oportunitat.
Aquest recurs recull els diferents aspectes a tenir en compte per a enregistrar, produir i publicar un vídeo a Internet.
Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia