Cerca lliure
-
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
•Dotar a les i els professionals d’un coneixement teòric sobre la problemàtica de la violència ascendent o filioparental.•Proporcionar eines per a la detecció de situacions de violència ascendent en les mares i/o pares que la viuen i en els i les joves que l’exerceixen, així com la derivació a serveis especialitzats.•Adquirir eines i recursos per a acompanyar terapèuticament a mares i/o pares que viuen situacions de violència ascendent, per a millorar la seva protecció i iniciar el seu procés de responsabilització en la millora de la relació.•Adquirir eines i recursos per a acompanyar terapèuticament a joves que exerceixen violència cap a les seves mares i/o pares o figures cuidadores, perquè es facin càrrec de la violència que exerceixen i emprenguin un procés per a relacionar-se de forma no violenta i respectuosa.
CanalVideoformació + en líniaDurada20,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
En acabar l’acció formativa les persones participants han de ser capaces de:•Aplicar la intervenció coordinada des de el Treball Social amb altres professionals•Fer el Pla d’intervenció•Utilitzar correctament els mecanismes legals en situacions de maltractaments•Millorar la aplicació de la Guia Local per fer front el maltractaments
CanalVideoformació + en líniaDurada22,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
En acabar l’acció formativa les persones participants han de ser capaces de:•Conèixer el mapa de prestacions: estatal i autonòmic.•Conèixer els òrgans gestors•Conèixer els requisits, compatibilitats i incompatibilitats de leprestacions•El plantejament i estudi de cada cas pràctic, vinculat als recursos econòmics.
CanalVideoformació + en líniaDurada30,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Compartir el marc conceptual de l'acompanyament a la trajectòria educativa com a estratègia per a la millora educativa i prevenció de l'abandonament escolar.
• Conceptualitzar l'acompanyament personalitzat des d'una perspectiva biogràfica i de cicle de vida.
• Identificar agents i espais de treball per desenvolupar estratègies d'acompanyament personalitzat en la trajectòria educativa dels infants i joves.
• Identificar recursos i aportar eines d'intervenció per l'acompanyament personalitzat: detecció de necessitats i perfils, eines d'intervenció, agents implicats.CanalVideoformació + en líniaDurada12,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
1. Valorar la importància de l'actuació ètica en el treball diari de la policia local 1.1. Identificar els elements clau que caracteritzen una actuació policial ètica i professional.1.2. Integrar els principis d'actuació ètica quan cal l'ús de la força
CanalVideoformació + en líniaDurada10,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
En acabar l’acció formativa, les persones participants seran capaces de:
1. Identificar la imatge pública que projecten a la xarxa professional Linkedin.
2. Actualitzar el perfil professional Linkedin visiblitzant la marca personal.
3. Descobrir el potencial de la xarxa LInkedin per fer ús de la xarxa de contactes en l’àmbit personal, i professional.CanalVideoformació + en líniaDurada6,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Dotar d'eines metodològiques els assistents per tal d'ampliar públics culturals i arribar a tots els sectors de la població del municipi.
• Determinar què funciona i què no a l'hora d'atraure nous públics als esdeveniments culturals.
• Establir les aportacions més rellevants a l'hora d'ampliar públics, tot fomentant la inclusió i la cohesió social i implicant la població en l'oferta cultural.
• Abordar noves experiències en l'àmbit de l'ampliació de públics i la participació, amb exemples de bones pràctiques municipals.
• Analitzar la importància de les xarxes socials en l'ampliació de públics, remarcant quines xarxes són les més idònies per a cada objectiu.
• Sectoritzar els públics amb una estratègia clara per a cada àmbit d'edat, tenint en compte a més els condicionaments socials i econòmics de cada sector.
• Mostrar la relació estreta entre la propietat intel·lectual i les polítiques culturals.
• Detallar els àmbits d’afectació de la propietat intel·lectual en l’acció cultural municipal.
• Desglossar les lleis principals que afecten la propietat intel·lectual.
• Determinar els principals punts a tenir en compte per part dels tècnics de cultura.
• Precisar quins dominis estan subjectes a la llei.CanalVideoformació + en líniaDurada15,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Conèixer i aplicar els conceptes d’equilibris econòmics.
• Ser capaç de vincular els controls legals amb els conceptes d’equilibri econòmic i financer.CanalVideoformació + en líniaDurada20,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
• Introduir les causes que ens porten a mesurar (relació estreta amb els objectius).
• Introduir els conceptes bàsics (mètriques) i la descripció de l’informe mensual.
• Adquirir competències per interpretar les dades sobre xarxes socials que es deriven de l’informe mensual del Whatabout i altres eines gratuïtes d’anàlisi de xarxes (fb, tw, instagram, youtube).
• Anàlisi i avaluació (què fem amb les dades?).
• Valorar l’efectivitat de les xarxes socials de la biblioteca a partir de l’informe mensual.CanalVideoformació + en líniaDurada8,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
1. Mapejar i estructurar l'experiència de l'usuari des de i en l'administració pública
2. Seleccionar els recursos que permetin elaborar un mapa d'experiència de l'usuari (UX) segons cada necessitat
3. Identificar i optimitzar els "moments de la veritat" en "l'experiència de l'usuari"
4. Avesar-se a una perspectiva orientada a l'usuari o client
5. Trencar amb els "buits" interdepartamentals
6. Entendre les circumstàncies que han produït les irregularitats actuals (aprendre a avaluar-ho amb dades)
7. Aprendre a valorar el retorn de futures inversions o projectes en clau de l'experiència de l'usuariCanalVideoformació + en líniaDurada12,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
1. Aprendre a buscar, gestionar i recuperar informació d'Internet de forma àgil i ordenada.
2. Aprendre els fonaments del cloud computing i el treball col·laboratiu en xarxa.
3. Avaluar de forma crítica la utilitat de diferents eines de productivitat disponibles als mercats d’aplicacions.CanalVideoformació + en líniaDurada14,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Objectiu general:
Aprendre a crear contingut amb Canva i Genially tant per captar l’atenció de potencials usuaris, com per crear material de suport per les diferents accions del SLO.Objectius específics:
Crear un mini llibre d’estil amb colors corporatius: lletres gratuïtes, bancs d’imatges i vídeos gratuïts, eines d’edició d’imatge / pdf on-line.
Crear plantilles una imatge corporativa atractiva amb Word i PowerPoint seguint trucs de disseny fàcils i ràpids.
Crear plantilles per a continguts digitals tipus banner o publicacions senzilles a Instagram amb Canva.
Crear infografies, pòsters motivacionals, roll ups i altres materials amb Canva.
Crear imatges interactives, mini websites, mini tutorials amb gravació de pantalla pas a pas i altres formats audiovisuals amb Genially i Canvaeditors de vídeo gratuïts.CanalVideoformació + en líniaDurada26,0 h