Cerca lliure
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1883.jpg
Eines gràfiques de l'Ms Word, tant les bàsiques de dibuix i imatges, com les que permeten inserir objectes externs (gràfics, organigrames i diagrames) a l'Ms Word.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2235.jpg
Per fer crítiques per a la millora, hem de tenir en compte algunes qüestions que aquest recurs planteja de forma clara en menys de 2'.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2230.jpg
Com reps una crítica? En 2' el vídeo et dona pistes per aprofitar-les i fer un creixement professional i personal.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2211.jpg
El manual parteix del concepte d'empatia per analitzar posteriorment tot allò que afecta la comunicació empatica. L'empatia és una eina clau per desenvolupar les connexions basades en la confiança i la credibilitat.
La comunicació “intra” i interpersonal ha de fonamentar-se en aquest concepte. Cal construir recursos que generin una capacitat dialògica centrada en les necessitats pròpies però també en les dels nostres interlocutors, arribant a assolir l'entesa. el diàleg assertiu i la gestió emocional adequada, ajudaran a l'aprenentatge de la nostra comunicació empàtica, configurant-la de manera sòlida i en permanent creixement.
Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1941.jpg
Amb aquest material treballaràs els conceptes de format de text, paràgraf i pàgina per tal de configurar els documents segons les teves necessitats. També s'introdueix el concepte de secció (divisió del document en diferents apartats) i el concepte i ús de les tabulacions per poder ubicar informació dins d'un document sense necessitat d'utilitzar les taules.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2217.jpg
La comunicació és un element clau en el procés de socialització de les persones, alhora que un procés complicat i ple de dificultats de diversa índole. És habitual, doncs, que sorgeixin conflictes i malentesos en les nostres relacions.
Amb les eines que ens ofereix la Comunicació No Violenta es preten aprendre a comunicar-nos de manera efectiva i afectiva i tractar de resoldre tot tipus de conflicte sense violència ni coacció.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1958.jpg
Aquest material t'ajudarà a fer numeracions (números, lletres o personalitzades) i pics. També veuràs com crear índexs amb diferents nivells.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1984.jpg
Aquest material t'ajudarà a conèixer les opcions d'impressió, tant en la mida estàndard de paper A4 com d'altres mides. Veuràs també com utilitzar l'eina de combinar correspondència.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2228.jpg
La Comunicació No Violenta (CNV) és una tècnica que busca generar espais de qualitat perquè dues persones expressin les seves necessitats de forma honesta i constructiva. Ens ho explica la Carme Pujol en aquest vídeo.
Col·lecció “Aprenent amb els experts” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Aprenent amb els expertsTipus de recursPonènciaFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2041.jpg
Treballaràs els conceptes de creació de taules, la combinació de cel·les dins les taules i la inserció i eliminació de cel·les, files i columnes.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2070.jpg
Treballar amb eines de revisió del document: correcció, autocorrecció i definició de l'idioma del document.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2140.jpg
L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem millorar les nostres habilitats socials per desenvolupar estratègies que ens permetin fer front a situacions difícils en aquest àmbit.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia