Cerca lliure

S'han trobat 21 recursos i/o accions formatives
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2294.jpg

    Xavier Piquer, cap docent a EUMES, ens explica l'equipament bàsic amb el que ha de comptar un professor de música per fer les classes en línia i la seva posada en funcionament.

    Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2299.jpg

    Ruben Bes Rams, gerent de l'Escola d'Arts en Viu i professor del Departament de Pedagogia de l’ESMUC, presenta 3 aplicacions que es poden utilitzar per crear acompanyaments per als alumnes de música: Logic Pro, Band-in-a-Box i iReal Pro.

    Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.
    Tipus de recurs
    Tutorial
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2701.jpg

    Lliçó magistral per aprendre en només una hora com crear infografies.
    Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2023.

    1 hora 1 habilitat
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2277.jpg

    Els 4 mòduls del recurs, d'entre 1:30 i 3 h, fan un recorregut des de la conceptualització i ús d'aquest tipus de document, fins a saber les claus per a la seva adequada redacció, disseny i publicació. Els continguts teòrics de cada mòdul, que es presenten en formats variats, conclouen en petits exercicis que ajuden a consolidar els aprenentatges més bàsics.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_eines_digitals.jpg

    La primera xarxa social d’ús massiu va ser Facebook. Després van venir Twitter i Instagram. I ara, estan irrompent amb força xarxes com TikTok i Twitch. La primera està basada en vídeos de curta durada i, la segona, és una plataforma que permet la retransmissió d’esdeveniments en directe.
    En aquest pòdcast d’Audioformació farem una aproximació a aquestes dues plataformes que estan de moda entre els més joves.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2290.jpg

    Aquest recurs t'ofereix una bona introducció al disseny gràfic digital, des dels elements bàsics a tenir en compte, els recursos web, el tractament i retoc d'imatges i del color, les imatges vectorials i la maquetació de continguts.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2098.jpg

    El contingut d’aquest manual s’orienta a donar els coneixements i els recursos per desenvolupar les habilitats de pensament visual amb tècniques manuals, tenint en compte que en aquestes es fonamenta la pràctica tant dels mapes mentals com el visual thinking i que constitueixen la base de qualsevol procés de pensament.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

    Actualment tenim al nostre abast més canals de comunicació i informació que mai: whatsapp, facebook, instagram, webs de tot tipus...Els webs i els blogs primer, i les xarxes socials i la missatgeria instantània després, han esdevingut una oportunitat per a nous creadors de continguts, comerços i professionals de tot tipus, i també han establert una nova manera de comunicar-nos.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

    Públic objectiu i Calendari editorial són dos conceptes de vital importància en el món del màrqueting, sigui o no digital. Tenen una relació directa i són imprescindibles per elaborar una correcta estratègia de continguts i ajudar-te a guanyar visibilitat a les xarxes socials i a internet en general.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

    En aquest pòdcast parlarem d’aplicacions i eines per gestionar xarxes socials, concretament de quatre solucions molt conegudes, tot i que n’hi ha moltes més. Parlarem de Hootsuite, Facebook Creator Studio, Tweetdeck i Linktree.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

    En aquest pòdcast parlarem de Linkedin, la xarxa social professional que va néixer el 2004 i que continua sent un referent en el món laboral, professional i empresarial, també parlarem, molt important, del què NO és. Som-hi!

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF_marqueting_digital.jpg

    Parlem de les claus per ser més visibles a les xarxes socials i a internet, en concret en aquest pòdcast de la publicitat a Facebook i Instagram. I és que la visibilitat de forma orgànica -és a dir, amb els nostres propis recursos- és limitada a no ser que compten amb una gran audiència amb la qual tinguem un alt grau d’interacció.

    AudioFormació de la DSF (pòdcast)
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Àudio