Cerca lliure
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2295.jpg
Meritxell Viñas Pinto, Formadora en noves tecnologies aplicades a l'educació, ens ofereix quatre consells per rebaixar la por de fer un directe i aconseguir una classe més amena per als teus estudiants.
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursBones pràctiquesFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2300.jpg
Meritxell Viñas Pinto, formadora en noves tecnologies aplicades a l'educació, ens explica les característiques de Zoom, Meet, Jitsi i Teams detallant quan és preferible fer servir una o una altra segons les necessitats educatives dels professors.
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2297.jpg
Pere Vàzquez Maltas, realitzador audiovisual, ens explica de forma breu i concissa, els elements bàsics per fer videotutorials per a les escoles i els seus alumnes.
Càpsules formatives en Educació. #Format a casa.Tipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Conèixer els diferents actes urbanístics subjecte a llicència urbanística i comunicació prèvia
.
-Conèixer el procediment administratiu d’atorgament d’una llicència urbanística i les seves casuístiques.
-Conèixer la utilització del règim de comunicació prèvia com a alternativa a les obres menors i d’escassa entitat a la llicència urbanística
.
-Assolir i concretar les diferents casuístiques d’actes urbanístics subjectes a llicència urbanística i comunicació prèvia mitjançant la redacció d’una ordenança municipal.
-Saber relacionar i tramitar les llicències urbanístiques i comunicacions prèvies amb les activitats.Espai 5.000CanalVideoformacióDurada6,0 h