Cerca lliure

S'han trobat 160 recursos i/o accions formatives
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2497.jpg

    Aquest recurs pretén donar a conèixer els aspectes clau relacionats amb l’activitat de les diferents regidories en les que es classifiquen les competències i serveis municipals per tal de facilitar el desenvolupament de les funcions i responsabilitats dels càrrecs electes dels governs locals. Concretament de la regidoria de cultura.

    Espai de formació de l'electe
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2260.jpg

    Aquest recurs pretén donar a conèixer els aspectes clau relacionats amb l’activitat de les diferents regidories en les que es classifiquen les competències i serveis municipals amb l’objectiu de facilitar el desenvolupament de les funcions i responsabilitats dels càrrecs electes dels governs locals. En aquest cas s’aborda la regidoria de seguretat ciutadana.

    Espai de formació de l'electe
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Explicar què és la ciència ciutadana.
    Reflexionar sobre les seves potencialitats i avantatges.
    Plantejar per què és interessant treballar-la i potenciar-la des de l’àmbit local. Proporcionar una panoràmica dels principals projectes i recursos en matèria de ciència ciutadana d'interès per a l'àmbit local.
    Orientar sobre com treballar la ciència ciutadana en funció de les característiques i necessitats de cada municipi.

    Canal
    Presencial
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Explicar què és la ciència ciutadana.
    Reflexionar sobre les seves potencialitats i avantatges.
    Plantejar per què és interessant treballar-la i potenciar-la des de l'àmbit local.
    Proporcionar una panoràmica dels principals projectes i recursos en matèria de ciència ciutadana d'interès per a l'àmbit local.
    Orientar sobre com treballar la ciència ciutadana en funció de les característiques i necessitats de cada municipi.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    1. Conèixer les actuacions que ha de seguir la policia local en cas d'accident o catàstrofe
    1.1.Saber prevenir l'agreujament de la situació en cas d'accident o catàstrofe.
    1.2.Identificar les actuacions immediates a realitzar per la policia local en aquestes situacions

    2. Adquirir nocions bàsiques d'atenció immediata a les persones accidentades.
    2.1.Saber administrar els primers auxilis en les situacions més habituals en accidents. 2.2.Saber realitzar la reanimació cardiaca amb i sense DEA

    Canal
    Presencial
    Durada
    16,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    1. Valorar la importància de l'actuació ètica en el treball diari de la policia local 1.1. Identificar els elements clau que caracteritzen una actuació policial ètica i professional.1.2. Integrar els principis d'actuació ètica quan cal l'ús de la força

    Canal
    Videoformació + en línia
    Durada
    10,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Comprendre els diferents conceptes de la protecció jurídica del menor d'edat, des d'una perspectiva multidisciplinària.-Identificar el marc normatiu bàsic de referència per a l'atenció del meor. -Conèixer l'actuació dels diferents organismes que intervenen en la protecció del menor.. Aplicar el tractament policial operatiu i els procediments a seguir en actuacions amb menors.-Conèixer el tractament diferenciat que s'ha de donar al menor d'edat en la intervenció policial, identificació, detenció, etc.-Identificar la normativa aplicable en l'actuació amb menors.

    Canal
    Presencial
    Durada
    8,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Conèixer i comprendre què és la psicologia del testimoni.. Aprendre les tècniques que avaluen la credibilitat de les declaracions dels policies en el desenvolupament dels policies en el desenvolupament dels diferents rols.. Entendre, interpretar, examinar i distingir els comportaments i les respostes durant una declaració per causar una impressió positiva.. Analitzar, inferir i avaluar les estratègies bàsiques que ha d’emprar el participant per preparar un judici i posteriorment declarar en una seu judicial segons el rol pel qual hagi estat citat.

    Canal
    Presencial
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    • Dotar d'eines metodològiques els assistents per tal d'ampliar públics culturals i arribar a tots els sectors de la població del municipi.
    • Determinar què funciona i què no a l'hora d'atraure nous públics als esdeveniments culturals.
    • Establir les aportacions més rellevants a l'hora d'ampliar públics, tot fomentant la inclusió i la cohesió social i implicant la població en l'oferta cultural.
    • Abordar noves experiències en l'àmbit de l'ampliació de públics i la participació, amb exemples de bones pràctiques municipals.
    • Analitzar la importància de les xarxes socials en l'ampliació de públics, remarcant quines xarxes són les més idònies per a cada objectiu.
    • Sectoritzar els públics amb una estratègia clara per a cada àmbit d'edat, tenint en compte a més els condicionaments socials i econòmics de cada sector.
    • Mostrar la relació estreta entre la propietat intel·lectual i les polítiques culturals.
    • Detallar els àmbits d’afectació de la propietat intel·lectual en l’acció cultural municipal.
    • Desglossar les lleis principals que afecten la propietat intel·lectual.
    • Determinar els principals punts a tenir en compte per part dels tècnics de cultura.
    • Precisar quins dominis estan subjectes a la llei.

    Canal
    Videoformació + en línia
    Durada
    15,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    • Aprendre a analitzar i gestionar les dades en l´ús de les tècniques de marketing digital per a una millor comunicació i difusió dels continguts i activitats dels museus.
    • Millorar la comunicació dels museus amb els seus públics.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    10,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    •Establir una anàlisi i diagnòstic de la situació actual del Carnaval.
    •Abordar l’impacte que suposa la festa en els àmbits cultural, econòmic i social de Torelló.
    •Aconseguir una visió exterior a través de l’aportació de festes similars de l’àmbit català.
    •Entomar el finançament com una qüestió clau del present i del futur del carnaval.
    •Incidir en els valors que el carnaval ha de transmetre de manera prioritària.
    •Dissenyar l’estat actual del carnaval a Torelló i fer una posada en comú de les principals conclusions que es derivin de les diferents sessions de treball i d’anàlisi.

    Canal
    Presencial
    Durada
    5,5 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Contribuir a la professionalització dels tècnics municipals responsables de la programació d'exposicions.

    Canal
    Presencial
    Durada
    5,0 h