Cerca lliure

S'han trobat 160 recursos i/o accions formatives
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2688.jpg

    L’avaluació intermèdia és la valoració i correcció del procés d’implementació i disseny del Pla Local de Joventut en marxa. Els materials inclosos en aquest recurs formatiu i la realització de les activitats que es proposen, et permetrà elaborar una avaluació intermèdia del Pla Local de Joventut, introduir correccions i facilitar l’assoliment dels resultats previstos, abans de la seva finalització.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2689.jpg

    Continguts d’accés obert i permanent en una pàgina Formawiki orientats a la realització de la diagnosi de la realitat i polítiques de joventut del propi municipi, com a fase inicial per la redacció d’un nou Pla Local de Joventut (PLJ).
    Amb les descripcions, videocàpsul·les i exercicis podràs plantejar l’estructura i abast de la diagnosi de l’àmbit de joventut del teu municipi. Els continguts han estat elaborats pels professionals de l’Oficina del Pla Jove (OPJ), en sintonia amb els requeriments de la Direcció General de Joventut per a les diagnosis de PLJ.

    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2497.jpg

    Aquest recurs pretén donar a conèixer els aspectes clau relacionats amb l’activitat de les diferents regidories en les que es classifiquen les competències i serveis municipals per tal de facilitar el desenvolupament de les funcions i responsabilitats dels càrrecs electes dels governs locals. Concretament de la regidoria de cultura.

    Espai de formació de l'electe
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2492.jpg

    Aquest recurs pretén donar a conèixer els aspectes clau relacionats amb l’activitat de les diferents regidories en les que es classifiquen les competències i serveis municipals per tal de facilitar el desenvolupament de les funcions i responsabilitats dels càrrecs electes dels governs locals. Concretament de la regidoria de joventut.

    Espai de formació de l'electe
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    ▪Construir la resiliència individual.
    ▪Recordar, reforçar i ampliar tècniques de gestió emocional.
    ▪Conèixer i practicar metodologies grupals d’entrenament habilitats.
    ▪Entrenar metodologies de creació de vincle amb el col·lectiu.
    ▪Reduir l’estigmatització i el secretisme de forma responsable, eliminant els mites i informació errònia.
    ▪Establir serveis d’acompanyament segurs i confidencials.
    ▪Presentar nous recursos territorials disponibles.
    ▪Entrenar tècniques assertives de comunicació.
    ▪Facilitar l’abandonament de pensaments distorsionats.
    ▪Introducció al trauma i el seu abordatge des de una perspectiva no sanitària.
    ▪Treball de casos individuals.

    Canal
    Presencial
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    ▪Construir la resiliència individual.
    ▪Recordar, reforçar i ampliar tècniques de gestió emocional.
    ▪Conèixer i practicar metodologies grupals d’entrenament habilitats.
    ▪Entrenar metodologies de creació de vincle amb el col·lectiu.
    ▪Reduir l’estigmatització i el secretisme de forma responsable, eliminant els mites i informació errònia.
    ▪Establir serveis d’acompanyament segurs i confidencials.
    ▪Presentar nous recursos territorials disponibles.
    ▪Entrenar tècniques assertives de comunicació.
    ▪Facilitar l’abandonament de pensaments distorsionats.
    ▪Introducció al trauma i el seu abordatge des de una perspectiva no sanitària.
    ▪Treball de casos individuals.

    Durada
    13,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Explicar què és la ciència ciutadana.
    Reflexionar sobre les seves potencialitats i avantatges.
    Plantejar per què és interessant treballar-la i potenciar-la des de l’àmbit local. Proporcionar una panoràmica dels principals projectes i recursos en matèria de ciència ciutadana d'interès per a l'àmbit local.
    Orientar sobre com treballar la ciència ciutadana en funció de les característiques i necessitats de cada municipi.

    Canal
    Presencial
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Explicar què és la ciència ciutadana.
    Reflexionar sobre les seves potencialitats i avantatges.
    Plantejar per què és interessant treballar-la i potenciar-la des de l'àmbit local.
    Proporcionar una panoràmica dels principals projectes i recursos en matèria de ciència ciutadana d'interès per a l'àmbit local.
    Orientar sobre com treballar la ciència ciutadana en funció de les característiques i necessitats de cada municipi.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    4,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    • Dotar d'eines metodològiques els assistents per tal d'ampliar públics culturals i arribar a tots els sectors de la població del municipi.
    • Determinar què funciona i què no a l'hora d'atraure nous públics als esdeveniments culturals.
    • Establir les aportacions més rellevants a l'hora d'ampliar públics, tot fomentant la inclusió i la cohesió social i implicant la població en l'oferta cultural.
    • Abordar noves experiències en l'àmbit de l'ampliació de públics i la participació, amb exemples de bones pràctiques municipals.
    • Analitzar la importància de les xarxes socials en l'ampliació de públics, remarcant quines xarxes són les més idònies per a cada objectiu.
    • Sectoritzar els públics amb una estratègia clara per a cada àmbit d'edat, tenint en compte a més els condicionaments socials i econòmics de cada sector.
    • Mostrar la relació estreta entre la propietat intel·lectual i les polítiques culturals.
    • Detallar els àmbits d’afectació de la propietat intel·lectual en l’acció cultural municipal.
    • Desglossar les lleis principals que afecten la propietat intel·lectual.
    • Determinar els principals punts a tenir en compte per part dels tècnics de cultura.
    • Precisar quins dominis estan subjectes a la llei.

    Canal
    Videoformació + en línia
    Durada
    15,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    • Aprendre a analitzar i gestionar les dades en l´ús de les tècniques de marketing digital per a una millor comunicació i difusió dels continguts i activitats dels museus.
    • Millorar la comunicació dels museus amb els seus públics.

    Canal
    Videoformació
    Durada
    10,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    •Establir una anàlisi i diagnòstic de la situació actual del Carnaval.
    •Abordar l’impacte que suposa la festa en els àmbits cultural, econòmic i social de Torelló.
    •Aconseguir una visió exterior a través de l’aportació de festes similars de l’àmbit català.
    •Entomar el finançament com una qüestió clau del present i del futur del carnaval.
    •Incidir en els valors que el carnaval ha de transmetre de manera prioritària.
    •Dissenyar l’estat actual del carnaval a Torelló i fer una posada en comú de les principals conclusions que es derivin de les diferents sessions de treball i d’anàlisi.

    Canal
    Presencial
    Durada
    5,5 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Contribuir a la professionalització dels tècnics municipals responsables de la programació d'exposicions.

    Canal
    Presencial
    Durada
    5,0 h