Comunica't virtualment amb èxit
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director biblioteca | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre cívic | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre educatiu | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament cultural | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament esportiu | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de desenvolupament econòmic | Director mercat municipal | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Inspector policia | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sotsinspector policia | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Transversal | Cap secció | Influència i persuasió |
Comandament executiu | Transversal | Cap servei | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Transversal | Cap negociat | Influència i persuasió |
Comandament operatiu | Transversal | Cap unitat | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Bibliotecari | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Locutor ràdio | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Mestre escola bressol | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Professor escola | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic consum | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic cultura | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic diversitat/civisme/convivència/igualtat | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic educació | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic esports | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic joventut | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic museu | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic participació ciutadana | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic patrimoni cultural | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic salut pública | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Educador social | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Infermer | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Metge | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Psicòleg | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Tècnic infància/família/gent gran/inclusió | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Treballador social | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic comerç | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic promoció econòmica | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic turisme | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Arquitecte | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Arquitecte tècnic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Enginyer | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Enginyer tècnic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic habitatge | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic medi ambient | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic mobilitat | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Topògraf | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de seguretat ciutadana | Tècnic protecció civil | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Analista informàtic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Arxiver | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Programador informàtic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic comunicació | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic contractació/compres | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic cooperació/relacions internacionals | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic formació | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic jurídic | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic organització | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic prevenció riscos laborals | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic protocol | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic recursos humans | Influència i persuasió |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic serveis econòmics | Influència i persuasió |
Recursos relacionats
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2327.jpg
En 2' et donem alguns trucs per poder captar l'atenció dels teus oients en una presentació oral.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2097.jpg
En aquest manual, totalment pràctic, s'explica la metodologia idònia per gestionar les expressions i tècniques comunicatives més útils per persuadir, influenciar i convèncer els nostres interlocutors.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2140.jpg
L'atenció a la ciutadania requereix del personal d'atenció un alt nivell d'habilitats socials (comunicació verbal i no verbal, empatia, escolta activa, etc). Tots i totes podem millorar les nostres habilitats socials per desenvolupar estratègies que ens permetin fer front a situacions difícils en aquest àmbit.
Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2207.jpg
La Direcció de Serveis de Formació, en col·laboració amb la Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius, ha adquirit llicències ‘business’ de la plataforma Zoom amb l’objectiu de donar cobertura a totes aquelles accions formatives que es vulguin impartir mitjançant aquest sistema.
En aquesta guia s’ha recollit les principals funcionalitats que permet la plataforma i les principals instruccions d’ús des de quatres perspectives: l’usuari, el docent, l’amfitrió i l’administrador.
Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2235.jpg
Per fer crítiques per a la millora, hem de tenir en compte algunes qüestions que aquest recurs planteja de forma clara en menys de 2'.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2218.jpg
Informar de canvis requereix d'una sèrie de passes que faciliten la comprensió i distribució d'allò que s'ha volgut comunicar. En 2' el vídeo et dóna instruccions de com fer-ho.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2230.jpg
Com reps una crítica? En 2' el vídeo et dona pistes per aprofitar-les i fer un creixement professional i personal.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2211.jpg
El manual parteix del concepte d'empatia per analitzar posteriorment tot allò que afecta la comunicació empatica. L'empatia és una eina clau per desenvolupar les connexions basades en la confiança i la credibilitat.
La comunicació “intra” i interpersonal ha de fonamentar-se en aquest concepte. Cal construir recursos que generin una capacitat dialògica centrada en les necessitats pròpies però també en les dels nostres interlocutors, arribant a assolir l'entesa. el diàleg assertiu i la gestió emocional adequada, ajudaran a l'aprenentatge de la nostra comunicació empàtica, configurant-la de manera sòlida i en permanent creixement.
Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia