Gestió d'informes i comunicacions post-reunions
Destinataris
Col·lectiu professional | Àmbit funcional | Lloc de treball | Competència |
---|---|---|---|
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director biblioteca | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre cívic | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director centre educatiu | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament cultural | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis d'acció ciutadana | Director equipament esportiu | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Inspector policia | Direcció de persones |
Comandament executiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sotsinspector policia | Direcció de persones |
Comandament executiu | Transversal | Cap secció | Direcció de persones |
Comandament executiu | Transversal | Cap servei | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Serveis de desenvolupament territorial | Cap colla | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Serveis de desenvolupament territorial | Encarregat | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Serveis de seguretat ciutadana | Caporal policia | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Serveis de seguretat ciutadana | Sergent policia | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Transversal | Cap negociat | Direcció de persones |
Comandament operatiu | Transversal | Cap unitat | Direcció de persones |
Habilitació nacional | Serveis de suport intern | Interventor | Direcció de persones |
Habilitació nacional | Serveis de suport intern | Secretari | Direcció de persones |
Habilitació nacional | Serveis de suport intern | Secretari/Interventor | Direcció de persones |
Habilitació nacional | Serveis de suport intern | Tresorer | Direcció de persones |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Bibliotecari | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Locutor ràdio | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Mestre escola bressol | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Professor escola | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic consum | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic cultura | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic diversitat/civisme/convivència/igualtat | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic educació | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic esports | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic joventut | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic museu | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic participació ciutadana | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic patrimoni cultural | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis d'acció ciutadana | Tècnic salut pública | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Educador social | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Infermer | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Metge | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Psicòleg | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Tècnic infància/família/gent gran/inclusió | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de benestar social | Treballador social | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic comerç | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic promoció econòmica | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament econòmic | Tècnic turisme | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Arquitecte | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Arquitecte tècnic | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Enginyer | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Enginyer tècnic | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic habitatge | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic medi ambient | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Tècnic mobilitat | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de desenvolupament territorial | Topògraf | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de seguretat ciutadana | Tècnic protecció civil | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Analista informàtic | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Arxiver | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Programador informàtic | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic comunicació | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic contractació/compres | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic cooperació/relacions internacionals | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic formació | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic jurídic | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic organització | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic prevenció riscos laborals | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic protocol | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic recursos humans | Treball en equip |
Tècnic especialista | Serveis de suport intern | Tècnic serveis econòmics | Treball en equip |
Recursos relacionats
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2218.jpg
Informar de canvis requereix d'una sèrie de passes que faciliten la comprensió i distribució d'allò que s'ha volgut comunicar. En 2' el vídeo et dóna instruccions de com fer-ho.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2337.jpg
Les reunions virtuals han passat de ser una solució a un problema. La gent es queixa perquè són avorrides o innecessàries. Aprèn a ser més eficient en la conducció de reunions en línia a través d'aquest vídeo.
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2021.
Trucs del teletreball1 hora 1 habilitatTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2138.jpg
Convocar i planificar una reunió, un cop es té clar que cal fer-ne una i haver fixat els objectius, comporta decidir qui convoca, qui assistirà i el lloc on es realitzarà. Així mateix, en un segon moment s’ha de preveure quins materials haurien de rebre els assistents i en quin moment es repartiran.
Cada reunió és única i irrepetible i l'èxit dependrà, en gran mesura: de la idoneïtat dels objectius que s'estableixin, del temps que s'hi destini i de les habilitats del facilitador i el líder per dirigir-la.
El recurs pretén ser una eina que acompanyi en la preparació idònia de les reunions.Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2207.jpg
La Direcció de Serveis de Formació, en col·laboració amb la Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius, ha adquirit llicències ‘business’ de la plataforma Zoom amb l’objectiu de donar cobertura a totes aquelles accions formatives que es vulguin impartir mitjançant aquest sistema.
En aquesta guia s’ha recollit les principals funcionalitats que permet la plataforma i les principals instruccions d’ús des de quatres perspectives: l’usuari, el docent, l’amfitrió i l’administrador.
Col·lecció “Manuals de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2191.jpg
Vídeo de 2 minuts on es mostra els aspectes clau per poder conduir una reunió virtual satisfactòriament: què cal fer abans? que tenir en compte durant? què cal fer després? Diverses orientacions per a una major eficiència.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020
Trucs del teletreballVideopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2190.jpg
Vídeo de 2 minuts on es mostra els aspectes claus a tenir en compte per aconseguir una reunió virtual exitosa: tecnologia, imatge, comunicació, actitud. Algunes pautes bàsiques que milloraran l'experiència.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020
Trucs del teletreballVideopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2336.jpg
El treball col·laboratiu requereix d'una sèrie d'habilitats que cal conèixer i entrenar. Lluny de ser una mera aplicació d'una sèrie d'eines digitals, cal desenvolupar una sèrie de competències personals i afavorir una estructura de l'organització que el permetin. Entendre alguns conceptes i aprendre algunes tècniques poden ajudar-nos a fer un treball col·laboratiu real, i deixi de ser un eslògan o una declaració de bones intencions.
Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021Síntesis de formacióTipus de recursManualFormatPDF -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2192.jpg
Per convocar una reunió virtual cal tenir en compte alguns factors que la faran més efectiva. En aquest vídeo, en menys de 2 minuts es presenten algunes recomenacions de com aconseguir-ho.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020
Trucs del teletreballVideopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo