Planta arbres de problemes

Recurs
Planta arbres de problemes

En 2' algunes idees de com enfocar els problemes de manera que ells mateixos generin les solucions.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2023

Tipus de recurs:
Guia d'habilitats
Format:
Vídeo
Agrupació:
Desenvolupament personal. Anàlisi de problemes i presa de decisions
Promotor:
Direcció de Serveis de Formació
Col·lecció:
Videopindoles d'aprenentatge

Destinataris

Col·lectiu professional Àmbit funcional Lloc de treball Competència
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director biblioteca Presa de decisions
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre cívic Presa de decisions
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director centre educatiu Presa de decisions
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament cultural Presa de decisions
Comandament executiu Serveis d'acció ciutadana Director equipament esportiu Presa de decisions
Comandament executiu Serveis de desenvolupament econòmic Director mercat municipal Presa de decisions
Comandament executiu Serveis de seguretat ciutadana Inspector policia Presa de decisions
Comandament executiu Serveis de seguretat ciutadana Sotsinspector policia Presa de decisions
Comandament executiu Transversal Cap secció Presa de decisions
Comandament executiu Transversal Cap servei Presa de decisions
Comandament operatiu Serveis de seguretat ciutadana Sergent policia Presa de decisions
Comandament operatiu Transversal Cap negociat Presa de decisions
Comandament operatiu Transversal Cap unitat Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Bibliotecari Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Locutor ràdio Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Mestre escola bressol Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Professor escola Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic consum Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic cultura Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic diversitat/civisme/convivència/igualtat Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic educació Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic esports Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic joventut Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic museu Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic participació ciutadana Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic patrimoni cultural Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis d'acció ciutadana Tècnic salut pública Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de benestar social Educador social Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de benestar social Infermer Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de benestar social Metge Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de benestar social Psicòleg Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de benestar social Tècnic infància/família/gent gran/inclusió Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de benestar social Treballador social Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic comerç Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic promoció econòmica Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament econòmic Tècnic turisme Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Arquitecte Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Arquitecte tècnic Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Enginyer Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Enginyer tècnic Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic habitatge Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic medi ambient Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Tècnic mobilitat Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de desenvolupament territorial Topògraf Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de seguretat ciutadana Tècnic protecció civil Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de suport intern Analista informàtic Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de suport intern Arxiver Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de suport intern Programador informàtic Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic comunicació Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic contractació/compres Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic cooperació/relacions internacionals Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic formació Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic jurídic Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic organització Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic prevenció riscos laborals Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic protocol Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic recursos humans Presa de decisions
Tècnic especialista Serveis de suport intern Tècnic serveis econòmics Presa de decisions

Recursos relacionats

  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2193.jpg

    Les formacions o reunions virtuals requereixen d'uns coneixements bàsics dels docents i participants per afavorir la comunicació verbal a través de la càmera. En 2 minuts es destaquen els aspectes més importants a tenir en compte.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020
    Trucs del teletreball

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2216.jpg

    Les preguntes són claus per tal de fer un bon acompanyament en els equips de treball. En 2 minuts tens alguns aspectes clau a tenir en compte.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2218.jpg

    Informar de canvis requereix d'una sèrie de passes que faciliten la comprensió i distribució d'allò que s'ha volgut comunicar. En 2' el vídeo et dóna instruccions de com fer-ho.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2191.jpg

    Vídeo de 2 minuts on es mostra els aspectes clau per poder conduir una reunió virtual satisfactòriament: què cal fer abans? que tenir en compte durant? què cal fer després? Diverses orientacions per a una major eficiència.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020
    Trucs del teletreball

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2337.jpg

    Les reunions virtuals han passat de ser una solució a un problema. La gent es queixa perquè són avorrides o innecessàries. Aprèn a ser més eficient en la conducció de reunions en línia a través d'aquest vídeo.
    Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2021.
    Trucs del teletreball

    1 hora 1 habilitat
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2190.jpg

    Vídeo de 2 minuts on es mostra els aspectes claus a tenir en compte per aconseguir una reunió virtual exitosa: tecnologia, imatge, comunicació, actitud. Algunes pautes bàsiques que milloraran l'experiència.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020
    Trucs del teletreball

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2138.jpg

    Convocar i planificar una reunió, un cop es té clar que cal fer-ne una i haver fixat els objectius, comporta decidir qui convoca, qui assistirà i el lloc on es realitzarà. Així mateix, en un segon moment s’ha de preveure quins materials haurien de rebre els assistents i en quin moment es repartiran.
    Cada reunió és única i irrepetible i l'èxit dependrà, en gran mesura: de la idoneïtat dels objectius que s'estableixin, del temps que s'hi destini i de les habilitats del facilitador i el líder per dirigir-la.
    El recurs pretén ser una eina que acompanyi en la preparació idònia de les reunions.

    Manual de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2192.jpg

    Per convocar una reunió virtual cal tenir en compte alguns factors que la faran més efectiva. En aquest vídeo, en menys de 2 minuts es presenten algunes recomenacions de com aconseguir-ho.
    Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020
    Trucs del teletreball

    Videopindoles d'aprenentatge
    Tipus de recurs
    Guia d'habilitats
    Format
    Vídeo