Cerca lliure

S'han trobat 35 recursos i/o accions formatives
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2438.jpg

    Saber és important, però potser és més important saber aprendre. Això i altres coses molt interessants és el que explica en aquesta lliçó magistral Javier Martínez, una persona per a qui el passat és el millor lloc des d'on preveure el futur.
    Aquesta xerrada s'inclou dins del Cicle de gestió del talent, de la Direcció de Serveis de Formació.

    Gestió del talent
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2202.jpg

    L'alfabetització digital implica navegar,cercar i filtrar dades, informació i contingut digital, però també avaluar els resultats i gestionar-los. El recurs identifica els conceptes bàsics que ens cal conèixer i explica les eines i estratègies necessàries perquè el resultat d'aquestes cerques siguin satisfactoris i fiables.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2348.jpg

    Documentar els processos de treball és una eina essencial per a la necessària
    racionalització interna de les tasques que realitzem, com per a l’optimització de recursos, la simplificació d’accions, així com per l’eficiència i l’eficàcia administrativa.
    En aquest recurs s'explica què és un procés,quina diferència hi ha amb els procediments, què és una activitat i una instrucció, com es fa un
    manual de procediments i quines fases s’han de seguir per construir un procés, què és i com es fa un diagrama de flux, com associem indicadors i com avaluem processos.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    Material en línia
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2416.jpg

    En l'actualitat tenim diferents canals per comunicar-nos amb les organitzacions: correu electrònic, formularis de contacte, assistent digital, entre d'altres,… En ocasions, l'inconvenient per a l'usuari en l'ús d'aquestes eines de comunicació és no poder rebre una resposta personalitzada i immediata. L'atenció telefònica, en aquestes circumstàncies, segueix essent la manera propera, resolutiva i càlida que el ciutadà desitja trobar per resoldre les seves necessitats.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2474.jpg

    La comunicació virtual forma part de les nostres jornades de treball: reunions, grups de treball, docència. A les habilitats de comunicació ara cal afegir les que ens fan bons comunicadors malgrat o aprofitant la pantalla.
    En aquest document de Síntesi hi trobes algunes de les claus per aconseguir-ho.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2022
    Trucs del teletreball

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2338.jpg

    Conèixer d’on venen i quina és la informació que ens volen transmetre les nostres emocions és clau per respondre adequadament a l’entorn i per poder prendre millors decisions.
    Aquest document de Síntesi t'acompanyarà a fer-ho.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2488.jpg

    Parlem amb Teresa Expósito, cap de negociat administratiu de formació de l'Ajuntament de Sabadell sobre el valor de la formació en els ens, com s'involucren els comandaments en el procés formatiu, quin alineament té la formació sobre altres components de la gestió de persones, entre altres temes.
    Aquesta xerrada s'inclou dins del Cicle de gestió del talent, de la Direcció de Serveis de Formació.

    Gestió del talent
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2489.jpg

    Coneixem el programa "En Comunitat. La Col·laboració expandida de la Junta d'Andalusia", aprofundim en el concepte de comunitats de pràctica entès com a element clau d'un nou model de formació basat en la força i el saber dels iguals i compartim experiències i formes de fer per a generar coneixement mitjançant processos de col·laboració expandida.
    Aquesta xerrada s'inclou dins del Cicle de gestió del talent, de la Direcció de Serveis de Formació.

    Gestió del talent
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2439.jpg

    Genís Roca és una de les veus de referència en tot allò que explica l'evolució de les organitzacions. En aquesta conferència detalla els reptes de les administracions davant la digitalització, un procés que transforma el procés d'aprendre i d'ensenyar.
    Aquesta xerrada s'inclou dins del Cicle de gestió del talent, de la Direcció de Serveis de Formació.

    Gestió del talent
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2442.jpg

    Dissenyar models d'aprenentatge 'radicals' on l'usuari i/o els equips són l'epicentre dels nous models és el que aprendràs després d'aquesta classe magistral de poc més d'una hora.
    Aquesta xerrada s'inclou dins del Cicle de gestió del talent, de la Direcció de Serveis de Formació.

    Gestió del talent
    Tipus de recurs
    Ponència
    Format
    Vídeo
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2199.jpg

    Es considera eficiència lectora la capacitat de llegir i entendre ràpidament un text. Aquesta capacitat pot entrenar-se a partir de diferents tècniques que afecten la mecànica lectora i el procés de desxiframent i comprensió del text. Aquest document exposa els principals conceptes relacionats amb la matèria i presenta una sèrie d'exercicis per desenvolupar aquestes habilitats.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF
  • Recurs

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2313.jpg

    La gestió de les xarxes socials és un element clau per a l'administració pública. D'una banda, permet arribar a persones que ens queden més llunyanes i fer-ho de forma més segmentada. D'altra, és una peça clau en la voluntat de govern obert. Els conceptes de transparència, participació i col·laboració han evolucionat i crescut amb les possibilitats que aquestes xarxes ens ofereixen i, de ben segur, seguirant fent-ho.
    Sovint, però, els professionals que s'han d'encarregar de la gestió de les xarxes (els Community Manager) no tenen una formació especifica en el seu maneig.
    Aquest material pretén ser una eina que faciliti un coneixement bàsic per poder-se iniciar en aquest tema.
    Col·lecció “Síntesis de formació” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2021

    Síntesis de formació
    Tipus de recurs
    Manual
    Format
    PDF