Cerca lliure

S'han trobat 23 recursos i/o accions formatives
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Aquesta acció formativa s'alinea amb els següents Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS): 4. Educació de qualitat i 13. Acció climàtica.

    * Aprendre a planificar un programa local d’educació ambiental (EA).
    * Conèixer la importància de la planificació en l’EA.
    * Introduir i aclarir conceptes sobre la planificació de l’EA.
    * Desenvolupar de manera pràctica les bases pel teu programa local d’EA.
    * Identificar activitats d’educació ambiental, que ja s'estan fent al propi municipi, i com ordenar-les per a una millor planificació.
    * Explorar oportunitats per a desenvolupar accions planificades que responguin a necessitats ambientals reals del territori.
    * Identificar aliances possibles al municipi o comarca entre centres educatius, entitats socials, entitats ambientals i institucions per tirar endavant el programa d’EA.
    * Conèixer diferents experiències de plans locals d’educació ambiental, tant de temàtics (específics sobre residus, ecosistemes aquàtics, emergència climàtica, etc.) com de generals.

    Canal
    Presencial + videoformació + en línia
    Durada
    18,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    - Conèixer els mecanismes de la llengua i cultura àrabs.
    - Oferir informació bàsica i comprendre demandes senzilles en àrab.
    - Formular i contestar preguntes senzilles relacionades amb l'activitat professional.

    Canal
    Presencial + videoformació + en línia
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Objectiu general:
    Dissenyar i cocrear de dispositius de promoció econòmica d’energia local adaptats a les necessitats dels ens participants.
    Objectius específics:
    Identificar quins son els aspectes a tenir en compte per dissenyar un dispositiu de promoció econòmica d’energia local: objectius a assolir, funcions i activitats a realitzar, instruments de gestió, jurídics i econòmics, entre altres.
    Disseny grupal d’un dispositiu de promoció econòmica d’energia local, en funció de característiques comunes, que sigui aplicable pels ens participants
    Identificar quines seran les seves necessitats en termes de personal, coneixement o econòmics, entre altres.
    Transferir el coneixement d’altres experiències ja en funcionament.
    Validar conjuntament aquests nous dispositius de promoció econòmica d’energia local.

    Canal
    Presencial + videoformació + en línia
    Durada
    25,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Introduir la perspectiva de gènere en les diferents fases de la planificació estratègica de l’acció municipal (diagnosi, planificació, implementació i avaluació).

    Proporcionar eines pràctiques per incorporar la perspectiva de gènere dins l’àmbit propi de treball.

    Fomentar la transversalització de gènere en diferents àrees municipals co-responsabilitzant-les en l’estratègia municipal de gènere

    Aprendre a través de l’experimentació a introduir la perspectiva de gènere en les polítiques, accions, actuacions que es realitzin des de qualsevol regidoria o servei.

    Canal
    Presencial + videoformació + en línia
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Donar un marc conceptual i metodològic al personal tècnic per tal que puguin assessorar en creixement i consolidació empresarial.

    Canal
    Presencial + videoformació + en línia
    Durada
    25,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Aquest curs permetrà formar de manera integral a professionals de les administracions locals en l’àmbit de la interseccionalitat.

    A partir d’un marc teòric, oferir una formació i eines que permetin:

    Aplicar la interseccionalitat en el disseny, la implementació i l’avaluació de polítiques públiques.

    Canal
    Presencial + videoformació + en línia
    Durada
    30,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Aquest curs permetrà formar de manera integral a professionals de les administracions locals en l’àmbit de la interseccionalitat.

    A partir d’un marc teòric, oferir una formació i eines que permetin:

    Aplicar la interseccionalitat en el disseny, la implementació i l’avaluació de polítiques públiques.

    Canal
    Presencial + videoformació + en línia
    Durada
    30,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    . Conèixer com dissenyar un pla de reskilling.
    . Aprendre a dissenyar un pla de reskilling per a diferents rols de professionals vinculats als àmbits de Desenvolupament Econòmic Local.
    . Crear comunitats per a l'autodesenvolupament i l'aprenentatge.

    Canal
    Presencial + videoformació + en línia
    Durada
    35,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    - Aprofundir en el concepte de Conducta que ens Preocupa.
    - Facilitar eines per a la detecció i l'abordatge situacional de les Conductes que ens Preocupen.
    - Adquirir tècniques per treballar l'autodeterminació i les habilitats socials com a elements de prevenció de conductes disfuncionals.

    Canal
    Presencial + videoformació + en línia
    Durada
    12,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Aquesta acció formativa s'alinea amb el següent Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS): 4. Educació de qualitat.

    . Introduir i aclarir conceptes sobre aprenentatge servei
    . Identificar pràctiques d'aprenentatge servei ambiental que ja s'estan fent al propi municipi
    . Explorar oportunitats de servei que responguin a necessitats ambientals reals del territori
    . Identificar aliances possibles al municipi entre centres educatius, entitats socials, entitats ambientals i institucions cara a tirar endavant projectes d'aprenentatge servei ambiental
    . Conèixer diferents pràctiques d'aprenentatge servei ambientals d'altres territoris compartides entre centres educatius i entitats
    . Valorar l'aprofitament de l'aprenentatge servei com a eina de compromís ambiental i de cohesió social al municipi
    . Planificar un projecte d'aprenentatge servei ambiental que sigui viable per als centres educatius de la ciutat.

    Canal
    Presencial + videoformació + en línia
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    Aquesta acció formativa s'alinea amb els següents Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS): 4. Educació de qualitat i 13. Acció climàtica.

    * Comprendre la importància de l’educació ambiental (EA) en la gestió municipal i la necessitat de planificar-la.
    * Proporcionar coneixements bàsics, criteris d’ordenació i metodologies per què els tècnics municipals puguin incorporar l’EA a les polítiques i a la gestió municipals.
    * Conèixer les principals variables psicològiques aplicades a l’EA i alguns dels seus processos bàsics.
    * Conèixer les bases de com comunicar i persuadir amb èxit, per tal de fomentar el canvi d’actituds en favor del medi ambient.
    * Adoptar l’ecocentrisme com a eix vertebrador de les polítiques d’EA.
    * Dissenyar una actuació amb vistes a l’EA aplicada a les necessitats locals.

    Canal
    Presencial + videoformació + en línia
    Durada
    20,0 h
  • Acció formativa

    https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg

    • Conèixer el sentit de la desigualtat educativa i les polítiques per a l'equitat.
    • Entendre l'equivalència educativa des d'una perspectiva desegregadora.
    • Entendre l'equivalència educativa des d'una perspectiva equitativa.
    • Analitzar l'equivalència escolar percebuda.
    • Adquirir eines per a la diagnosi de l'equitat educativa al municipi.

    Canal
    Presencial + videoformació + en línia
    Durada
    19,0 h