Cerca lliure
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1874.jpg
Com utilitzar els patrons per tal de fer les presentacions seguint les opcions de format definides per l'organització. Aquesta eina, una vegada està definida, et permet aplicar el format en totes les diapositives que conformen la presentació.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1878.jpg
Aquest material t'ensenyarà com fer presentacions amb animacions i així dotar-les de dinamisme i riquesa visual.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2193.jpg
Les formacions o reunions virtuals requereixen d'uns coneixements bàsics dels docents i participants per afavorir la comunicació verbal a través de la càmera. En 2 minuts es destaquen els aspectes més importants a tenir en compte.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020
Trucs del teletreballVideopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2191.jpg
Vídeo de 2 minuts on es mostra els aspectes clau per poder conduir una reunió virtual satisfactòriament: què cal fer abans? que tenir en compte durant? què cal fer després? Diverses orientacions per a una major eficiència.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020
Trucs del teletreballVideopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2216.jpg
Les preguntes són claus per tal de fer un bon acompanyament en els equips de treball. En 2 minuts tens alguns aspectes clau a tenir en compte.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2337.jpg
Les reunions virtuals han passat de ser una solució a un problema. La gent es queixa perquè són avorrides o innecessàries. Aprèn a ser més eficient en la conducció de reunions en línia a través d'aquest vídeo.
Col·lecció 1 hora, 1 habilitat. Edició 2021.
Trucs del teletreball1 hora 1 habilitatTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2218.jpg
Informar de canvis requereix d'una sèrie de passes que faciliten la comprensió i distribució d'allò que s'ha volgut comunicar. En 2' el vídeo et dóna instruccions de com fer-ho.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020Videopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2190.jpg
Vídeo de 2 minuts on es mostra els aspectes claus a tenir en compte per aconseguir una reunió virtual exitosa: tecnologia, imatge, comunicació, actitud. Algunes pautes bàsiques que milloraran l'experiència.
Col·lecció “Videopíndoles d'aprenentatge” de la Direcció de Serveis de Formació. Edició 2020
Trucs del teletreballVideopindoles d'aprenentatgeTipus de recursGuia d'habilitatsFormatVídeo -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2138.jpg
Convocar i planificar una reunió, un cop es té clar que cal fer-ne una i haver fixat els objectius, comporta decidir qui convoca, qui assistirà i el lloc on es realitzarà. Així mateix, en un segon moment s’ha de preveure quins materials haurien de rebre els assistents i en quin moment es repartiran.
Cada reunió és única i irrepetible i l'èxit dependrà, en gran mesura: de la idoneïtat dels objectius que s'estableixin, del temps que s'hi destini i de les habilitats del facilitador i el líder per dirigir-la.
El recurs pretén ser una eina que acompanyi en la preparació idònia de les reunions.Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2757.jpg
Aproximació al concepte d'indicador i a les qüestions clau a considerar per a la seva elaboració i classificació.
En aquesta aproximació, s'hi estudia la relació entre els indicadors i el compliment dels objectius, les tipologies d'indicadors i les metodologies per al disseny de sistemes d'indicadors.Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2777.jpg
En aquest tema, s’hi introdueix el sistema d’indicadors associat al quadre de comandament integral, situant el/la participant en el rol de dissenyador(a) d’aquest tipus d’eina de gestió. S’analitzen també les quatre dimensions o perspectives que conformen el model bàsic d’anàlisi com són:
- La perspectiva econòmica.
- La perspectiva de la ciutadania.
- La perspectiva dels processos interns.
- La perspectiva de l’aprenentatge i del creixementManual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2242.jpg
Les dinàmiques de treball han evolucionat en els últims temps. Moltes organitzacions s'han vist obligades a implantar un model de teletreball i això, malgrat els seus avantatges, dificulta l'organització del treball.
És per això que resulta crucial aprendre a elaborar un informe post-reunió i realitzar el seguiment de les tasques i objectius acordats.Manual de formacióTipus de recursManualFormatMaterial en línia