Cerca lliure
-
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1925.jpg
En aquest material es treballaran els formularis (creats amb assistent i els diferents tipus d'autoformularis) i les macros (accions més emprades).
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1926.jpg
El material t'ajudarà a, mitjançant les taules, i sobretot les consultes, a generar informes (llistats de dades específiques de la base de dades) per fer impressions posteriorment.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1952.jpg
El material et donarà les pautes per saber utilitzar, en una base de dades, les taules i conèixer la seva estructura (camps i registres).
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF1965.jpg
Com crear consultes i com establir criteris als diferents camps continguts a les consultes.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
Recurs
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/RF2060.jpg
Aprendrem a definir una base de dades a partir de la relació entre diferents taules i veure la importància de què aquestes taules continguin informació relacionada per donar coherència a la base de dades.
Microsoft Office 2010Tipus de recursMaterial d'autoaprenentatgeFormatMaterial en línia -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Reforçar els coneixements sobre simplificació documental aprofitant la implantació de la tramitació electrònica del projecte SeTDIBA.
. Identificar les tècniques més habituals de simplificació administrativa.Espai 5.000CanalVideoformacióDurada6,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Conèixer els conceptes bàsics necessaris de la tramitació electrònica.
. Conèixer i utilitzar les eines de tramitació de la contractació electrònica.
. Procediment de contractació al gestor d'expedients SeTDIBA.
. Explotació de dades de contractació i transparència al gestor d'expedients.Espai 5.000CanalVideoformacióDurada6,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Reforçar d’una manera teoricopràctica els aspectes més importants de la gestió documental que impacten directament en el dia a dia del tramitador.
Espai 5.000CanalVideoformacióDurada5,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Identificar les principals novetats del model d'administració electrònica que afecten al conjunt de la ciutadania i a la seva manera d'interactuar amb l'Ajuntament.
Espai 5.000CanalVideoformacióDurada2,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
. Entendre els elements bàsics del Procediment Administratiu electrònic genèric regulat per la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu comú de les administracions públiques.
. Entendre la dinàmica d’impulsar els expedients d’acord amb els tràmits de la metodologia e-SET i les eines proveïdes per SeTDIBA.
. Posar en pràctica conceptualment com l’ús de les eines SeTDIBA permet acomplir amb el procediment genèric marcat per la Llei 39/2015.Espai 5.000CanalVideoformacióDurada10,0 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
Revisar la regulació bàsica continguda a la LPAC, conèixer el desenvolupament que de la mateixa ha fet el Reglament, així com analitzar i resoldre de manera pràctica alguns dels problemes de l’aplicació dels drets i obligacions de la ciutadania i de les empreses a relacionar-se electrònicament amb els nostres ajuntaments.
Espai 5.000CanalVideoformació + en líniaDurada3,5 h -
Acció formativa
https://repositori-dsf.diba.cat/public_resources/altres/CRAF_img_fitxes/AF_BAF.jpg
- Copsar el concepte de seguretat jurídica.
- Diferenciar la seguretat jurídica de l’Ajuntament com a institució i la seguretat jurídica del propi càrrec electe.- Adoptar les mesures escaients per a la interdicció de l’arbitrarietat de l’Administració, i interioritzar els conflictes d’interessos i les causes d’abstenció en l’actuació corporativa.
- Comprendre la importància del procediment administratiu com a garantia formal.
- Interioritzar i revisar les funcions públiques del personal tècnic i de la secretaria-intervenció com a mecanismes de garantia de la seguretat jurídica.
- Analitzar els riscos principals de seguretat jurídica.
- Conèixer les institucions públiques amb funcions encomanades de protecció de la legalitat.Espai 5.000CanalVideoformacióDurada2,0 h